Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik ben weer ingekakt.10 hele minuten in badkamer wat uitgezocht en ontbeten. Gewoon op zij liggen met hoofdsteun hoger is al fijn, ademt ook beter.
Dat gaperige herken ik.Alsof je dieper wil ademen soms maar het net niet lukt.
Jenara schreef:Bij mij is het diep ademen over het weekend lastiger geworden, had het waarschijnlijk sneller moeten doen, maar nu toch beslist om echt volledig thuis te blijven, ook niet meer snel nog even langs paardje.
Momenteel ben ik eigenlijk gewoon vrij moe, veel geeuwen en dus regelmatig diep naar adem proberen happen. Verder voel ik me nog steeds vrij ok, dus ik blijf gewoon van thuis uit werken, met iets regelmatiger een dutje, want slapen doet enorm deugd!
Matheno schreef:Jenara schreef:Bij mij is het diep ademen over het weekend lastiger geworden, had het waarschijnlijk sneller moeten doen, maar nu toch beslist om echt volledig thuis te blijven, ook niet meer snel nog even langs paardje.
Momenteel ben ik eigenlijk gewoon vrij moe, veel geeuwen en dus regelmatig diep naar adem proberen happen. Verder voel ik me nog steeds vrij ok, dus ik blijf gewoon van thuis uit werken, met iets regelmatiger een dutje, want slapen doet enorm deugd!
Heb je geen last van hyperventilatie?
_San87_ schreef:Ik heb nog geen klachten, maar mijn vriend is vannacht met verhoging uit zijn werk gekomen en meet nu 39,5. Verder zegt hij zich goed te voelen.
Pandora2 schreef:_San87_ schreef:Ik heb nog geen klachten, maar mijn vriend is vannacht met verhoging uit zijn werk gekomen en meet nu 39,5. Verder zegt hij zich goed te voelen.
Hopelijk is het voorbij met een paar uur koorts. Ik lees nog dat er mensen zijn die pakweg een uur of 6 flinke koorts hebben en daarna weer helemaal ok zijn.
CarinaR schreef:Ik sluit mij voorzichtig hier aan.
Ik heb nu al paar dagen wisselend 37.6 38.2 en hoger.
Mn longen voelen heel vurig, als of ze branden. Pijn op de rug en heel erg spierpijn gehad.
Ik werk in de zorg, en nu met de nieuwe richtlijnen, hoop ik dat ze maandag kunnen testen.
CarinaR schreef:Dat hoop ik ook.
suze_ schreef:Beterschap allemaal
Lastig he met klachten die er wel op lijken... je hebt gewoon geen idee.
Ik mag overmorgen weer in een zorginstelling aan de slag en ben benieuwd of ze bij mijn werkgever nu meer gaan testen. Mocht ik het gehad hebben, is dat toch wel een geruststelling. De mensen daar zijn zo kwetsbaar.