marleen_usar schreef:[ [url=m/npoJUF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een dikke knuffel van Winston, hij zegt doe maar rustig aan.
Wat een dropje
geef hem maar een dikke knuffel van mij Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:Je HB is nog erg laag en daar ben je waarschijnlijk dood moe van terwijl je ook nog deze operatie hebt gehad. TEnminste als de waardes gemeten worden als vroeger in mijn tijd (8 -9 was geweldig, 7 normaal , 6 licht laag onder de 6 was je moe en hoorde niet).
Krijg je dan tabletten mee om je ijzergehalte te verhogen? Want is volgens mij nog niet zo gemakkelijk erbij te eten.
Tuurlijk ben je graag thuis, maar laat je pas ontslaan als je echt in orde bent en ik vind met die infectie in je aderen bv dat je dat niet bent. Als er nu iets mis gaat ben je gelijk op je plek.
Ik ben dus een beetje bezorgd, Leintje.Sorry.
Nu nog even wachten wat de artsen te zeggen hebben
Dat is in elk geval fijn! Nu duimen dat de artsen het er ook mee eens zijn!
Gaan met die banaan!
) en vertrokken. Voor vertrek nog wel even extra pijnstillers genomen, want ruim een uur zitten is wel lang op dit moment. Het was wel nodig, want zelfs door de oxycodon heen deed het nog wel zeer. Nu ben ik gesetteld op de bank en trekt het wel weer weg, dus dat is wel fijn. De wonden trekken nog wel als ik lang zit en m'n bekken voelt nu heel beurs.
. Dus het gaat redelijk goed, blij om weer thuis te zijn. Al zal ik alle verpleegkundigen en andere medewerkers van de afdeling wel gaan missen, want wat werken er toch lieve mensen in het AMC!
overdag zijn we ook prima gezelschap overigens, als je je verveelt
maar fijn dat je goed thuis gekomen bent, nu rustig aan en een dag per keer. Maar dat het je af en toe even aanvliegt is het zo gek
. Uiteindelijk heb ik wat rustige muziek op gezet zodat ik mezelf wat kon afleiding. Werkte goed, want op een gegeven moment ben ik in slaap gevallen en werd ik een tijdje later wakker door mijn muziek
leintje_ schreef:Ja dat zal idd wel lukken. Heb vannacht niet zo goed geslapen omdat m'n infuus weer vervelend deed en ik een beetje lag te malen over de hele situatie. De operatie, het herstel ed, soms krijg ik gewoon even een slag in m'n gezicht en dan ga ik malen. Is logisch hoor en dat gaat ook altijd weer voorbij. Het is allemaal niet niks en nu is het traject natuurlijk echt begonnen. Dat is dan gewoon weer even confronterend, vooral 's nachts als je niet kan slapen
dat laatste is dan weer net een beetje jammer
. Timer op je muziek zetten?