Ik vind die van sensitest erg fijn. Kruidvat eigen merk 2 voor 5 euro schijnt ook goed bekend te staan, maar dat zijn wel de midstream testen.
Weet ook niet of de sensitest wel in de winkel verkopen, ik heb ze online besteld een tijdje terug.
WenK
Geplaatst: 18-06-22 09:43
Bhodi schreef:
Ja, ik dacht ook dat ik dipsticks had, maar helaas! Ik moet dus even langs de drogist voor andere tests, even zien welke ik wil halen. Heb je nog tips?
Predictor! Superfijn, superduidelijk... Express of Early maakt niet veel uit is mijn ervaring.
Ik zie een heel vaag lijntje inderdaad Bhodi, even een andere test halen inderdaad.
Ik durf het nog niet aan. Heb wel het gevoel dat ik gister de innesteling zou kunnen hebben gehad, had mega veel krampen, echt menstruatie achtig. Nu nog steeds af en aan. Ben ook best wel opgeblazen, maar dat kan ook van de warmte zijn. Heb ook mega stemmingswisselingen, ben de hele tijd aan het huilen. Moet dus pas volgende week donderdag ongesteld worden dus dat kan het niet zijn. Mijn partner is ervan overtuigd dat ik het de innesteling was, maar ik durf niet te veel te hopen.
lovelys
Geplaatst: 18-06-22 10:20
Spannend Bhodi! Ik weet niet zo goed waar ik het precies moet zien.
Hier ook in de war. Na 2 minuten zag ik niet/wel iets. Na 2,5 uur wel een streepje
Froukje
Forever young
Geplaatst: 18-06-22 10:36
Na 2.5 uur is zo´n streepje volgens mij niet meer geldig helaas, in de meeste gebruiksaanwijzingen staat dat je het resultaat binnen 10 minuten moet aflezen.
Al gun ik het je natuurlijk van harte dat je gewoon zwanger bent!
Ik durf het niet te zeggen ga zo een early van de action halen en een Kruidvat 2v5 en dan morgen opnieuw testen. Zonet flinke krampen en daarna veel afscheiding dus ik heb geen idee wat m’n lichaam allemaal doet
Ik zal straks even op de rest reageren lief dat jullie mee kijken en mee denken!
Kon niet slapen van de spanning.. nu maar verder slapen met teleurstelling. Ik denk dat het weinig zin heeft om straks nog eens te testen met tweede ochtendurine of zou het verschil maken? Dinsdag is m’n nod.
Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik heb niet opnieuw getest. Ik wacht nu rustig af of ik ongesteld wordt morgen, zo niet, doe ik dinsdag opnieuw een test. Ik denk dat ik me erbij moet neerleggen dat het niet gelukt is. 1 voordeel, we gaan volgende week op vakantie dus dat wordt lekker wijntjes drinken als ik daar zin in heb
Ook sterkte voor jou Bodhi, het is iedere keer weer een teleurstelling als het niet is gelukt.
Dank voor jullie medeleven meiden, het is ontzettend verdrietig maar het is goed zo. Dit kindje was niet geschikt om te leven op deze wereld en ons is een moeilijke beslissing bespaard gebleven. Hopelijk gaat alles goed en kunnen we weer vlot verder.