marleen_usar schreef:[ [url=m/npoJUF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een dikke knuffel van Winston, hij zegt doe maar rustig aan.
Wat een dropje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Je HB is nog erg laag en daar ben je waarschijnlijk dood moe van terwijl je ook nog deze operatie hebt gehad. TEnminste als de waardes gemeten worden als vroeger in mijn tijd (8 -9 was geweldig, 7 normaal , 6 licht laag onder de 6 was je moe en hoorde niet).
Krijg je dan tabletten mee om je ijzergehalte te verhogen? Want is volgens mij nog niet zo gemakkelijk erbij te eten.
Tuurlijk ben je graag thuis, maar laat je pas ontslaan als je echt in orde bent en ik vind met die infectie in je aderen bv dat je dat niet bent. Als er nu iets mis gaat ben je gelijk op je plek.
Ik ben dus een beetje bezorgd, Leintje.Sorry.
leintje_ schreef:Ja dat zal idd wel lukken. Heb vannacht niet zo goed geslapen omdat m'n infuus weer vervelend deed en ik een beetje lag te malen over de hele situatie. De operatie, het herstel ed, soms krijg ik gewoon even een slag in m'n gezicht en dan ga ik malen. Is logisch hoor en dat gaat ook altijd weer voorbij. Het is allemaal niet niks en nu is het traject natuurlijk echt begonnen. Dat is dan gewoon weer even confronterend, vooral 's nachts als je niet kan slapen