Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
belle_boef schreef:[ [url=m/NsRLEv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik werd heel blij van een lieve buur.
Ondanks da het niet leuk is brengt het ook wel mooie dingen
Liesje1611 schreef:Met mij gaat het eigenlijk wel goed gelukkig, maar ik denk vaak aan jullie en anderen die zich eenzaam of geisoleerd voelen in deze tijd. Dus ook voor vandaag een virtuele knuffel en ik hoop dat het zonnetje wat geluk brengt
Ik vond dit plaatje, vind hem wel erg mooi:
[ [url=m/6Dabkc.jpg]Afbeelding[/url] ]
RedPassion schreef:Groot gelijk Berdien.Ik woon alleen, ga alleen de deur uit om honden uit te laten, met ratjes naar de dierenarts te gaan en voor boodschappen. Mijn ouders zie ik 1 keer per week, we zijn allemaal klachtenvrij. Ik zou het anders echt niet trekken.
Mij geeft deze periode van isolatie een dubbel gevoel en dat kan per moment of dag wisselen; welke kant er overheerst. Er is de rust van weinig 'moeten' en mijn eigen gang kunnen gaan. En ik ben toch al graag op mezelf.
Maar er is ook de eenzaamheid. Ik mis mijn vriendinnen en de sportschool heel erg. Gewoon de contacten in het 'echt' en het even de deur uit zijn.
Ik word ook bang voor de gevolgen die dit allemaal gaat hebben. Gaan we nóg meer vervreemden van onbekende mensen (en misschien zelfs bekenden) omdat iedereen vies of besmettelijk kan zijn? De wereld zoals die een maand geleden nog was lijkt verder weg dan ooit.
Ik ben vandaag gewoon een beetje moe, bang en bezorgd. En dan mis ik een echte arm om me heen.
Berdien schreef:Vandaag het met de psycholoog fijn kunnen hebben over alle bijkomende zorgen, stress en frustraties door de hele toestand. Dat geeft dan toch weer lucht, zo fijn! En daarna heb ik met de buren een biertje gedronken:
[ [url=m/jWTVV7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op het gras voor ons gebouw, met anderhalve meter er tussen. Zo simpel en het was heeeeeerlijk. Even weer contact, snuit in het zonnetje.. en niks wat tegen de regels is. Misschien een tip voor andere mensen hier?