Ik heb de mynailcandy er nu iets meer als 2 weken opzitten en ga ze straks weer even losweken met olie nu ze uitgroeien blijf ik soms met mijn handen in mijn haren hangen haha, zit dan net wat teveel ruimte onder.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fabske schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb de mynailcandy er nu iets meer als 2 weken opzitten en ga ze straks weer even losweken met olie nu ze uitgroeien blijf ik soms met mijn handen in mijn haren hangen haha, zit dan net wat teveel ruimte onder.
Mloes schreef:fabske schreef:[ Afbeelding ]
Dat heb ik ook altijd! Ik las een keer een tip, je kan dan een laagje extra topcoat eroverheen lakken. Dan heb je niet meer dat vervelende randje (werkt bij mij perfect).
Contemplate schreef:Unicornetto, heel netjes!! Wil je misschien delen welke toocoats en welke merken je precies hebt gebruikt? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar dat de topcoat blijft zitten en ik vind de setjes zo leukwil er graag langer van genieten!
Iris82 schreef:Oke friends, help!
Ik heb eergisteren mn eerste Lily and Fox erop gezet. Braaf voor het slapen gaan, daarna niet meer met mn handen in het water geweest.
De volgende ochtend was ik er twee kwijt... En twee zaten er compleet los. Heb toen de rest er maar vanaf gepulkt, wat ontzettend makkelijk ging.
Ik heb ze erop geplakt, aangedrukt vanaf de zijkanten en van beneden naar boven.
Mis ik nog stappen? Volgens mij deden ze dit ook op de filmpjes.