Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Ik hou voor het bewaren, koelen en invriezen de richtlijnen in dit artikel aan:
https://www.medela.nl/borstvoeding/jouw ... -ontdooien
Het enige wat soms nog wel vervelend is, is dat ze soms de fles weigert en ik de hele voeding kan weggooien omdat 'ie dan al een keer is verwarmd. Melk op kamertemperatuur weigert ze sowieso dus ik moet wel verwarmen. Doet toch altijd een beetje pijn om een hele voeding in de gootsteen te gieten.
Welke kolf hebben jullie en bevalt ie goed?
RianneH schreef:Ik heb de horigen grace ombouwset, de kolf zelf bevalt erg goed en vind ik een mooi design hebben. De borstschilden van de medela bevallen eigenlijk niet zo goed nu ik regelmatig kolf. Ze lijken me net een maat te groot, dus ik wil anderen bestellen.
Nu twijfel ik tussen gewoon een maatje kleiner, de horigen set compleet maken (die 3D schelpen lijken me heel fijn) of de YouCup aanschaffen om handsfree te kolven.
Herkennen jullie je in een van de overwegingen of ervaringen met deze onderdelen?
Duc_je schreef:Even uit nieuwsgierigheid want J is praktisch net zo oud, hoeveel melk drinken jouw kinderen nu nog? Ik heb geen idee hoeveel J nog drinkt omdat hij veelal tot de borst drinkt.
En ik snap je punt, jammer is dat dan. Maar 1,2 l per kind lijkt mij ook redelijk onmogelijk bij elkaar te kolven
Sizzle schreef:Kana schreef:Hebben jullie tips voor prenetaal kolven? Heb vandaag 5ml spuiten met dop binnen maar geen idee hoe ik het beste kan starten.
Is dat niet zonde van de biest juist?
(Geen idee).
Ik heb trouwens nooit last gehad van stuwing (en ook nooit van weeen), ik heb een apart lijf denk ik.