Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn hart gaat uit naar jullie...
Misschien komt de nesteldrang nog, hier wel last van. Wil graag alles netjes en aan de kant hebben. Laatst nog een hele muur geverfd, vond dat dat wel kon
Ben er ook heel blij mee haha. Al heb ik echt niet elke dag zin in poetsen hoor
Heerlijk! Geniet je van je verlof? Mag bij jou al bijna komen, nog een weekje en dan maar zien wanneer de kleine zich meld
Lijkt mij lekker!
Knap hoor nog stijldansen. Begrijpelijk hoor met de paarden. Is dat een jong paard? Die loopt voor de wagen?
Ziet er niet uit, maar wel lekker ruim 

Oh spannend pas met 36 een tas haha, ik ben bang dat ik dan te laat ben mocht hij wel eerder komen. Maar ik wil sowieso naar het ziekenhuis ivm bekkenbreuk in het verleden. En vond het daar wel fijn. Wil ook niet al die mensen in mijn kleine stacaravan hebben eigenlijk. Fijn dat hartje het goed doet, wel balen dat ze nog overdwars ligt. Ik sta er wel wat hetzelfde in als jou. Mij gewoon wat laten. Vorige keer werd ik zo vaak inwendig gecontroleerd dat het pijn deed en mijn weeen afgebroken werden steeds. Enorm vervelend en op het laatst was ik boos, blijf van mij af. Zo niet nodig. Daardoor ook oxitocine bij moeten krijgen omdat de weeen niet krachtig genoeg waren. Nu wel andere verloskundige dus hoop dat mens nooit weer te zien
Ruggenprik of pijnbestrijding wil ik niet. Vriendin van mij was 2 dagen na de bevalling nog aan het vliegen , dat wil ik niet
Viel dat vies tegen, gewoon buiten adem haha. Ik heb werk en paarden thuis dus het maakt voor mij niks uit.