Mijn ex-schoonloeder vond dat ik wijde truien aan moest doen, want ik trok veel te veel aandacht op straat.

Zelfs met een jute zak om verstop je cup E/F niet hoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Katja schreef:Bij mij lijkt er wel iets afgegaan te zijn met lijnen want ik pas nu in een HH-cup, wat een feest.![]()
Maar ik ga niet de boel verstoppen want dan wordt ik gelijk een worst. Dan maar een paar rare blikken op straat.
Katja schreef:Bij mij lijkt er wel iets afgegaan te zijn met lijnen want ik pas nu in een HH-cup, wat een feest.![]()
Maar ik ga niet de boel verstoppen want dan wordt ik gelijk een worst. Dan maar een paar rare blikken op straat.
enorm irritant..hallo...ze praten echt niet terug hoor!)
De korte broek die net iets te strak zat, het oranje uitgeslagen geblondeerde haar en die ontzettende *ik heb er 'zóóó'n enorme zin in* look, werkte er ook niet echt aan mee. Maar die tieten _/-o_ oh mijn god die tieten.
) omdat ze het gewoon niet bij kunnen houden!
}> 
) Maar het is ngo wel ff vreemd allemaal hoor,dat je opeens mooi kleinere borsten hebt
CorineH schreef:Nou meiden ik ben er weer!!!!
Het is erg voorspeoedig gegaan. Werd gister om 8 uur sochtends geopereerd en mocht vandaag om 10 uur weer naar huis! Ik heb nog wel een beetje pijn maar tot nu toe is het me allemaal erg meegevallen! ( zoals jullie me allemaal al hadden verteld) Maar het is ngo wel ff vreemd allemaal hoor,dat je opeens mooi kleinere borsten hebt
![]()
Maar ik wil iedreen nog even bedanken voor de steuin die jullie me gegeven hebbe! toppie _/-o_

idd gewoon flink wat hempjes en shirtjes erover, en t geflubber hield vanzelf op

Ik ben al 2 weken streng aan het lijnen om nog af te vallen voor de operatie...Vorige week in 6 dagen tijd 3 kilo kwijt.