Gebroken bovenbeen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-22 22:14

marleen_usar schreef:
[ [url=m/npoJUF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een dikke knuffel van Winston, hij zegt doe maar rustig aan.

Wat een dropje <3 <3 geef hem maar een dikke knuffel van mij

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 00:03

pien_2010 schreef:
Je HB is nog erg laag en daar ben je waarschijnlijk dood moe van terwijl je ook nog deze operatie hebt gehad. TEnminste als de waardes gemeten worden als vroeger in mijn tijd (8 -9 was geweldig, 7 normaal , 6 licht laag onder de 6 was je moe en hoorde niet).
Krijg je dan tabletten mee om je ijzergehalte te verhogen? Want is volgens mij nog niet zo gemakkelijk erbij te eten.
Tuurlijk ben je graag thuis, maar laat je pas ontslaan als je echt in orde bent en ik vind met die infectie in je aderen bv dat je dat niet bent. Als er nu iets mis gaat ben je gelijk op je plek.

Ik ben dus een beetje bezorgd, Leintje. :* Sorry.

Over je ontslag heb je echt niets te zeggen. Het is binnen en zo snel mogelijk weer buiten.

Ben eigenlijk een stille meelezer en deels in hetzelfde schuitje maar dan met een verbrijzeld onderbeen waar ik wel 2 weken mee in het ziekenhuis doorbracht in april en nog steeds mee zoet ben.

Leef met je mee want het is geen lolletje en jij bent nog zo jong :knuffel:

PLK

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 00:23

Nee geen ijzerpillen nemen hoor, de komende 6 weken. Dat is beter van niet na RBC”s. Eet ijzerrijk en iets van blueberry iron of floradix werkt veel beter nu. Over een week of 6 is het gekregen bloed weer “uitgewerkt”, dus dan moet je zorgen dat je de hb dip weer aanvult met ferro etc. Ik vind je een moedige en optimistische meid! Veel beterschap

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 07:57

Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 08:30

Fijn dat ik me geen zorgen hoef te maken. Op naar het thuisfront om "moeders de vrouw de kont uit te gaan hangen". Grapje in de familie bij ons.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-22 10:12

Van de fysio mag ik naar huis! :D Nu nog even wachten wat de artsen te zeggen hebben

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 10:22

*\o/* Dat is in elk geval fijn! Nu duimen dat de artsen het er ook mee eens zijn!

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-22 11:53

Ik mag naar huis :D. Dus nu nog even wachten op de apotheek, mijn moeder en tot mijn ontslag geregeld is, maar verder houdt niks me tegen :D

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 12:09

**\O/** **\O/** **\O/** **\O/** **\O/** **\O/** **\O/** Gaan met die banaan!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 13:10

leintje_ schreef:
Ik mag naar huis :D. Dus nu nog even wachten op de apotheek, mijn moeder en tot mijn ontslag geregeld is, maar verder houdt niks me tegen :D

Wat fijn. En thuis rustig aan doen en beter gaan worden!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 13:14

Gefeliciteerd! Beterschap en rustig aan.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-22 13:19

Ja alles met beleid. Het zal komende dagen al wel steeds beter gaan als de wond minder gaat trekken. Over 10 dagen moet ik weer naar de poli om de hechtingen te laten verwijderen en voor wondcontrole.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 13:37

Wat fijn! Rust maar lekker uit thuis.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 13:43

Goed nieuws! Rustig aan doen thuis en hopelijk een voorspoedig herstel!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 13:56

Fijn ts! Lekker op naar huis!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 14:15

Fijn dat je naar huis mag

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 15:59

Wat een fijn nieuws, en rustig aan doen hoor.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-22 17:24

Nou ik ben thuis. De apotheek kwam rond kwart over drie, dus toen zijn we rustig naar de auto gelopen (gerold :D) en vertrokken. Voor vertrek nog wel even extra pijnstillers genomen, want ruim een uur zitten is wel lang op dit moment. Het was wel nodig, want zelfs door de oxycodon heen deed het nog wel zeer. Nu ben ik gesetteld op de bank en trekt het wel weer weg, dus dat is wel fijn. De wonden trekken nog wel als ik lang zit en m'n bekken voelt nu heel beurs.
27 september moet ik weer terug om de hechtingen te laten verwijderen, 25 oktober worden er weer foto's gemaakt en heb ik weer een consult. In de tussentijd ook maar weer contact opnemen met mijn fysiotherapeut om haar even bij te praten en even te oefenen. De fysio in het ziekenhuis dacht niet dat het nodig is om meer dan 2/3 keer naar de fysio te gaan komende 3 maanden. Er zit nog redelijk wat buiging in mijn been en tot 12 weken moet ik toch alles onbelast doen. Dus passieve oefeningen it is, maar het is wel fijn om met mijn fysio even een plan te maken voor de komende maanden :). Dus het gaat redelijk goed, blij om weer thuis te zijn. Al zal ik alle verpleegkundigen en andere medewerkers van de afdeling wel gaan missen, want wat werken er toch lieve mensen in het AMC!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 17:53

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de zorg Leintje. Fijn dat je weer thuis zijn en hopelijk zul je goed slapen vannacht en rust je lekker uit.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-22 18:16

Ja dat zal idd wel lukken. Heb vannacht niet zo goed geslapen omdat m'n infuus weer vervelend deed en ik een beetje lag te malen over de hele situatie. De operatie, het herstel ed, soms krijg ik gewoon even een slag in m'n gezicht en dan ga ik malen. Is logisch hoor en dat gaat ook altijd weer voorbij. Het is allemaal niet niks en nu is het traject natuurlijk echt begonnen. Dat is dan gewoon weer even confronterend, vooral 's nachts als je niet kan slapen

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 18:36

In het teltopic wil s nachts nog wel eens wat activiteit zijn, mocht je wat afleiding willen O:) overdag zijn we ook prima gezelschap overigens, als je je verveelt :)) maar fijn dat je goed thuis gekomen bent, nu rustig aan en een dag per keer. Maar dat het je af en toe even aanvliegt is het zo gek :knuffel:

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-22 19:05

Dat ik daar gisteravond niet aan heb gedacht :'). Uiteindelijk heb ik wat rustige muziek op gezet zodat ik mezelf wat kon afleiding. Werkte goed, want op een gegeven moment ben ik in slaap gevallen en werd ik een tijdje later wakker door mijn muziek :Y)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 19:14

leintje_ schreef:
Ja dat zal idd wel lukken. Heb vannacht niet zo goed geslapen omdat m'n infuus weer vervelend deed en ik een beetje lag te malen over de hele situatie. De operatie, het herstel ed, soms krijg ik gewoon even een slag in m'n gezicht en dan ga ik malen. Is logisch hoor en dat gaat ook altijd weer voorbij. Het is allemaal niet niks en nu is het traject natuurlijk echt begonnen. Dat is dan gewoon weer even confronterend, vooral 's nachts als je niet kan slapen

Dat is zo normaal! Helaas hoort dit er ook bij. Maar je doet het goed!!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 19:25

_O- dat laatste is dan weer net een beetje jammer :)). Timer op je muziek zetten?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 20:10

Als je baalt en je wil klagen, geen probleem hoor.