[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 13:46

Ik ook niet.
Mijn ex-schoonloeder vond dat ik wijde truien aan moest doen, want ik trok veel te veel aandacht op straat.
Zelfs met een jute zak om verstop je cup E/F niet hoor.

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 13:55

Bij mij lijkt er wel iets afgegaan te zijn met lijnen want ik pas nu in een HH-cup, wat een feest.
Maar ik ga niet de boel verstoppen want dan wordt ik gelijk een worst. Dan maar een paar rare blikken op straat.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 14:08

Katja schreef:
Bij mij lijkt er wel iets afgegaan te zijn met lijnen want ik pas nu in een HH-cup, wat een feest.
Maar ik ga niet de boel verstoppen want dan wordt ik gelijk een worst. Dan maar een paar rare blikken op straat.

Ellebelletje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 18:04

Katja schreef:

Eerst schaamde ik me er ook enorm voor..maar nu heb ik zoiets van..mensen kijken toch wel...al heb je een scheve neus...rare schoenen..of juist helemaal niks..mensen moeten wat te kijken hebben
En onbewust doe ik dat zelf ook! Als we bijvoorbeeld gezellig op het terrasje een colaatje drinken dan kijk ik ook wie er allemaal langs komt..maar verder heb ik eigenlijk nooit zoiets van : Soow moet je die zien.
Kan me wel voorstellen dat er wel mensen zo vervelend kunnen zijn!

Al moet ik wel eerlijk zijn dat ik enorm graag van mijn last af wil.

(al die mannen hier op kantoor praten echt alleen tegen mijn kassa enorm irritant..hallo...ze praten echt niet terug hoor!)

SaskiaB

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:38

Ik zag mezelf laatst op een video van de vakantie in Duitsland.

Nou werkelijk waar, leek wel een heel klein dik duitsertje met ééééénorme tieten De korte broek die net iets te strak zat, het oranje uitgeslagen geblondeerde haar en die ontzettende *ik heb er 'zóóó'n enorme zin in* look, werkte er ook niet echt aan mee. Maar die tieten _/-o_ oh mijn god die tieten.

Ik geloof ook direct dat je als ouder onvoorwaardelijk van je kind houdt, want ik had mezelf direct op marktplaats gezet, wat een looks

Sven002

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:54

Vandaag stond ik weer huilend voor de spiegel!!

Ik heb mijn probleem hier weleens vaker neergezet,
1.67, 58 kg inmiddels en een volle D cup!

Ik ben het zat echt zat!!!

Vrienden vroegen me van de week al een aantal keren te gaan zwemmen, ik heb bikini's aangetrokken en ik ben me alleen maar ellendiger gaan voelen!!

Ik heb vrij snel last van me rug (onderrug vooral?!?)
Door mijn ziekte (darmen) ben ik dit jaar wel wat aangekomen op mijn buik en heupen maar naar mijn idee is dat er zo afgetraind.

Ik ben een dun plankje met een enorme voorgevel! Altijd het stomme commetaar altijd en overal! Met uitgaan en het is weer begonnen het drama zomertruitjes kopen!!

van bikini heb ik maat 36 van onderstukje en 44/46 van bovenstukje! Mijn huid bij mij borsten is rood met striemen (vooral ertussen ) omdat ze het gewoon niet bij kunnen houden!

Het zit hier zeker in de familie, maar de rest is er voor de rest ook wat ronder bijgezet!
Mijn moeder vind dat ik niet moet zeiken want zij is ook gelukkig en is ook goed terrecht gekomen met haar G/H cup!
Ik heb het er ook met mijn huisarts overgehad en zij zei dat ik ook maar beter tot mijn 18e kon wachten en er dan nog maar goed over kon gaan praten

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 23:07

je moeder kan nooit oordelen hoe jij je voelt
jammer dat ze zo reageert, iik zou het toch nog eens aankaarten

Hoe oud ben je eigenlijk, want na je 18e heb je natuurlijk het heft in eigen handen, al is wat support van de zijlijn niet verkeerd.

Sven002

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 23:32

Ik ben 16..

Bij ons is raar genoeg (misschien alleen voor mij) sex altijd taboe geweest..

Wou niets van sexuele voorlichting horen en hate het dat ik als een van de eerste van de klas schaamhaar en borstjes kreeg!

Ik begin met er steeds meer aan te irriteren en me de hele winter 'groot' gehouden maar het stappelt om en dan dit mooie weer en uit de kleren dan is dat de druppel..

De last in me rug en ik wordt belemmerd in mijn beweginsvrijheid is gewoon het punt dat ik het niet langer meer zo wil!

Van thuis krijg ik alleen te horen dat er andere misschien blij mee zijn en hun hebben het toch ook dus waarom zou ik er een probleem van maken

Ellebelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 08:00

Misschien dat je eens een afspraak kunt maken bij de huisarts en met hem/haar het gesprek aan gaat. (hier hoeft je moeder niet bij te zijn)

Daarna kun je misschien vragen of de huisarts een gesprek met je moeder wil voeren. En dat je ook echt aangeeft dat je diepongelukkig bent met je cupmaat..

Wel enorm onhandig dat je moeder zo denkt over het hebben van een zware borstpartij!!

Succes meid

enne...ahaha Soeskia...zoiets zeg je toch niet..schandalig }>

(ik heb ook al een paar keer op "de Vonst gestaan" onder het kopje...wie wil mijn b(o)ezem hahahahaha)

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:13

Ik heb het beeld helemaal voor me Soeskia.

Lastig verhaal Sven. Jammer dat je moeder zich niet in jouw positie kan plaatsen. Misschien heeft ze het er vroeger ook wel moeilijk mee gehad en is ze dat een beetje vergeten of denkt ze dat jij er ook al overheen zal groeien.
Ik vind het voorstel van Ellebelletje wel goed klinken.

CorineH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:43

Nou meiden ik ben er weer!!!!
Het is erg voorspeoedig gegaan. Werd gister om 8 uur sochtends geopereerd en mocht vandaag om 10 uur weer naar huis! Ik heb nog wel een beetje pijn maar tot nu toe is het me allemaal erg meegevallen! ( zoals jullie me allemaal al hadden verteld ) Maar het is ngo wel ff vreemd allemaal hoor,dat je opeens mooi kleinere borsten hebt

Maar ik wil iedreen nog even bedanken voor de steuin die jullie me gegeven hebbe! toppie _/-o_

Ellebelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 12:03

CorineH schreef:
Nou meiden ik ben er weer!!!!
Het is erg voorspeoedig gegaan. Werd gister om 8 uur sochtends geopereerd en mocht vandaag om 10 uur weer naar huis! Ik heb nog wel een beetje pijn maar tot nu toe is het me allemaal erg meegevallen! ( zoals jullie me allemaal al hadden verteld ) Maar het is ngo wel ff vreemd allemaal hoor,dat je opeens mooi kleinere borsten hebt

Maar ik wil iedreen nog even bedanken voor de steuin die jullie me gegeven hebbe! toppie _/-o_

Heeeeyyyyy!!!!

Wat super dat het goed is gegaan!!

Is denk ik inderdaad wennen, aan je nieuwe cup hahha!! maar rust lekker uit...we hebben hier aan je gedacht!!

xx ellen

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 15:27

wowie wat snel weer online

super dat het zo goed is gegaan

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:48

Weten jullie dan allemaal wat voor maat je ECHT hebt, of voor degenen die de operatie al gehad hebben wat je echt voor maat HAD...?

Ik ben namelijk bij dd/e gestopt met mijn bh's groter kopen omdat ik dan vond dat ik voor gek stond bij de kassa. Ik propte het dus gewoon in een te kleine bh en daarover nog een shirtje dat veel te strak zat met daarover een shirt en een vest of bodywarmer... niemand die wat opviel

Nu sta ik gewoon lekker trots met de meest mooie lingeriesetjes in maatje 75C de kassamuts met cupje A jaloers te maken

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:35

ik weigererde meer te kopen dan D idd gewoon flink wat hempjes en shirtjes erover, en t geflubber hield vanzelf op

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 20:08

Ik heb heel lang volgehouden dat ik een E cup had tot ik een leuke site op internet vond met hele leuke bh's tot J. Merk wel dat een goed passende bh het beeld erg ten goede komt.

Olle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 20:09

Ik kocht echt gewoon de bh´s van mijn maat. Ik liet mij ook altijd helpen door zo´n vrouwtje in een lingerie winkel.
Ik heb namelijk daarvoor een tijd met te kleine bh´s gelopen en ik kreeg toen een bobbeltje in mijn borst en ben daarvoor toen ook naar de huisarts geweest en heb mij laten controleren op borstkanker. Maar het was dus gewoon een vetbobbeltje die was ontstaan door het dragen van te kleine bh´s! Nou dan zit de schrik er wel even goed in en ik heb het daarna ook nooit meer gedaan.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 20:59

Corine, wat fijn dat alles goed gegaan is meid!

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo slim om te kleine bh's te kopen.
Is ontzettend slecht voor je borsten.
Ik liet me bij iedere nieuwe aankoop opmeten en paste veel verschillende modellen.
Ik had dus 2 ongelijke borsten, links F, rechts E.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:27

ik geef nu vaak wel veel geld uit aan een goede BH, maar het staat en zit zoveel mooier. Loop dan echt met zo'n *kijk allemaal even naar mijn tieten hoofd* rond

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:05

Ik had helemaal over het berichtje van Corine heengelezen. Super dat het zo goed gegaan is.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:10

Het gaat hier ook zo snel, straks worden we nog verbannen en worden naar de huiskamer gestuurd

irene85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:23

Corine: fijn dat het allemaal zo voorspoedig is verlopen. Prettig om ba zo'n operatie weer in je vertrouwde omgeving te komen...

Sven007: wat jammer dat je moeder er niet achter staat. Ik was erg jong toen ik geholpen werd. Mijn moeder heeft mij door dik en dun gesteund.. niet dat ik er veel over prate omdat ik mij ervoor schaamde. ik was zowat 15 toen ik geopereerd werd. Dit is maar goed geweest. kreeg erg last onderin mijn rug! ook door mijn jonge leeftijd en toch de lichamelijk maar ookwel psychisch klachten... niet douchen naar gym enz.. Hierdoor kwam ik op de spoedlijst... als ik een jaar had moeten wachten was het een lang jaar geweest!

Ellebelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 09:44

Ik ben al 2 weken streng aan het lijnen om nog af te vallen voor de operatie...Vorige week in 6 dagen tijd 3 kilo kwijt.
Vanochtend maar 1 kilo...zzeeerrrr fustrerend als je echt kei goed je best doet...veel bewegen..veel water drinken en gewoon minder maar gezond eten.

Gisteren had iedereen lekker ijs..maar ellen heeft streng NEE gezegd...en dan nog maar net 1 stom kilootje kwijt zijn

hhhaa ggrrrr rotkilo's

( moet waarschijnlijk al over 2 weken onder t mes)

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 10:53

@katja; hoe het komt? geen chirurg maar een slager aan het mes! dat is hoe het komt! en ze hebben het slecht gehecht, en weinig gedaan aan het schoonhouden van de wond in de eerste fase (de kritieke fase) ons mam is getekend voor dr leven...

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 10:54

@ellebelletje; ooit atkins geprobeerd? ik ben er in 4 maanden tijd 15 kilo mee kwijt geraakt, en blijf ze kwijt..!! kijk maar eens op google, atkins in tikken en er komt een hele lijst! succes ermee!