Megamutsj schreef:Verticale labret, nog nooit van gehoord! Lijkt me ook moeilijk om te piercen
recht door je lip, zodat 1 balletje onder je lip zit en 1 op je lip als het ware
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Megamutsj schreef:Verticale labret, nog nooit van gehoord! Lijkt me ook moeilijk om te piercen
Skitter schreef:Ik ga morgen kijk voor een 2e tong piercing![]()
![]()
Spannend!! Kijken of het kan of niet dan he, en als het kan, DOEN!
P_Tries schreef:Ik zou graag jullie ervaringen met een tongpiercing horen, ik ben in overweging aan het nemen of ik het zal doen of niet.
Ik vind het onwijs mooi, en ik neem het voor mezelf en niet voor een ander.
Daar wil ik mee zeggen dat ik het niet voor de buitenwereld neem en er dus niet echt mee ga pronken of zo..
Hoe gaat het zetten in zijn werking?
Deed het pijn?
Wat weten jullie van de dingen die mis kunnen gaan?
Megamutsj schreef:ik ga opleiding tandartsassistente doen, mag je dan gewoon je piercing in houden op school en op stage's enzo?
Ik hoop het wel..Heb namelijk een labretpiercing.
Skitter schreef:Ik heb 'm!! Een conch piercing in mn linker oor![]()
![]()
Dit dus.
Dit is niet de mijne, maar ik heb dus precies hetzelfde. Pijn viel wel mee, tis wat je zou verwachten van zo'n dik stuk kraakbeen![]()
Maar hij was blijkbaar niet pijnlijk genoeg want ik wil 'm ook uiteindelijk in mn rechter oorVind 'm echt super mooi!!
Ik ging naar m'n nieuwe piercer (:D ) voor een 2e tong piercing maar helaas zei hij dat er bar weinig ruimte was voor een 2eDus dan maar voor de conch gegaan
Polivy schreef:Ja, dat blijkt dus. Ik ben bloeddonor (naja, net overgestapt naar plasma) en ik mag dus een jaar niet geven.
Skitter schreef:Ik heb 'm!! Een conch piercing in mn linker oor![]()
![]()
Dit dus.
Dit is niet de mijne, maar ik heb dus precies hetzelfde. Pijn viel wel mee, tis wat je zou verwachten van zo'n dik stuk kraakbeen![]()
Maar hij was blijkbaar niet pijnlijk genoeg want ik wil 'm ook uiteindelijk in mn rechter oorVind 'm echt super mooi!!
Ik ging naar m'n nieuwe piercer (:D ) voor een 2e tong piercing maar helaas zei hij dat er bar weinig ruimte was voor een 2eDus dan maar voor de conch gegaan
xDramaQueen schreef:Polivy schreef:Ja, dat blijkt dus. Ik ben bloeddonor (naja, net overgestapt naar plasma) en ik mag dus een jaar niet geven.
dit mocht toch alleen niet bij een tattoo dacht ik, dat kan ik enigszins nog wel begrijpenmaar met een piercing...