Ik val ook af, gestaag. Ik weet vanmiddag hoeveel ik kwijt ben, dan ga ik weer naar mijn diëtiste.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Tirza, jee wat lastig zeg. Maar fijn dat je eindelijk serieus wordt genomen!
EW, fijn dat je al een paar keer zo'n lekker lange wandeling hebt kunnen maken. Met het weer van de afgelopen week nog best een uitdaging denk ik.
Ik ben sinds een tijdje aardig goed op weg met calorie arm eten, minder cheat days haha. Maar sinds ik elke week op de weegschaal ga staan zie ik wel dat mijn gewicht alle kanten op schietHebben jullie dat ook wel eens, of ben ik een geval apart?
![]()
Eind April 69 kilo.. toen ben ik extra goed gaan opletten, geen snacks meer en extra veel groente ipv pasta/brood/aardappel.. En twee weken later stond de weegschaal op 71,6![]()
En een week later, vergelijkbaar verder maar wel nog een cheat day, en toen woog ik ineens 67,8 kg..![]()
Heel apart!
Tallie1979 schreef:Goedemorgen ladies! Jullie zijn allemaal goed bezig zeg!EW, gefeliciteerd met je kleintje!
Ik val ook af, gestaag. Ik weet vanmiddag hoeveel ik kwijt ben, dan ga ik weer naar mijn diëtiste.