Ik ben van de ijsbergsla

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Wat voor siroop?
BellaSharon1 schreef:Bij mij ging het de eerste week ook een stuk makkelijker, slik je ook de mineralen die ze adviseren erbij?
LoveUggs schreef:Janine1990 schreef:Wat voor siroop?
De smoothie aardbeien siroop zonder suiker. De mouse citroen siroop. Hiervan heb ik er een gevonden met zowel suikers als KH op 0. De Teissure siroop die erbij stond hadden ze niet..
BellaSharon1 schreef:Bij mij ging het de eerste week ook een stuk makkelijker, slik je ook de mineralen die ze adviseren erbij?
Ik slik er niks bij, maar ben ook nog niks tegen gekomen over mineralen.. Wel over de keto- plasstrips.![]()
Jester_ schreef:Hai, ik lees al een tijdje mee omdat ik ook wat wil afvallen. Maar hebben meer mensen last van misselijkheid en maagzuur? Ik heb het idee dat mijn maag dit dieet niet zo goed verdraagd. Ik krijg amper een hap door mijn keel omdat ik zo beroerd ben
Boras schreef:Ik moet oppassen voor obstipatie.
Ik heb wel psylliumvezels van Kruidvat staan, maar iets houdt me tegen om dat te drinken![]()
Ik eet nu heel regelmatig notenbrood, dat lijkt te helpen. En ik bak regelmatig met amandelmeel.
Jester_ schreef:Hai, ik lees al een tijdje mee omdat ik ook wat wil afvallen. Maar hebben meer mensen last van misselijkheid en maagzuur? Ik heb het idee dat mijn maag dit dieet niet zo goed verdraagd. Ik krijg amper een hap door mijn keel omdat ik zo beroerd ben
Jester_ schreef:Ja eigg van alles. Kwark, ei veel groente vleeswaren en vis. Maar als ik ontbijt met gebakken ei en spek ben ik echt de hele ochtend beroerd. Goed voor de lijn dat wel maar wel heel vervelend
Janine1990 schreef:Ben wel benieuwd wat het antwoord daar op gaat zijn..
Ik kom zelf toch niet aan dat soort dranken geloof ik. Ik drink ongeveer 2 keer per dag een glas ranja (zonder kh) en verder is het spa rood of thee.
LoveUggs schreef:Janine1990 schreef:Ben wel benieuwd wat het antwoord daar op gaat zijn..
Ik kom zelf toch niet aan dat soort dranken geloof ik. Ik drink ongeveer 2 keer per dag een glas ranja (zonder kh) en verder is het spa rood of thee.
Ja in mijn ogen is dit allemaal heel laag. Als ik naar een ander merk kijk (lipton) schieten de waardes flink omhoog. Hier namelijk ook een ijsthee verslaafdeIk drink nu ook mega veel water, soms met een klein scheutje siroop, vandaag met munt en citroen, hier probeer ik wat in te variëren. Maar 's avonds komt dat me wel een beetje de strot uit en dan mis ik mijn ijsthee. Die van de foto hierboven dronk ik bij mijn ouders altijd, is ook een stuk goedkoper, maar dus ook beter qua waardes.. Denk ik.
BellaSharon1 schreef:Wat superrrr, ik was de eerste week ook 3,3 kilo kwijt!
Ik heb helaas geen foto’s kunnen maken, maar ik heb wel alles gemeten, ik ben nu 8cm buikomvang kwijt