uffie schreef:nee niet aan de pilDaar was ik nog erger mee dan met de visolie
![]()
Maar nam ze meestal op nuchtere maag, maar dan ga je na een uur, boeren en die geur en smaak wordt je niet vrolijk van hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
uffie schreef:nee niet aan de pilDaar was ik nog erger mee dan met de visolie
![]()
Maar nam ze meestal op nuchtere maag, maar dan ga je na een uur, boeren en die geur en smaak wordt je niet vrolijk van hoor
Laat je weten hoe het gaat als je ze gaat slikken? Kimmm schreef:Kimmm schreef:Hoorde ik het woord 'meeting' vallen?
Nee je hoorde het niet, je zag het
Dat zal het zijn
We zouden het best kunnen doen als er meerdere geïnteresseerden zijn
)
Okee?Citaat:1. Kim
2. vampiregirl
3.
4.
en dan moeten we ook 'ergens' een plek afspreken
Citaat:1. Kim
2. vampiregirl
3. lovertje 13
4.
5.

)) en dat jeukt nogal!
Dus ik krab er ook aan.
Niet echt gezond dus. Laatst bij de kapper was echt voor schut.. Had ik net een enorme uitbraak.. Nou, dan zit je echt niet lekker in die stoel als ze je haar gaan wassen
Vond het echt vreselijk!

Sasje_ schreef:En in de zee en chloorbaden zwemmen doe ik ook niet zo veel!
Dat trek ik gewoon echt niet. Zwemmen in de zee heb ik afgelopen jaar gedaan op vakantie. Heel wat tranen hebben gevloeid, maar achteraf heeft mn huid er nog nooit zo mooi uitgezien
en snorkelen is zo prachtig!! lekker meevaren op de catamaran, uitkijk over de turkooise zee, oh man, ik heb heimwee..
verse aloe helpt trouwens ook heel goed...
ik heb haar tot op mn kont dus ik moet speciale shampoo voor lang haar gebruiken anders dan breekt t echt aan alle kanten, gelukkig heb ik er niet zo'n last van op mn hoofd
) , wat gegeven en ht hielp haar ook super goed!!