Ik wens je de verlangde rust en het pijnloze toe. Veel sterkte en kracht morgen
Kanzi
Geplaatst: 23-08-23 19:13
Ik wens je een goede reis, dat je overgang zacht en rustig mag zijn en je vriend aan de andere kant met open armen op je zal wachten.
justdiesel
Geplaatst: 23-08-23 19:13
Heel veel sterkte, ik denk aan je morgen.... Goede reis.
-Namiro-
Geplaatst: 23-08-23 19:39
Ik stond vandaag op een berg op een prachtige plek in Oostenrijk en zag het zonlicht op de berg vallen en moest aan je denken.. nu lees ik het bericht dat je morgen definitief afscheid neemt van dit leven. Ik krijg er kippenvel van en tegelijkertijd ben ik zo blij voor jou!
Ik hoop dat je morgen omringt mag worden door het prachtige licht dat ik vandaag zag en dat het weerzien met jouw grote liefde magisch zal zijn!
Het ga je goed lieve TS!
Els1984
Geplaatst: 23-08-23 19:58
Sterkte ts. Ik heb je topics gevolgd, maar wist nooit wat te zeggen. Wat kan het leven toch verschrikkelijk oneerlijk zijn. Ik wens je alle rust toe waar je zo naar verlangt.
Jolien87
Geplaatst: 23-08-23 20:13
Je laatste avond, je laatste zonsondergang. Het klinkt allemaal zo zwaarmoedig en ik kan alleen maar hopen dat je jouw laatste nacht onder ons goed doorkomt om morgen de eeuwige rust te vinden waar je al zo'n tijd naar verlangt.
Een maand dat je zonder je vriend hebt moeten zijn. Hopelijk zijn jullie gauw voor altijd met elkaar herenigd.
Meelezer hier, goede reis, ik hoop dat je geliefde je op staat te wachten aan de andere kant, samen met alle mensen en dieren die je al eerder bent verloren.
Xyris
Geplaatst: 23-08-23 20:30
Phoe wat heftig... Ik ben ooit je topic gaan volgen omdat jouw symptomen leken op die van mij. Ik hoopte voor mezelf dus antwoorden te krijgen. Ik heb nog steeds dezelfde klachten maar ze zijn nooit erger geworden. En dan mopper ik er nog wel eens over dat ik met mijn 38 soms amper mijn bed uit kom door de spierpijn en vermoeidheid of de controle over mijn been verlies.
Hoe krom is het dan om jaren later te zien dat het jou jouw levensgenot en kwaliteit moet kosten omdat er bij jou echt serieuze medische problemen blijken te zijn. Ik had het graag anders voor je gezien, dit verdient niemand. En ik kan me niks anders dan aansluiten bij wat musiqolog eerder al zei.
Ik hoop dat je van deze mooie laatste avond geniet en dat je onder mensen bent die van je houden en dat je morgen in alle rust en vrede mag gaan. Ik ben blij voor je dat je laatste wens in vervulling mag gaan en heb diep respect voor je kracht en doorzettingsvermogen. Ik zal aan je denken morgen en met mij nog heel veel andere bokkers. Je bent in onze gedachten en je zal niet vergeten worden.
Goede reis
Suzanne F.
Geplaatst: 23-08-23 21:05
Slaap zacht lieve Leestmee. Ik wens dat er voor jou aan de andere zijde veel liefde, rust en warme chocolademelk met slagroom zal zijn.
Galja
Geplaatst: 23-08-23 21:18
Suzanne F. schreef:
Slaap zacht lieve Leestmee. Ik wens dat er voor jou aan de andere zijde veel liefde, rust en warme chocolademelk met slagroom zal zijn.
Kan de juiste woorden niet vinden die beschrijven wat ik voel en denk. Het zijn telkens niet de juiste. Jouw berichten hebben me in ieder geval enorm geraakt!
Ik weet dat je er niets aan hebt, maar ik zal aan je denken morgen. Hele goede en vredige laatste reis gewenst.
Ik hoop dat je snel herenigd bent met je grote liefde.
cam
Geplaatst: 23-08-23 22:15
Ik wens je een mooie reis naar alle lieve mensen die ooit in je leven zijn geweest en deze reis al hebben gemaakt. En wens jou en je lieve vriend het leven dat jullie verdien daar achter de regenboog. Laat de pijn maar hier en ga naar de zon.
Ik ben een beetje sprakeloos. Wat zeg je tegen iemand waarvan je weet dat zij er morgen rond deze tijd niet meer is.
Fijne laatste avond ofzo? Dat je nog een fijne nachtrust hebt? Ik weet het echt niet, het spijt me TS.
Denk dat het enige is wat ik tegen je wil zeggen is, dat ik je een fijne reis wens. En dat ik je alle rust toewens. Dat je morgen om half 3 maar rustig mag weg glijden en dat jouw lijden daarna voorbij is.
Hopelijk heeft het ergens wel opgelucht om je verhaal hier gedeeld te hebben met ons. En ik vind het zeer spijtig maar zeer begrijpelijk dat je deze keuze hebt gemaakt. Dat laat zien dat je echt wel een powervrouw bent!
moniiquee
Geplaatst: 23-08-23 23:07
Welke woorden moet je in deze situatie in godsnaam typen. Fijn voor jou, dat je eindelijk gesteund wordt in jou keuze. Hopelijk heb je een fijn einde. En heb je een fijne ontmoeting met je geliefde.
DideH
Geplaatst: 23-08-23 23:09
Fijne laatste reis morgen Leestmee. Ik hoop met heel mijn hart dat je aan de andere kant de rust gaat vinden die je zo verdiend.
Vaak denk ik als iemand uit het leven wil stappen: is er niet nog iets wat je kunt proberen. Maar bij jou snap ik het helemaal gezien je hele verhaal. Het is goed zo.. Het is oke
Sterke, krachtige, moedige Leestmee, ook hier zul je morgen in mijn gedachte zijn zoals al zo vaak in de afgelopen weken. Het gaat je goed. Adios..
Caoilfhinn
Geplaatst: 23-08-23 23:12
Lieve ts, Ik wens voor je dat je morgen in vrede met waardigheid en omringt door mensen die je lief hebben naar een betere plek mag reizen. Hopelijk wacht jouw vriend je op op de bestemming van de reis. Reizen is thuiskomen. Slaap zacht.
Lieve Leestmee, ik wens je een goede reis morgen. De rust die je verlangt en ik hoop ook dat je je vriend weerziet aan de andere kant. Dikke knuffel.
Paardenfann4
Geplaatst: 23-08-23 23:40
Ik bewonder je moed en doorzettingsvermogen, je bent een sterke vrouw. Je hebt heel veel meegemaakt en ik begrijp jouw keuze volkomen. Hopelijk brengt het jou wat je er van verwacht. Heel veel sterkte voor de laatste momenten toegewenst! Jij zult zeker niet vergeten worden, ik denk dat je als ik alle reacties hier zo lees, erg veel indruk hebt gemaakt op heel veel mensen. Ik ga morgenmiddag ook een kaarsje voor jou branden dappere vrouw. Slaap zacht alvast...
Zeedraakje
Geplaatst: 23-08-23 23:46
Wat ben ik blij voor je dat je morgen eindelijk de hulp krijgt waar je recht op hebt. Natuurlijk had ook ik je een leven gegund dat er heel anders uitzag dan het leven dat je hebt gehad maar zo cliché als het mag zijn, is het wel van toepassing: als leven lijden wordt, komt de dood als verlossing. Hopelijk zal je laatste reis rustig, fijn en snel zijn en je brengen wat je verwacht. Je bent lang genoeg sterk geweest. Het ga je goed!