Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:27

heel goed meid! Ik heb bewondering voor je, dat zon jonge meid zo sterk kan zijn!
Super!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:27

Sterkte morgen, en blijf eelrijk naar jezelf. Sluit het af, geef het een plekje en probeer dan je best te doen om je leven weer op te pakken!
Je hebt alle reden om nu trots op jezelf te zijn, hoe moeilijk dat ook voor te stellen is, vorral nu het zo vers is.

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 23:31

Ik ga slapen, even lekker tot rust komen.
Anky komt zo bij show nieuws, dus dat wil ik graag nog even zien.
Iedereen heel erg bedankt.
Ik zal morgenvroeg nog wel even posten, voordat ik naar hem toe ga.

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:35

Ontzettend knap van je !
succes verder Ach gut

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:38

Ik heb ook het hele topic gelezen,
ik vind het super van je dat je het zelf inziet dat het echt niet langer zo kan.
Echt super!Heel veel succes morgen.. Ach gut

Livado

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 00:02

Zo....heb net het hele topic doorgelezen .
Moet zeggen dat ik het knap vind dat je zo snel tot de beslissing bent gekomen zo niet verder te gaan !

Heel veel succes morgen ! Laat niet over je heen lopen
Super beslissing !

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 00:07

Super, super, super!!

Hou je ons op de hoogte?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 00:08

Ik vind het ook ontzettend dapper en knap van je dat je het je moeder verteld hebt.

De reden dat ik me zo in kon leven in je situatie is dat ik iets vergelijkbaars heb meegemaakt (gelukkig nooit zo ver gegaan als jij), maar dan met een jongen die maar 3 jaar ouder was. Leeftijdsverschil zegt dus niet alles, de karaktertrekjes zitten er soms al jong in Schijnheilig
Ik was op dat moment 13/14 jaar en voelde me een buitenbeentje.
Doordat ik (toen inmiddels al 15/16) verliefd werd op een lieve jongen, die het echt goed met me meende en mijn grenzen respecteerde, kreeg ik de moed, en morele verplichting voor mijn gevoel naar dat vriendje toe, om nee te zeggen tegen die jongen. Voor mijzelf lukte het me toendertijd dus niet, daar was ik te onzeker voor en was te bang de "vriendschap" met die jongen kwijt te raken. Maar voor dat nieuwe, lieve vriendje (van een jaar ouder) durfde ik wel nee te zeggen, want wilde hem niet kwetsen door hem te "bedriegen"

Ik hoopte ook dat we vrienden konden blijven toen ik op een gegeven moment de kracht had om nee te zeggen omdat hij weer wat probeerde. Maar helaas was de "vriendschap" na mijn duidelijke en herhaalde "nee" (en ik moest het echt meerdere keren herhalen, want hij probeerde het echt een aantal keren opnieuw over een langere periode ondanks dat ik toen dus al een vriendje had, toch echt bekoeld en werd ik keihard aan de kant gezet, genegeerd, kreeg stekende opmerkingen, hij begon te flikvlooien met vriendinnen van mij, wat me erg kwetste ook omdat ik ze niet voor hem kon waarschuwen (hij ging vreemd om het leven) omdat ik het hun niet durfde te vertellen, en nog wel meer dingen om me een rotgevoel te bezorgen en me onzeker te maken.

Dus verwacht niet dat je vrienden kunt blijven, en trek het je vervolgens ook niet aan als je nu afgewezen wordt, het ligt níet aan jou!, want als je jezelf daar niet van kunt overtuigen en je jezelf over de afwijzing heen kunt zetten blijft het je mogelijk alsnog heel lang achtervolgen...

Als hij het echt goed met je gemeend heeft, wat natuurlijk zou kunnen, dan respecteert hij jou keuze en zal je niet vervelend gaan behandelen en ook niet proberen je om te praten om toch weer medelijden (sex) te hebben met hem...

Ik hoop voor je dat het van zijn kant niet verkeerd bedoeld was, dat hij een gewone vriend voor je kan zijn, want kan me voorstellen dat je daar veel aan hebt, maar als hij van het manipulatieve soort is, wat de meeste mensen hier dus denken (ik inclusief) dan kun je er maar beter zo ver mogelijk vandaan blijven want dat soort mensen blijven proberen invloed uit te oefenen en kan het niet goedschiks, dan proberen ze het wel op andere, minder lieve, manieren en als ze echt hun zin niet krijgen kunnen ze je dus bewust gaan kwetsen om wraak te nemen...

Ik hoop dat als je wel heen gaat morgen, je toch iemand meeneemt, of dat je duidelijk een tijd afspreekt met je moeder en dat ze je als je te lang blijft gelijk komt halen (dus adres achterlaten)...

Heel veel sterkte...

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 00:39

Ook ik heb zojuist dit hele topic doorgelezen,
En vind het BIJZONDER knap wat je gedaan hebt meis.
Echt heel erg knap.. Ik wil jou héél veel succes wensen 'dalijk'.
En ik zal voor je duimen en aan je denken..

Zet hem op meid. Lachen

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 01:25

Ik vind het heel knap van je dat je het je moeder hebt verteld dat bewijst dat je erg moedig bent. Ik heb de hele tijd aan je gedacht op mijn werk. Je mag trots zijn op jezelf.
Het liet me gewoon niet los. Heel veel succes.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 07:23

SUPER!! Echt heel erg knap en moedig dat je het tegen je moeder verteld hebt. Ook ik ben trots op je.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 07:43

meisje1 schreef:

Zie je wel;
er is een last van je schouders gevallen, je gaat weer dingen doen die ieder paarden (puber) meisje hoort te doen. Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 07:46

geweldig hoor!!!

moeders zijn de slechtste niet Lachen

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 07:46

ik ben trots op je meis!!! Veel sterkte vandaag en houd jezelf bij je standpunt!!

Palma_DeesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 07:58

Goed gedaan meid, heel veel succes straks

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 07:59

Hoi,

Die van mij was 25 toen ik hem leerde kennen en ik was 16.
Zit dus ook 9 jaar verschil tussen.
Nu ruim tien jaar verder zijn we nog steeds gelukkig met elkaar en inmiddels man en vrouw en we hebben twee kinderen.
Ik heb er nooit geen spijt van gehad als je voor iemand gaat doet leeftijd er niet toe vind ik.

Groetjes

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:09

Wow, ik ben trots op jou. En trots op bokt.
Als je je berichten nu terugleest ben je misschien zelf ook wel verbaasd. Ik hoop dat het nu de goede kant op blijft gaan. Ook als je naar hem toegaat.
Succes meid. Bokt is trots op je.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:21

meisje1 schreef:

Ik hoop dat van je af hebt kunnen zetten en lekker hebt geslapen.
Heel veel succes en sterkte toegewenst strakkies.

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:22

Super gedaan meis!!!!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:35

ik ben blij dat je ogen geopent zijn meid. Ik wens je alle geluk van de wereld toe. Zat best wel effe met je me in me maag. Op het laast had ik nog is dit waar. (heb ik ook neer gezegt) ben het blijven volgen en herzie mij laatste opmerking (heel wat blz. terug) Ga ervoor meid, op deze manier ga jij het wel redde. Succes

jokeomar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:42

Ik heb alles gelezen, maar nog niet gereageerd. Ik vind het top van je dat je het je moeder vertelt hebt. Ik hoop dat als mijn dochter zoiets meemaakt, ze ook zo eerlijk tegen mij is.
Heel veel sterkte vandaag en laat je vooral niet overhalen door hem. HIj verdient geen medelijden. Hij is absoluut niet zielig. Het is gewoon een viezerik die misbruik van je maakt.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:03

Respect dat je de beslissing zo snel hebt genomen, ook zo snel een punt achter deze "relatie" hebt gezet EN je het je moeder hebt verteld! Afgod

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:11

Hey hartstikke goed zeg ! Ach gut
Ik vind het ook erg knap dat je de moed hebt gehad om het je moeder te vertellen !Echt super !

Heel erg veel sterkte voor straks! Ik hoop dat dat ook mee zal vallen.

Gillian1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:15

Echt top dat je je moeder hebt verteld Lachen
Zoals er al gezegd is, we zijn trots op je

Laverne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:23

Meisje1 ik heb dit topic ook gevolgd..niet gereageerd omdat de dingen die ik dacht al meerdere malen gemeld waren/zijn.

Echt heel erg sterk van je dat je het je moeder hebt verteld. Topmoeder heb je ook, er zijn vele moeders die totaal anders hadden gereageerd. Je moeder ziet duidelijk in dat je sterk genoeg bent en je leeftijd vooruit bent, anders liet ze je niet alleen gaan. Ook ik heb er een rotgevoel over, ben wat angstig dat hij je toch weer manipuleert zodat je in het oude patroon vervalt.

Maar goed, meis, ik ben erg trots op je dat je de beslissing hebt genomen het aan je moeder te vertellen. Dat is al een hele grote. Ik wens je veel sterkte en wijsheid vandaag!
En NEE is en blijft NEE!! Onthoud dat goed.