Lestrange, je klinkt echt hetzelfde als mij. Ik heb mijn rechten studie uiteindelijk op moeten geven, eerst viel ik uit op werk, maar probeerde nog wel door te gaan met studie. Ik ben uiteindelijk geknakt en heb dus nooit meer studie af kunnen maken of kunnen werken, omdat ik ook veel te lang door ben gegaan.
Hoe verstandig is het om met zulke pijnen te blijven werken? En heb je studie al ingelicht over de problemen op dit moment?
De wachtlijsten zijn verschrikkelijk, heb ik ook gehad. Maanden voordat ik bij arts terecht kon en anderhalf jaar voordat ik bij revalidatie terecht kon bijvoorbeeld. Was niks aan te doen, alleen pijnstillers, pijnstillers en pijnstillers. En zelf al beginnen met ergotherapie en fysio, want ook met EDS heb je fysio nodig alleen wel 1 die snapt hoe het werkt of zich wil verdiepen/
Ik wilde deze week langs de huisarts om weer over verwijzing te praten, maar ik heb de energie niet om de discussie met ziekenhuis weer aan te gaan. Dan voldoe je aan alle eisen die ze stellen op de site en word je afgewezen omdat je al diagnose heb. Terwijl ze juist bang zijn dat ik een andere variant heb. Ook volgende week nog hoorzitting bij UWV, wordt allemaal te veel dus amper slapen, veel pijn en zelfs de simpelste dingen lukken niet meer op dit moment.
Wie heeft er trouwens nog meer last met eten? Ik kan maar hele kleine porties per keer, waardoor ik meerdere keren per dag moet eten. Als je een normaal bord hebt wat de gemiddelde vrouw eet kan ik misschien 1/4 of 1/3 op, maar een uur daarna weer honger. Daar heeft nog nooit iemand naar gekeken trouwens. Net als stoelgang, dan wordt gevraagd of dat normaal is, geen idee, wat is normaal?

Voor mij is het normaal, maar ik kom er nu pas achter dat mijn normaal niet normaal is. Zo heb ik nog meer dingen.