Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLeoniee schreef:Wij hebben dinsdag te horen gekregen dat we een jongen krijgen! Was van ons beide ook het eerste gevoel!![]()
Vanmiddag zelf nog even weer gespiekt met het echo apparaat op mijn werk en daar liet ie nogmaals duidelijk zien dat het een jongen is
XladyX schreef:xLeoniee schreef:Wij hebben dinsdag te horen gekregen dat we een jongen krijgen! Was van ons beide ook het eerste gevoel!![]()
Vanmiddag zelf nog even weer gespiekt met het echo apparaat op mijn werk en daar liet ie nogmaals duidelijk zien dat het een jongen is
Wat leuk nog een jongen, gefeliciteerd! Inderdaad wat voor werk doe je dat je stiekem zelf kan kijken?We hebben een hoop jongetjes in de lijst al.
Ik zal mezelf eindelijk eens toevoegen op de lijst
Lijstje:
J0anieke - uitgerekend 17 oktober - jongen
XladyX - uitgerekend 20 oktober - jongen
Pieneappel - Uitgerekende datum: 22 oktober - Jongen
Equitation - Uitgerekende datum 26 oktober - geslacht nog onbekend, willen het wel weten.
Marlou91 - Uitgerekende datum: 26 oktober - Jongen
San4nie - Uitgerekende datum: 26 oktober. Geslacht nog ongekend, willen het wel weten, maar gaan het niet delen.
Zebraatje - uitgerekende datum: 27 oktober - geslacht nog onbekend
Domi_94 - uitgerekende datum: 28 oktober - geslacht nog onbekend
Jolien87 - uitgerekende datum: oktober - geslacht nog onbekend
Sweetgirl1- uitgerekende datum 2 november ( eerst schatte ze het 30 okt ) - geslacht nog onbekend, mn vriend wil graag een jochie
Inwonderland - uitgerekende datum 4 november - Er is nog discussie over geslacht weten
Krabburger- uitgerekende datum 7 november- geslacht bijft onbekend
Zira 1994 -Uitgerekende datum: 11 november - Meisje
xLeoniee - uitgerekende datum: 19 november - Jongen
Eskimo - Uitgerekende datum: 17 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Sannens - Uitgerekende datum: 18 december
Hennos -Uitgerekende datum: 22 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Netjuh6- Uitgerekende datum 29 januari - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten.
Solleke_Noah - Uitgerekende datum: 3 februari - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Solleke_Noah schreef:Welkom horsii, Huni, Naomi_Jortje en netjuh!
Kan me voorstellen dat het mega spannend is na zoveel miskramen netjuh!
Naomi: ik ben ook nog niet zover! 5 weken nu. In onze omgeving weten ook enkel mijn zussen en vader het, maar wou er ook graag over kletsen want die eerste wachtweken zijn zo spannend he.
@horsii: leuk iemand uit het paarden aan huis topiclukt de verzorging van de paarden nog vlot? Hier niet bekend met het gebruik van ascal, maar las wel dat je het zonder negatieve bijwerkingen kan gebruiken.
@Marlou: proficiat met de goede 20 weken echo!
Grappig om te lezen dat het bij zoveel mensen ook snel raak was! Bij ons eerste zoontje duurde het 8 maanden, nu al van de 2de keer raak, hadden we ook totaal niet zien aankomen.
@sweetgirl: succes met de komende echo!
@Huni: ik ben ook 'al' 35 jaar en als je soms op internet leest dan ben je quasi 'geriatrisch zwanger'Mijn collega is nu hoogzwanger, 39 jaar, en ze gaf aan dat het toch ook veel zwaarder was dan bij haar vorige zwangerschap.
Een appgroep heeft niet direct mijn voorkeur, dan bloedt het topic zo snel dood.