Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breitling schreef:ik heb niet het hele topic door gelezen maar zit er al erg lang over te denken een spiraaltje te nemen.
Het probleem is alleen dat ik van de gewone pil flink ben aangekomen van de prik pil was het verschrikkelijk daar ben ik 20 kilo van aan gekomen na 1 prik. En wil dus graag weten of je van de spiraal ook kan aan komen.
2 jaar geleden wilde ik info bij de dokter en toen werd mij verteld dat als je geen kind gehad heb je geen spiraal moet laten zetten. Doet het nou echt zo verschrikkelijk veel pijn?
Ook wil ik wel weten of je menstruatie pijn minder word. Ik lig namelijk de dag voor en de eerste 2 dagen ervan krom van de pijn in mn buik en rug.
En hoe vonden jullie het dat iemand zo je doos in kijkt en dat ding er drukt dat is dus iets wat me tegen houd. Ik vind dat echt verschrikkelijk!
Bealy schreef:Tja, en ik ben dan weer iemand die die pijn juist niet trok.Ik heb denk ik een vrij gevoelige baarmoeder want ook een uitstrijkje laten maken vind ik een hel en ik heb er snel last van bij bepaalde standjes. Ik had ook geen zin meer in verdoving enz., ik heb het hele plan laten varen.
Breitling schreef:Bealy schreef:Tja, en ik ben dan weer iemand die die pijn juist niet trok.Ik heb denk ik een vrij gevoelige baarmoeder want ook een uitstrijkje laten maken vind ik een hel en ik heb er snel last van bij bepaalde standjes. Ik had ook geen zin meer in verdoving enz., ik heb het hele plan laten varen.
dat heb ik ook bij bepaalde standjes dan doet het echt zeer. Is een spiraaltje zetten zo'n zelfde gevoel dan?
Senzafine schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met het effect van Yasmin op acné?
Had aan de HA een pil gevraagd die ook wat helpt tegen acné, maar ik lees hier en daar op internet dat Yasmin daar weinig effect op heeft...