Heeyy meiden!
Eventjes een snelle egopost na vanmiddag de diëtiste:
Veel dingen die ze zei wist ik, maar ze erkende zelf ook al direct dat ik waarschijnlijk al veel wist door alle pogingen.
Ik krijg nu een voorbeeldmenu en heb allerlei dingen meegekregen over wat je kunt kiezen ipv ongezondere dingen. Zitten wel een paar eye-openers bij

en ook wel voor de hand liggende dingen natuurlijk, maar dat hou je toch en is zeker niet verkeerd.
Met lunch en avondeten was er wel winst te behalen

maar dat had ik al wel verwacht. Heb nu iig ook zo'n eetmaatje waarin je rijst en pasta enzo kunt afwegen, want daarvan hebben we snel teveel in de pan gegooid.
Gewicht met kleren aan, midden op de dag was nu 129,4. Zo vlak voor ongesteld worden, met kleren aan en midden op de dag vond ik dat helemaal niet slecht na de nuchtere 128,0 toen ik nuchter 's ochtends erop stond en net ongesteld was geweest.
Ik ga even kijken wat ik kan doen qua bewegen enzo. Met mijn bekkeninstabiliteit red ik het niet om veel te wandelen, dus kijken of ik meer kan gaan fietsen. Ik zal ook eens kijken naar een hometrainer, of dat misschien iets is voor wanneer het heel slecht weer is of ik vanwege andere redenen niet naar buiten kan.