Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Wat vervelend Anneertheel veel succes vandaag!
Wij hebben vandaag de 20 weken echo. Was er niet gespannen voor, maar nu ik dat van jou heb gelezen vind ik t wel ineens spannend..
Anneert schreef:J0anieke schreef:Wat vervelend Anneertheel veel succes vandaag!
Wij hebben vandaag de 20 weken echo. Was er niet gespannen voor, maar nu ik dat van jou heb gelezen vind ik t wel ineens spannend..
Oh, dat was niet de bedoeling, was al aan het twijfelen of ik iets wilde posten. Sorry.. heel veel succes!!
Ik had ook totaal geen spanning, vooral benieuwd naar het geslacht. We houden goede moed, zouden eigenlijk gisteren op vakantie vertrekken, maar hebben nu de auto volgeladen in de hoop meteen door te kunnen.
jasz schreef:Ja laat je vooral niet te gek maken door wat je allemaal "moet" hebben. Wij hadden alles en heel veel dingen niet eens gebruikt. Ook zo belachelijk veel hydrofiel doeken gebruik je echt niet.
Ik had ook allemaal mooie dekens voor het ledikant, maar mijn zoontje slaapt gewoon altijd in z'n slaapzak, heb een 4 seizoenen van puckababy. Wij hadden bijvoorbeeld ook een elektrische wipstoel, waar m'n zoontje niet eens in wilde![]()
En ook allerlei soorten flessen al gekocht, maar hij wilde alleen de suavinex flessen. Je kan altijd nog meer kopen.
Flessenwarmer ook nooit gebruikt. Ik vond de kolf dan wel echt gelijk nodig. Hielp mij direct om de productie op gang te brengen. Maar ik had ook een grote korting via zorgverzekering.
Ja inlezen over borstvoeding is wel heel goed, maar bedenk ook dat iedereen anders is en het dan alsnog heel anders kan lopen.