Dus ik ben wel benieuwd naar de filmpje nu. Eventueel via pb, ik kan me voorstellen dat niet iedereen op zulke filmpjes zit te wachten, maar ik ben benieuwd wat er nou aan de hand is geweest/gebeurt is
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus ik ben wel benieuwd naar de filmpje nu. Eventueel via pb, ik kan me voorstellen dat niet iedereen op zulke filmpjes zit te wachten, maar ik ben benieuwd wat er nou aan de hand is geweest/gebeurt is
. Lalidan schreef:Dan is er ook meer aan de hand geweest dan enkel antibioticaDus ik ben wel benieuwd naar de filmpje nu. Eventueel via pb, ik kan me voorstellen dat niet iedereen op zulke filmpjes zit te wachten, maar ik ben benieuwd wat er nou aan de hand is geweest/gebeurt is
.
Lalidan schreef:Pb-tje gezien en I stand corrected. Dit betrof inderdaad wel iemand die inderdaad getroffen is door de bijwerkingen van de antibioticakuur, maar daarbij wel de vermelding dat het om een antibiotica gaat die in principe alleen in tweede lijn gegeven wordt en ook alleen als er geen andere optie meer is. Hij wordt vrijwel niet meer gebruikt. Dus ja, het was wel alleen de antibiotica, maar ergens gelijktijdig ook ja, er was meer aan de hand. Vandaar dat ik een beetje op het verkeerde been gezet werd. Excuus voor mijn eerdere reactie!
Dyphusion schreef:Lalidan schreef:Pb-tje gezien en I stand corrected. Dit betrof inderdaad wel iemand die inderdaad getroffen is door de bijwerkingen van de antibioticakuur, maar daarbij wel de vermelding dat het om een antibiotica gaat die in principe alleen in tweede lijn gegeven wordt en ook alleen als er geen andere optie meer is. Hij wordt vrijwel niet meer gebruikt. Dus ja, het was wel alleen de antibiotica, maar ergens gelijktijdig ook ja, er was meer aan de hand. Vandaar dat ik een beetje op het verkeerde been gezet werd. Excuus voor mijn eerdere reactie!
Nu maak je me wel heel erg nieuwsgierig
DideH schreef:Ezellover25 schreef:Oke.
Dan is er niks loos.
Zag een filmpje voorbij komen van iemamd dieeen bepaald antiboptica had gehad en die kan daardoir niet meer lopen.
Bijwerking ervan.
Wat kijk jij enge filmpjes
Dyphusion schreef:Lalidan schreef:Pb-tje gezien en I stand corrected. Dit betrof inderdaad wel iemand die inderdaad getroffen is door de bijwerkingen van de antibioticakuur, maar daarbij wel de vermelding dat het om een antibiotica gaat die in principe alleen in tweede lijn gegeven wordt en ook alleen als er geen andere optie meer is. Hij wordt vrijwel niet meer gebruikt. Dus ja, het was wel alleen de antibiotica, maar ergens gelijktijdig ook ja, er was meer aan de hand. Vandaar dat ik een beetje op het verkeerde been gezet werd. Excuus voor mijn eerdere reactie!
Nu maak je me wel heel erg nieuwsgierig