PSvanLot schreef:Ik heb zin in chips....
En koek....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Splinter schreef:Yesterday schreef:Ik zou ook graag meelezen/praten.
Gisteren begonnen, het ging mij goed af, gegeten tussen 12.00 en 20.00, op de valreep om 20.00 nog wel een glas warme chocolademelk gehad en wat kale crackers omdat ik 18.00 als laatste gegeten had i.v.m. sporten. Helemaal niks meer eten na het sporten zag ik niet zitten, bang voor honger vanochtend?
Vandaag is het tot nu ook goed gegaan, vanmorgen wel een wat rammelde buik rond 11 uur, maar normaal heb ik dat ook zo rond die tijd...
Voor morgen moet ik kijken hoe ik het savonds ga doen, rond 9 uur ben ik pas terug van het sporten, maar om 18u heb ik het avond eten al op. Ik ben vooral bang denk ik om honger te krijgen, terwijl het waarschijnlijk wel mee valt?
Hongergevoel verdwijnt weer, wees niet bang. Het is geen lineaire stijgende lijn maar komt meer in golven![]()
Ik vond het juist heel bevrijdend merken dat je niet omvalt maar dat je gewoon door kan gaanje raakt er snel aan gewend hoor. Je lichaam past zich snel aan
Renee1991 schreef:12 tot 6? Welke vorm van vasten houd je dan aan?
Het is in principe toch 8 uur?
Memories schreef:Renee1991 schreef:12 tot 6? Welke vorm van vasten houd je dan aan?
Het is in principe toch 8 uur?
16:8 is de meest gevolgde manier maar er is niet 1 'regel' of 'principe' van vasten waar je je aan moet houden. Je kan ook minder dan 8 uur aanhouden, dan vast je dus gewoon nog wat langer door.![]()
Wat grappig om te lezen dat er veel mensen moeite hebben met het niet snacken 's avonds. Ik heb na de avondmaaltijd echt 0 honger meer, hier is teveel snacken in de middag als ik thuis kom van college en lekker op de bank plof echt de allergrootste verleiding.
Verder loopt het hier makkelijk, ik eet nu weer van 12-18u of van 12-20u afhankelijk van hoe de dag loopt en dat trek ik momenteel een stuk beter dan van 16-18u. Al wil ik liefst daar weer naar terug want ik voel me dan echt nog zo ontzettend veel beter, maar niet als ik fysiek en mentaal zo druk ben door de dag heen als nu.
PSvanLot schreef:Ik kan het prima laten maar ik vind het toch altijd wel erg gezellig om bij de tv wat lekkers te hebben.
Kinke schreef:ik doe ook hetzelfde, van 12 tot 6. Ik weet van mezelf dat ik 's avonds juist in de verleiding kom om te snaaien, dus ik ga mezelf geen 2 uur extra geven na de avondmaaltijd
Air schreef:Ik heb het idee dat ik aan het eind van de werkdag nog wel wat helderder ben en meer energie heb, ervaren jullie dit ook?![]()
Altijd wel een inkakmomentje tussen 2 en 3, tot zover blijft die wel.
PSvanLot schreef:En je raam wat vergroten Yesterday?
Ik heb sinds dit jaar op school pas om 11.00 eerste pauze, dat is wel echt ideaal!
Eet nu om 11:00-13:00-18:00.
Pak ergens tussen 13:00-18:00 wat lekkers. Soms teveel...