Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vronytopper schreef:nou ik gister naar de tandarts omdat ik last had van mijn onderkaak, en ik dacht komt vast door de verstandskiezen omdat ze net door zijn.. zegt de tandarts ja dat kan, maar ik kan ze er beide niet uithalen, moet alle 2 bij de kaakchirurg.. heb al zo'n hekel aan t woord chirurg..
16 oktober heb ik een afspraak en 15 november!
Skitter schreef:Tis de rekening waar je bang voor moet zijn
Buitenzorg schreef:Skitter schreef:Tis de rekening waar je bang voor moet zijnOok niet
Ik ben niet aanvullend verzekerd, dus alle tandartskosten zijn voor eigen rekening. Maar alle (kaak-)chirurgische ingrepen worden vanuit het basispakket vergoedt.
karenski schreef:Even een vraagje, waarom moeten bij zoveel mensen de verstandskiezen verwijderd worden?
Is dit ivm pijn of scheef groeien ofzo?
Ik ben nu 20, m'n eerste verstandskies heb ik sinds een jaar of 2-3 en ik heb er nooit last van gehad... Geen pijn, geen ontstoken tandvlees ofzo.
Nu komt er een tweede door en ook hiervan voel ik niets...
karenski schreef:Even een vraagje, waarom moeten bij zoveel mensen de verstandskiezen verwijderd worden?
Is dit ivm pijn of scheef groeien ofzo?
Ik ben nu 20, m'n eerste verstandskies heb ik sinds een jaar of 2-3 en ik heb er nooit last van gehad... Geen pijn, geen ontstoken tandvlees ofzo.
Nu komt er een tweede door en ook hiervan voel ik niets...
Misser schreef:Overmorgen is het zover.
Kan je de dag erna weer normaal eten enzo? Wat hebben jullie gegeten toen ze er net uit waren?