Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fabske

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 16:34

Afbeelding

Ik heb de mynailcandy er nu iets meer als 2 weken opzitten en ga ze straks weer even losweken met olie nu ze uitgroeien blijf ik soms met mijn handen in mijn haren hangen haha, zit dan net wat teveel ruimte onder.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 13:09

fabske schreef:
[ Afbeelding ]

Ik heb de mynailcandy er nu iets meer als 2 weken opzitten en ga ze straks weer even losweken met olie nu ze uitgroeien blijf ik soms met mijn handen in mijn haren hangen haha, zit dan net wat teveel ruimte onder.

Dat heb ik ook altijd! Ik las een keer een tip, je kan dan een laagje extra topcoat eroverheen lakken. Dan heb je niet meer dat vervelende randje (werkt bij mij perfect).

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 13:52

Mloes schreef:
fabske schreef:
[ Afbeelding ]

Dat heb ik ook altijd! Ik las een keer een tip, je kan dan een laagje extra topcoat eroverheen lakken. Dan heb je niet meer dat vervelende randje (werkt bij mij perfect).

Haha ja klopt had ik even moeten doen inderdaad

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 17:04

Press ons van Doonails zijn te hergebruiken. Her te gebruiken?
Hoe dan ook, set zit er nu voor de derde keer op. Krijg het niet meer strak en mooi. Dus hierna in de vuilnisbak. 3 keer vind ik helemaal prima.
Oh ennuh :oo de eerste twee keer zaten ze verkeerd om.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 18:31

Ik heb weer een setje van Lily & fox op.
Met een basecoat er onder en voor eraf halen ga ik proberen of het beter werkt na het douchen.
Ik hoop dat ze lang blijven zitten wat denk dat dit mn favoriete setje tot nu toe is. Wat ik niet verwachte voor ik het ging opplakken

Afbeelding

Afbeelding
Ze zijn transparant roze/Plum met wat goud-vlokjes.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 19:47

Die zijn leuk!

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 23:19

Mooi setje Siskeh!

Ik heb na paar weken niks nu shtolida op. Door de stevigheid van de wraps waren mijn nagels ongekend lang. Om vervolgens ongeveer 1 voor 1 te breken. Toen wilde ik ze eerst weer gelijk hebben voor ik weer ging plakken. Ik ben een beetje raar met dat soort dingen. }:0
Maar goed, nu dus weer mooie wraps en mijn nagels toch maar iets korter houden.
En ik ben benieuwd hoe deze het nu houden, was vorige keer niet helemaal fan, maar het prijsverschil met By Emily is wel groot.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 13:06

Wat ik merk met de shtolida is dat de setjes van 2,99 beter en langer blijven zitten als die van 2,79 en waar dat hem in zit geen idee :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 08:20

Leuk setje Siskeh!

Ik heb eindelijk ontdekt hoe ik de stickers van Lily & fox langer kan laten zitten. Eerder ging de topcoat er steeds snel af. Ik las dat rubberbase ook helpt, maar die had ik niet in huis.
Ik doe nu een 'gewone' topcoat op de stickers. En daarover doe ik dan de gel topcoat. En sindsdien blijft alles zitten. :Y) Het laatste setje zat twee weken zonder te beschadigen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 08:56

Jij hebt ze netjes zitten!

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 12:19

Unicornetto, dat is een goede tip om ook eens te proberen, bedankt voor het delen. Ik ga het ook eens proberen!

Contemplate

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-24 00:29

Unicornetto, heel netjes!! Wil je misschien delen welke toocoats en welke merken je precies hebt gebruikt? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar dat de topcoat blijft zitten en ik vind de setjes zo leuk :D wil er graag langer van genieten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 14:50

Contemplate schreef:
Unicornetto, heel netjes!! Wil je misschien delen welke toocoats en welke merken je precies hebt gebruikt? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar dat de topcoat blijft zitten en ik vind de setjes zo leuk :D wil er graag langer van genieten!

Deze heb ik! Links is een oude gewone topcoat, die doe ik er dus eerst op.
En de andere is de gel topcoat, kun je bij de Etos kopen. :) Niks heel bijzonders dus, maar het werkt gelukkig. :Y)

Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 18:01

Oke friends, help!

Ik heb eergisteren mn eerste Lily and Fox erop gezet. Braaf voor het slapen gaan, daarna niet meer met mn handen in het water geweest.

De volgende ochtend was ik er twee kwijt... En twee zaten er compleet los. Heb toen de rest er maar vanaf gepulkt, wat ontzettend makkelijk ging.

Ik heb ze erop geplakt, aangedrukt vanaf de zijkanten en van beneden naar boven.

Mis ik nog stappen? Volgens mij deden ze dit ook op de filmpjes.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 18:34

Je nagels eerst ontvetten, ik doe het met nagellakremover.
Anders blijft het hier ook absoluut niet zitten.
1x de fout gemaakt met een testset, ik dacht:ach niet erg als ze er sneller af gaan, dus niet ontvetten.
Maar had de manen van mn paard met detangler gedaan. setje is net 10 minuten blijven zitten

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 22:15

Iris82 schreef:
Oke friends, help!

Ik heb eergisteren mn eerste Lily and Fox erop gezet. Braaf voor het slapen gaan, daarna niet meer met mn handen in het water geweest.

De volgende ochtend was ik er twee kwijt... En twee zaten er compleet los. Heb toen de rest er maar vanaf gepulkt, wat ontzettend makkelijk ging.

Ik heb ze erop geplakt, aangedrukt vanaf de zijkanten en van beneden naar boven.

Mis ik nog stappen? Volgens mij deden ze dit ook op de filmpjes.

Bij mij blijft het ook voor geen meter zitten. Ook niet na ontvetten, of met basecoat of met topcoat.
Ik snap niets van alle online recensies waarin men zegt dat het 2 weken blijft zitten. Ben ook wel jaloers, want ik heb met Lily & Fox zelfs nog nooit 2 dagen gered. -O-

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 22:18

Ik herken het eigenlijk niet. M’n stickers zitten er nu 2,5 week op. Ik doe altijd een alcoholdoekje eroverheen. Heel soms heb ik dat 1 sticker dan niet wil maar vrijwel altijd blijft het goed zitten.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 09:12

Ontvetten is zeker wel een stap die ik zou aanraden.
Ik heb echt veel merken geprobeerd nu en degene die het beste blijven zitten zijn de shtolida en dan die van €2,99 maar ook daar zit verschil in ,lijkt ook wel aan de kleur te liggen.
Ik ontvet ook met alcohol als ik de doekjes gebruik die erbij zitten ben ik ze zo kwijt en werk ze af met een rubberbase en top coat.
Mn laatste setje heeft 2,5 week gezeten en dan beginnen er chipjes af te gaan ect.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 16:49

Ik herken dat ook niet, bij mij blijven ze ook gerust 2 weken zitten en dan moet ik ze er met olie en een stokje af duwen. Maar daar hebben jullie niks aan. Een rubber basecoat lijkt vaak te helpen, hoor ik.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 17:12

Ik heb eerst een aantal sets van Lily & Fox gehad die super bleven zitten maar de laatste twee hielden het nog geen uur vol. Geen andere manier van aanbrengen dus geen idee waar het in zat.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 11:12

Ik kom dit topic weer een beetje omhoog schoppen. Ik laat normaal altijd gelnagels zetten, maar vind iedere maand die afspraken plannen toch best wel een gedoe. Daarom wil ik proberen of press on nails voor mij misschien een optie zijn. Ik ben lievere iedere 2 weken op de bank in mijn eigen tijd een half uur bezig met die nagels opplakken dan iedere maand tijd maken voor het laten zetten van nieuwe gelnagels.

Maar dan nu de vraag waar het wel mee valt of staat, welke lijm gebruiken jullie om ze zo lang mogelijk te laten zitten? Zag online al dat het opruwen van je nagels en uitdrogen met alcohol belangrijk is om het lang te laten zitten. Maar de soort lijm is natuurlijk ook belangrijk. :)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-24 00:17

Ik gebruik gel nagelwraps dan heb je geen lijm nodig.

Voor wie bij By Emily shopt, ze hebben een pre black friday sale zag ik net toen ik wat wilde bestellen en dat scheelt op sommige sets 50%.

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 22:42

door meelezen met dit topic gebruik ik al een tijdje de Lily & Fox nagelstickers, waar ik dan een gel topcoat overheen doe die ik dan uithard met een UV lampje. Ik ben er qua geld en gemak heel tevreden mee en het blijft ongeveer 2 weken zitten, hoewel ik het eigenlijk altijd maar 1 week echt mooi vind.

Nu lees ik dat mensen ook bij shtolida bestellen. Zijn deze beter dan bij Lily & Fox of is het vergelijkbaar?

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 17:19

Twee weken terug n.a.v. dit topic begonnen met de stickers van shtolida, ik had er nog nooit van gehoord en was een beetje sceptisch. Gellak blijft bij mij (icm mijn baan) gewoon niet goed genoeg zitten.

Het eerste setje, wat heerlijk dat je er zo mee klaar bent haha!
Afbeelding

En nu, 2 weken later werd het tijd voor een nieuw setje. De stickers zaten echt nog perfect erop alleen waren ze onwijs uitgegroeid, dus moest er echt iets nieuws op. Ik werk in de schoonmaak 5 dagen per week (dus constant met mijn handen in het sop) en sport + zwem veel (triatlon trainingen). Verbaasd me echt hoe goed het blijft zitten. Ik heb wel de UV stickers.

Afbeelding

Het 2 test setjes besteld, vind het zo leuk dat ik deze week even nieuwe stickervellen ga bestellen! :D