Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Polly schreef:Hebben ze je ook uitgelegd eigenlijk wat de risico's zijn? En waarom deze deze testen zo frequent gedaan willen hebben?
Wat ik eigenlijk bedoel: wat zou er kunnen gebeuren als de uitslagen niet goed zijn of steeds minder goed worden?
Mijn suiker stond laatste meting ook te hoog in mijn bloed maar dokter zei dat dat wel zou komen doordat ik niet nuchter was (was namiddag geprikt) maar ik had die dag eigenlijk enkel water gedronken en niks gegeten.
Toch stond ik op 125 mg/dl en zei het labo te hoog maar huisarts deed hier eigenlijk heel onbenullig over...
Klopt dit dan niet?
Sorry Bella om je topic effe te vervuilen maar twijfelde nu ook even...
Bellatrix schreef:Ok, ik ben net gebeld door de huisarts, ik heb de 19e om 08.00 in de ochtend een afspraak om suiker te meten en bloeddruk. Ik kan daar een bloeddrukmeter kopen (€65) ook. Ik krijg dan ook geleerd om suiker te meten. Daar zitten 10 stripjes bij maar daarna moet ik ze zelf betalen. Geen idee wat dat kost. Ik zal zeker elke ochtend moeten meten?Maar dat vraag ik daar wel dan.
Heel fijn dat ik dan zelf voor het ontbijt kan meten en niet meer tussendoor weg hoef.
chanicha schreef:Bellatrix schreef:Ok, ik ben net gebeld door de huisarts, ik heb de 19e om 08.00 in de ochtend een afspraak om suiker te meten en bloeddruk. Ik kan daar een bloeddrukmeter kopen (€65) ook. Ik krijg dan ook geleerd om suiker te meten. Daar zitten 10 stripjes bij maar daarna moet ik ze zelf betalen. Geen idee wat dat kost. Ik zal zeker elke ochtend moeten meten?Maar dat vraag ik daar wel dan.
Heel fijn dat ik dan zelf voor het ontbijt kan meten en niet meer tussendoor weg hoef.
Bel even naar je zorgverzekering Bellatrix want misschien kan je de facturen opsturen en ik heb een bloeddrukmeter van Medisana oid en die kostte 30 euro dus zou even informeren!
Wel fijn dat ze even de tijd nemen om je dat uit te leggen!