Renee schreef:Ik vond de persweeën niet zo heftig, eigenlijk wel relaxed zelfs. Maar misschien dat dit verband heeft met dat mijn bekken behoorlijk los zitten dus dat er veel ruimte is.
Ja, ik ook hoor. Persen was echt peanuts. Misschien omdat die ontsluitingsweeën daarvoor zo pijnlijk waren, maar ik kwam echt tot rust. Wat ik heel fijn vond, is dat de verloskundige even haar vinger neerlegde daar waar ik naartoe moest persen. Heel stom, maar daardoor kon ik gerichter persen.
Ik heb trouwens mensen gehoord over de zogenaamde ring of fire, maar die heb ik niet meegemaakt. Dat van die vinger heb ik ook nooit gehoord trouwens.

. Had net 4cm ontsluiting dus kreeg een ruggenprik, maar na 2u zat ik nog steeds maar op die 4cm en de kleine man begon het steeds moeilijker te krijgen dus is hij toen gehaald.

Zou dit keer wel graag tandem voeden mocht het lukken (Feel stopte met 19 maanden toen ik zwanger was, Odet is dat nog niet echt van plan denk ik
), ik werd tussendoor weer even 'wakker' en heb toen ook nog gevraagd of ik de placenta mocht zien bijvoorbeeld.