Hallo mensen 
Jeetj wat klinkt dit allemaal akelig bekent
Ik kom al tijden bij de huisarts met klachten, maar dachten dat het aan mijn scheve voeten lag. Nu blijk dat helemaal niet zo erg te zijn, en de laatste maanden heb ik echt rottig veel last. Mijn vader heeft eht ook, en sinds een aantal diepe gesprekken emt hem ebgint er een lichtje te dagen... Heb al 2 keer bloedgeprikt en ga volgende week dinsdag naar de HA voor een doorverwijskaart en no way dat ik me deze keer laat afschepen, desnoods bind k me vast aan zn bureau 
Ik heb vooral last van enkels, knieën, bekken, rug, schouders en nek, handen worden snel dik, onverdraagbare pijn in rug en benen, trappen op lopen, fietsen, tanden poetsen allemaal zwaar pijnlijk, heel erg vermoeid, smorgens soms echt down of geprikkeld, spastische darm, hartkloppingen, hyperventilatie, niet lang kunnen zitten, staan of liggen en al helemaal neit in 1 houding, Hyper sensitive, slechte concentratie, geheugenverlies (al kunnen die laatste 3 met mijn ADHD te maken hebben) heftige onregelmatige menstruatie, vreemde hormonenen
. En zo kan k nog wel even door gaan...
Ben benieuwd Dinsdag!
Iig voor de mensen met Fibro, heel veel sterkte!! Heb enorm veel respect voor jullie, hoe jullie je door eht leven heen slaan