Help! Bikinilijn :\

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Re: Help! Bikinilijn :\

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:06

je kan voor glader resultaat beter tegen de haarrichting in scheren

ChrissiejJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:15

ik dacht dat dat net niet mocht.. daarom heb ik dat ook niet gedaan Tong uitsteken.. maar als dat wel gewoon kan dan doe ik dat gewoon.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:25

Ja volgens mij maakt het de kans op het ingegroeide haartjes groter, mr als ik met de richting mee scheer gaat er amper een haartje af bij mij. Ik doe dus altijd tegen de haarrichting in en heb geen bultjes irritaties of wat dan ook

ChrissiejJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 00:07

aah okeej dan ga ik dat eens proberen Lachen.. ik deed dat een keertje en dat voelde wel niet zo prettig aan.. ik scrub daarna gwn goed en smeer het dan goed in.. dat zou tg wel moeten helpen? Tong uitsteken

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 00:50

Met de hand epileren Ja ben je wel even mee bezig!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 16:55

Ik ga het vnaaf proberen! Te harsen dan

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 18:53

Ik zit te twijfelen of ik die Veet bikini kit zal proberen.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:14

Ik heb gistere die veet wasstrips gebruikt, mijn haren waren nog erg kort dus sommige haartjes pakte die niet. De rest heb ik weggehaald met de epilady wat wel wat minder lekker was. Mr die strips werken goed hoor! Sommige haartjes heb ik nog ff laten staan en dan probeer ik het nog ff als ze wat langer zijn

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 11:18

Echt? geen huid meegetrokken.
Oempf.. nou moet ik wel. Vork

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:36

Ik doe altijd met dat enge apparaat, epilady, het driehoekje boven aan zegmaar Clown Soms beetje bijwerken met pincet. Rest scheren, om de 3 dagen ofzo, en altijd daarna insmeren met "na het scheren" crème van de etos, werkt prima!

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 17:02

C_hristel schreef:
je kan voor glader resultaat beter tegen de haarrichting in scheren

Maar dan krijg je nog meer bultjes ( bij je bikinilijn alleen ) Nagelbijten / Gniffelen

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:29

Meld me ook even Haha! Heb dit topic deels doorgelezen..

Ik doe normaal altijd scheren, opzich heb ik niet zo'n last van bultjes (alleen bij mijn bikinilijn wel eens), maar het groeit bij mij altijd zo snel weer terug Scheve mond Wordt zomers helemaal gek van het scheren..

Dus wil binnenkort eigenlijk wel eens proberen te harsen, als ik het durf Nagelbijten / Gniffelen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:35

Wat is het verschil tussen die speciale waxstrips voor je bikinilijn en die voor je benen?

Ben het scheren ook een beetje zat en wil eens proberen te waxen Nagelbijten / Gniffelen En wat smeren jullie daarna er op?

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:04

Ik scheer gewoon, en heb nu helemaal geen last van bultjes/jeuk etc. meer. In het begin wel, maar nu niet meer..
Ik doe het ook om de dag, en eerst metd e haarrichting mee, dan tegen de haaricchting, en dan weer mee, zo voorkom je ingegroeide haartjes(natuurlijk niet alles) en is alles mooi strak, en als ik klaar ben smeer ik er altidj wat bodylotion op, wordt lekker zacht...

Ik wil nu ook gaan harsen, omdat ik het zowat elke dag scheren wel zat ben, maar heb nog niet de perfecte harsstrips gevonden...

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:14

Wendy15 schreef:
Wat is het verschil tussen die speciale waxstrips voor je bikinilijn en die voor je benen?

Ben het scheren ook een beetje zat en wil eens proberen te waxen Nagelbijten / Gniffelen En wat smeren jullie daarna er op?

Op al die andere die niet voor de bikinilijn lijn zijn daar staat op de verpakking dat je het niet mag gebruiken voor de bikinielijn

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:25

maar alleen veet heeft bikinistrips...

Op mijn benen heb ik ook nooit last van stoppels of andere dingen.

Maar die bikinilijn aarg... en vooral paardrijden dan is irritant. Gaat harstikke zitten rommelen/onsteken/jeuken.

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:32

Nou meng me hier ook even. Ook ik heb last van bultjes en het groeit weer zo snel terug.

Ook zijn er gewoon plekjes waar je het haar zo mega moeilijk weg krijgt.

Dus ik ga binnenkort met een vriendin laten harsen... Ik laat het de eerste keer gewoon doen, da's toch hun beroep en minder kans dus dat er iets misgaat...*slik*

Wel heb ik van die Veet-strips gekocht en ga die uitproberen op mijn benen. Moet alleen even geduld hebben, ben behoorlijk fanatiek in het scheren, dus die zijn gewoon glad... zal wel moeilijk zijn als ik stoppeltjes voel om het dan te laten groeien, ben zo gewend om dan gelijk te scheren Clown

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:40

Zo het de volgende keer echt een stuk minder terug komen? Want dat hoop ik echt! Op me benen komt het ook steeds minder terug na het epileren dus hopen dat het ook voor me bikinielijn geld

Boev

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:05

Ik scheer normaalgesproken ook altijd, alleen groeit het dan supersnel terug, vooral onder m'n oksels. En dat ziet er met een topje toch niet zo leuk uit...erg donker haar ook nog.
Harsen en epileren durf ik echt niet, de wasstrips van Veet vond ik super pijnlijk. Ik heb ook een hele lage pijngrens.

Vandaag heb ik om te proberen ontharingscreme van het kruidvat gekocht. Een tube voor je benen en een speciale voor bikinilijn/oksles.
Heeft iemand daar ervaring mee? Zal binnenkort mijn ervaring wel posten

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:08

Ik ben benieuwd hoe lang je haar dan weg blijft boev

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:08

Verschil met bikinistrips en de gewone strips is de grootte, de bikinistrips zijn zo'n 10x1 cm en de gewone iets van 20x5 ofzo Lachen

Bij mij komt het minder terug op mn benen, bikinilijn vast ook wel als je het maar goed volhoud

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:09

Eerst uittesten Boev, ik was er allergisch voor en heb superlang met gare benen rondgelopen Clown (rood en bultjes)

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:10

Op me benen krijg ik nu alleen maar een beetje dunne blonde dons haartjes trug. Bevalt me uitstekend. (me oksels plus benen zijn nu trouwens al zo week glad)

Boev

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:13

BrittKitt schreef:
Eerst uittesten Boev, ik was er allergisch voor en heb superlang met gare benen rondgelopen Clown (rood en bultjes)

Goede tip, zal vanavond uittesten en als het morgen nog normaal is dan 'voor het echie' doen.
Ik heb eerder al wel eens ontharingsmousse (van de hema) geprobeerd daar was ik niet allergisch voor dus ik ben nu ook niet zo bang, maar je weet maar nooit Lachen
Bij die mousse bleven de haartjes ongeveer 5 dagen echt weg, de haartjes die terugkwamen waren wel veel dunner.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:14

Dat ze dunner trug komen is ook al een pluspunt.