Wij zijn vanmorgen om 9u vertrokken, geen zon gezien. Maar met mouwtjes was het prima te doen.
60 km met bijna 28 gemiddeld, dus was weer een fijn rondje met koffie en een snee bananenbrood onderweg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Veel succes/plezier met de MTB tocht over een paar dagen.
).
. De afgelopen 3 dagen is het 21 graden en ben ik al meerdere keren nat tot op mijn onderbroek geweest. Vanmorgen zijn we dan ook heel vroeg opgestaan om een rondje van 50 km te kunnen fietsen in de hoop voor 1 uur weer binnen te zijn. Mission accomplished! Het was een rondje van 50 km met 900 hoogtemeters en inmiddels begin ik een klein beetje minder slecht te worden in het klimmen. En prachtig gewoon! We hebben eindeloos door wijngaarden gefietst. En dat gravel

. Dan sta je toch even raar te kijken! Ik hoop dat jullie een beetje droge voeten hebben gehouden met al dat dat gewandeld door de sneeuw.

Op dezelfde hand waar het laatst ook al gebeurd was en eigenlijk ook de zelfde verwonding. Toen een paar stukken maar overgeslagen want ik werd er alleen maar meer onzeker van. 
Padoertje schreef:Gothico ik had helemaal over jouw bericht heen gelezen… sorry.
Wat enorm balen dat er toch meer schade is dan gedacht. Hopelijk kunnen ze het morgen repareren terwijl je schoenen shopt. Komende week wordt het alweer beter weer, dus met een beetje geluk kunnen we allemaal weer lekker de weg op
Zebrastreep schreef:Ai balen van je knie! Dat zijn echt rotblessures. Soms is rusten het beste maar soms ook juist sporten. Hopelijk komt er snel uitslag van wat het nu is.