En ja, ook gewoon de aanwezig van andere mensen begin ik te missen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Travel_me schreef:Dat is fijn 3x!:) En goed bezig in eerste instantie! Die 2 kilo kunnen ook grotendeels vocht zijn, dus bij even opletten moet het er snel weer af zijn
Hier gaat het qua sporten erg goedWij kunnen iedere dag komen trainen, dus dat is heel fijn. Ben de afgelopen tijd bezig geweest met een handstand obstacle course. Oftewel een aantal jerk boxen achter elkaar en daar dan een trap van gemaakt van ongeveer 4meter lang. Echt heel leuk om te doen
Daarnaast had ik vorige week opeens een legless rope climb, die had ik totaal niet verwacht (we klimmen nu bijna nooit want teveel gedoe), maar blijkbaar zijn m'n schouders stuk sterker geworden
Ook ben ik nu een bar muscle up programma aan het volgen. Officieel duurt die 6 weken, maar gok dat dat te snel is. Dus kijk gewoon hoe het gaat en of ik verder ga naar de volgende les of nog een dagje hetzelfde doe (ik doe het voor de les voor mijzelf).
Mijn ultieme doel zou zijn een bar muscle up kunnen voor half juni. Dan is het precies een jaar geleden dat ik na 6 jaar niks doen weer ben gaan sporten. Alleen is het te kort dag gok ik.
Qua eten ben ik de laatste tijd zo slecht bezig. Ik heb gewoon altijd honger. Nu heb ik ook een paar keer 2x per dag getraind en denk dat ik dan gewoon te weinig eet. Vandaag is nog een slechte dag, maar vanaf morgen ga ik mijzelf echt een schop onder m'n kont geven. Sixpack is licht zichtbaar en dat met teveel chocola en pizza.