Maar hoef er 's nachts nooit uit. Maar wekker gaat ook altijd om 05.00.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MarlindeRooz schreef:Dan kan er alsnog vooral tarwebloem inzitten. Wat het vergelijkbaar maakt met wit brood.
Als je wit brood dan lekkerder vindt zou ik dat gewoon eten.

Eleeke schreef:MarlindeRooz schreef:Dan kan er alsnog vooral tarwebloem inzitten. Wat het vergelijkbaar maakt met wit brood.
Als je wit brood dan lekkerder vindt zou ik dat gewoon eten.
Ik eet alleen zelfgemaakt volkoren zuurdesembrood maar het gaat erom dat mensen die volkoren niet lekker vinden , best echt bruinbrood mogen eten. Als je verder genoeg groenten en fruit eet kom je aan voldoende vezels.
Het is een stuk beter dan witbrood. Uiteraard liever volkoren, maar bruinbrood is een goede tweede.
Een goed witbrood is ook weinig mee gebeurd. Als je bij de molen bloem ( = wit meel ) haalt . Dan is zeven van het meel het enige wat ze na het malen doen.
Supermarktbrood is vanalles mee gebeurd. Broodverbeteraar, conserveermiddel zodat het zacht en langer houdbaar blijft. etc. Maar dat geldt ook voor volkoren uit de supermarkt. Dan nog is dat veilig brood.
Maar aangezien ik met wandelen mezelf de berg op moest slepen en geen energie over had vermoed ik dat ook hier de hormonen aan het werk zijn. Komend weekend hebben we wedstrijd, zijn lange vermoeiende dagen die veel van mij vergen. Eigenlijk niet optimaal om het ritme netjes te behouden qua slaap e.d., dus ik ben benieuwd naar maandag. Ik verwacht nog altijd wel een minnetje eigenlijk. 

Boyzone schreef:Ik heb geen idee maar het zal wel zwaar tegenvallen.
Veel stress door bijna ex werkgever die mij zwart maakt bij mijn nieuwe werkgever zodat ik, voor mijn gevoel, al met 10-0 achter sta.
Gelukkig wordt er gevochten voor mij omdat het allemaal niet klopt maar zo veel stress en nauwelijks slapen en dat heeft zijn uitwerking dat ik alleen maar wil snoepen. Maar dat tot nu toe niet heb gedaan.
Boyzone schreef:Ik heb geen idee maar het zal wel zwaar tegenvallen.
Veel stress door bijna ex werkgever die mij zwart maakt bij mijn nieuwe werkgever zodat ik, voor mijn gevoel, al met 10-0 achter sta.
Gelukkig wordt er gevochten voor mij omdat het allemaal niet klopt maar zo veel stress en nauwelijks slapen en dat heeft zijn uitwerking dat ik alleen maar wil snoepen. Maar dat tot nu toe niet heb gedaan.
Sterkte ermee!