Pistoletje sla ik idd over, dat wordt niks om nu al af te bakken en mee te nemen. 2 boterhammen daarvoor in de plaats

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Ik sla de pistolet ook vaak over of het moet vandaag op het menu staan en ik toch boodschappen moet doen dan neem ik er 1 mee.
Die is lekker Marinda is favoriet voor vent.
Hier staat de double cheese lasagne op het menu.
Whoop whoop... mocht eigenijk niet wegen naar ik voel me blegh vandaag.
72,8 kg. Halve kilo eraf weer.
A_nouk schreef:Ik heb het toch maar geprobeerd met een pistoletje vandaag eens kijken of ie klef is straks![]()
Goede resultaten al bij jullie, fijn!
Ik moet zeggen dat die notenrepen eigen merk AH en dan de naturel versie ook heel goed te doen zijn. Ik vind het zo’n plakkerige ellende om het zelf te maken haha
Blinnii schreef:Hallo dames, mag ik meekletsen?
Ik heb alle boeken van PG en sinds gisteren gestart in het zomerboek.Ik hoop uiteindelijk zeker 25 kg af te vallen, liefst 30, dus hopelijk gaat dat lukken.
Mando schreef:Welkom en tuurlijk mag je mee kletsen.
Ik heb net de double cheese lasagne op.
JUMMIE.... die was erg lekker.![]()
Heb er wel wat gehakt bij gedaan anders klaagt vent... er zit geen vlees in.
![]()
Ik snap echt niet dat met zulk lekker eten je ook nog afvalt.
Ik heb paps zijn zomerboek ook binnen.
En ik was even bij buuv en die heeft ook al 2 boeken ervan
Diertjec schreef:Ik heb gisteren de beef teriyaki op, en vanavond het restje ervan. Was lekker, alleen volgende keer maak ik iets meer saus, die proefde ik niet heel erg.
Als het goed is ga ik morgen de aardappel anders maken, echt zin in
De rijstwafels met pindakaas smaken me ook heel prima, combinatie ook ontdekt door het boek.
Morgen ga ik denk ook het notenbrood en de energy repen maken
ingedebruijn schreef:Diertjec schreef:Ik heb gisteren de beef teriyaki op, en vanavond het restje ervan. Was lekker, alleen volgende keer maak ik iets meer saus, die proefde ik niet heel erg.
Als het goed is ga ik morgen de aardappel anders maken, echt zin in
De rijstwafels met pindakaas smaken me ook heel prima, combinatie ook ontdekt door het boek.
Morgen ga ik denk ook het notenbrood en de energy repen maken
Moet je geen 100% pindakaas kopen van de AH want dan zit je rijstwafel met pindakaas en al aan je gehemelte geplakt. Vreselijk spullijkt wel behanglijm.