Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Popstra schreef:Apart ook dat sommigen zo makkelijk bij de spoed komen. Ik kreeg eerst een hele ondervraging en die vragen werden 2x herhaald toen mijn voet savonds gebroken was en kon paracetamol nemen, kijken hoe het de volgende dag ging en dan alsnog naar je huisarts gaan!
Zo ook toen ik achterover met mijn paard ging, mn neus brak en hevig bloedend de spoed op liep. Kreeg de wind van voren dat ik niet eerst naar mn huisarts was gegaan.
Nee zo makkelijk kom je daar niet meer
OleJon schreef:Vliegen jullie met een griep meteen naar de huisarts dan?
Griep moet tijd hebben om uit te zieken. Een paracetamol en op bed. Dat zou onze huisarts zeggen.
Geen wonder dat de zorg zo duur is
CharleyT schreef:OleJon schreef:Vliegen jullie met een griep meteen naar de huisarts dan?
Griep moet tijd hebben om uit te zieken. Een paracetamol en op bed. Dat zou onze huisarts zeggen.
Onvriendelijke opmerking, met name dat over zorg is duur. Twee weken geleden kreeg ik van mijn huisarts een boze preek waarom ik met mijn astma zolang gewacht om langs te komen, ze was echt boos. Gelijk bloed onderzoek en thorax foto gemaakt. Twee dagen later weer geweest, alles doorgesproken en kreeg een stootkuur prednisolon mee naar huis. week daarna op controle en longen controleren, nog 3 dagen prednisolon er achter aan.
Top huisarts!
SansaS schreef:OleJon schreef:Vliegen jullie met een griep meteen naar de huisarts dan?
Als ik koorts heb niet eens naar de huisarts maar naar de SEH... dat moet ik zelfs van mijn behandelend arts. Niet iedereen is gezond.
Kinke schreef:Popstra schreef:Apart ook dat sommigen zo makkelijk bij de spoed komen. Ik kreeg eerst een hele ondervraging en die vragen werden 2x herhaald toen mijn voet savonds gebroken was en kon paracetamol nemen, kijken hoe het de volgende dag ging en dan alsnog naar je huisarts gaan!
Zo ook toen ik achterover met mijn paard ging, mn neus brak en hevig bloedend de spoed op liep. Kreeg de wind van voren dat ik niet eerst naar mn huisarts was gegaan.
Nee zo makkelijk kom je daar niet meer
Je spreekt jezelf ontzettend tegen in dit stukje. Nee, zo gemakkelijk kom je daar niet meer, maar volgens jou komen sommigen heel gemakkelijk bij de spoed terecht.
Misschien moet je bedenken dat lang niet iedereen gezond is