Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luusje_Kviek schreef:Iemand ervaring met "project gezond"? Op hun site staan wel lekkere gerechten.
bamisalami schreef:Ik wil me eigenlijk 1x in de week wegen op vrijdag, maar toch ga ik er ieder dag op staan. En dan ben
Ik vaak teleurgesteld omdat t niet zo snel gaat oid. Terwijl ik weet dat t per dag kan verschillen. Iemand tips hoe daar mee om te gaan?
Renee1991 schreef:HIIT is wel lekker jaMaar intensief! Maar dat is juist de bedoeling. Overigens vind ik dat zij best de snelheid erin houdt met squatten. Als je nog niet zo op conditie bent is een squat ook heel goed om bijna onderaan even vast te houden voordat je weer naar boven komt.
@bamisalami Ik heb dat ook, maar ik raak gelukkig niet zo teleurgesteld. Je kunt wel dagelijks wegen, maar zet het dan in een app zodat je een weekgemiddelde krijgt. En pin je dan dáár op vast.
bamisalami schreef:Ik wil me eigenlijk 1x in de week wegen op vrijdag, maar toch ga ik er ieder dag op staan. En dan ben
Ik vaak teleurgesteld omdat t niet zo snel gaat oid. Terwijl ik weet dat t per dag kan verschillen. Iemand tips hoe daar mee om te gaan?
Luusje_Kviek schreef:Iemand ervaring met "project gezond"? Op hun site staan wel lekkere gerechten.
Achterom schreef:Zo, net weer een hardloopschema opgesteld voor een halve marathon in mei, en ook meteen maar ingeschreven, dan heb ik tenminste een stok achter de deur
Ik drink overdag trouwens niet veel water, maar wel liters thee