Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en nog steeds gaat er geen lampje branden bij mij. Pas als het voor de 4 keer komt ofzo bedenk ik me dat dit wel eens weeen kunnen zijn. Voor de zekerheid bel ik naar de vk omdat ik niet goed weet wat ik moet doen. Zij vind dat ik maar gewoon naar het zkh moet gaan misschien stopt het wel weer. Bij mijn moeder in de auto merk ik toch wel dat dit niet meer gaat stoppen. Om 9 uur komen we bij het zkh aan en bel ik eerst naar hubbie om te zeggen dat het ws begonnen is en die belooft op zn gemakje die kant op te komen. Binnen ben ik gelukkig meteen aan de beurt en aan de CTG is goed te zien dat ik weeen heb. Ik lig op een bed op mijn zij en kan ze goed wegpuffen. Dan komt de zuster kijken en vind dat ik maar even bij de gyn langsmoet, wil ik in de wachtkamer wachten of op het bed. Nou als het kan op het bed en gelukkig maar want ze is nog niet weg of ik spuug me helemaal leeg. Dan komt de gyn en wil even voelen hoever ik ben...na een paar seconden stopt hij alweer en gaat meteen bellen. Ik hoor m zeggen, u moet nu komen, mevrouw heeft volledige ontsluiting WAT? Hij belde dus naar de vk en regelde voor mij een rolstoel waar ik in werd geparkeerd en naar boven geraced. Op de verloskamer aangekomen klim ik op het bed en heb meteen weer een wee en het gevoel dat ik moet poepen ojee dat betekent persdrang! Ik moet het even wegpuffen en eindelijk is hubbie er en de vk. Om 10.40 mag ik mee gaan persen en om 11.49 uur is Laurens geboren! Het persen vond ik wel vermoeiend en heb 2 keer eventjes het idee gehad van dit trek ik niet maar qua pijn is het me alles meegevallen. Helaas duurde het nog even voordat de placenta kwam en moest ik ook nog gehecht worden maar verder was het echt een topbevalling!
Het was in ieder geval de moeite waard!
Te lui/moe nog om mijn tekst op schrijffouten te controleren.

En nu al paardrijden hihi, dat wordt een echt talent later, dat zie je nu al

amati schreef:@ marloes hoe is het met Fabio ? Heb je de verwijskaart gekregen ? Zou wel moeten als je zelf wil hoor.