Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie_girl schreef:ik moet elke keer verdomme tien keer klikken wil je me berichtje geplaatst worden!
Onyx88 schreef:Ik vind het vreemd als hij bij mannen zo kaal is... dan lijkt het alsof er iets ontbreekt!
Onyx88 schreef:Ik vind het vreemd als hij bij mannen zo kaal is... dan lijkt het alsof er iets ontbreekt!
faye schreef:Schaamhaar implantaten!
Manon88 schreef:Mja ik kan wel m'n zelf met vib gedraaide dreadlocks afknippen en opsturen dan kan jij ze dr bij jou in zetten!
terorita schreef:tip aan meneer van den ende
pimp my p............
turbotinker schreef:Manon88 schreef:Mja ik kan wel m'n zelf met vib gedraaide dreadlocks afknippen en opsturen dan kan jij ze dr bij jou in zetten!
Nee joh,da's zonde...duurt wel tien jaar voordat je het weer zo lang hebt...
Onyx88 schreef:Ik zou nevernooit andermans schaamhaar bewust op mijn lichaam dragen om mee te pronken, Bah!
slimmerik schreef:Vraag me af wat de mannen met hun bilhaar doen.....
Is Karl er al?? Of kan Sundancer ons voorlichten??
slimmerik schreef:Vraag me af wat de mannen met hun bilhaar doen.....
Is Karl er al?? Of kan Sundancer ons voorlichten??
Onyx88 schreef:Ik zou nevernooit andermans schaamhaar bewust op mijn lichaam dragen om mee te pronken, Bah!
xMarleeNx schreef:Onyx88 schreef:Ik vind het vreemd als hij bij mannen zo kaal is... dan lijkt het alsof er iets ontbreekt!
iehh moet er niet aan denken...
daantjuhhh schreef:dwaallicht schreef:Maar ff serieus zeg..we kunnen nog zo gaan doen alsof men in 2007 maar over werkelijk alles open en bloot moet kunnen praten, maar dit soort stuff bespreek je toch met je vriendinnen?
Als je uberhaupt als 14 jarige al bezig bent met figuurtjes in je schaamhaar..![]()
Stel je voor dat 1 van je klasgenoten dit leest ofzo..ze kunnen in t profiel van de TS zo zien wie ze is.. ik zou me dood schamen
Mag ik je vragen waarom niemand dan zeurde over het topic hoe te scheren??
Komt toch op het zelfde neer..
En waarom TS op internet dat vraagt??
Ik denk dat je zelf het antwoord al plaatst..
Waarschijnlijk ben je hier anoniemer,
Dus waarschijnlijk durft ze dat niet aan haar vriendinnetjes te vragen!