Wat een klap, wat een poedersuiker nieuws …. Ik weet gewoon even niets te zeggen. Ik hoop ook dat je veel lieve mensen om je heen hebt je je stevig vast kan houden. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop heel erg dat jullie nog een mooie tijd samen gegund is. Bah wat kan het leven toch oneerlijk zijn
mirgino
Geplaatst: 24-12-18 18:51
Och meisje wat een vreselijk nieuws......
heel heel veel sterkte voor jullie allemaal ,sterkte voor wat komen gaat , je hele leven op zijn kop!
Berdien
Geplaatst: 24-12-18 18:52
'Genezen is geen optie.' Dat is toch... daar sta je dan, in de kracht van je leven met twee jonge kindjes en nog zoveel wat je moet doen, beleven, ervaren en dan... dit. Onvoorstelbaar
Tjonge, wat kun je nu nog zeggen om jou te steunen. eigenlijk niets maar toch, ik hoop zo dat die studie verbazingwekkende gevolgen gaat hebben en dat we over vijf jaar hier nog eens aan terug denken met jou erbij.
riviera2
Geplaatst: 24-12-18 19:12
Ik zou willen dat er woorden waren die deze impact wat konden verzachten... Heel veel kracht toe gewenst in de aankomende turbulente periode!
Wat een verschrikkelijk bericht. Het laat me maar niet los. Ik hoop dat jij en je dierbaren een manier vinden om dit zwart niet alles te laten overschaduwen maar op de één of andere manier juist nog meer kleur te geven aan de mooie momenten die jullie nog te wachten staan.
Meis, vecht zo hard als je kan om zo lang als mogelijk bij je meiskes, je man en overige naaste familieleden en goede vrienden te mogen zijn n dit leven
Ontzettend veel respect dat je zo snel je eerste up date plaatste na dit verschrikkelijke nieuws
Ontzettend veel sterkte Meis. In gedachten zijn er ontzettend veel mensen bij je, getuige ook alle reacties hier
Danielleeee_
Geplaatst: 24-12-18 19:35
Verdomme, wat een rotnieuws Lieve TS, je bent volgens mij echt een sterke vrouw. We gaan voor nog heel veel hele mooie jaren!
Voor nu heel veel sterkte, meer weet ik niet te zeggen nu
oh jesus Quera ,ik lees het net,en wat erg ... ben er stil van.. zo jong nog...
ik hoop dat ze je goed kunnen behandelen zodat je nog een hele lange tijd van je mooie gezin mag genieten...
onbevattelijk dit nieuws, kan me voorstellen dat jullie leven op zijn kop staat...
voor nu brandt er een extra kaarsje hier voor je...
DiantaM
Geplaatst: 24-12-18 19:56
Ik was druk aan het werk vandaag en had nog niet op bokt gekeken. Nu lig ik even rustig terwijl ik mijn kindje borstvoeding geef en klik snel vol spanning op jouw topic. En dan zie ik je berichtje..
Er schiet van alles door me heen, maar godver ik krijg vooral zin om heel hard te schelden. Wat ontzettend godsgruwelijk klote.
Lieszje
Geplaatst: 24-12-18 19:57
Wat verschrikkelijk dit Had zo gehoopt op goed nieuws..
Weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen eerlijk gezegd. Heel veel sterkte Echt niet eerlijk dit.
Denise_Storm
Geplaatst: 24-12-18 19:58
En dan... dan staat de wereld stil terwijl alles door lijkt te gaan. En dan... wil je zo graag weg rennen van alles. De tijd terug draaien...
Lieve powervrouw, en dan... Dan is er nog maar een optie... Keihard genieten van jouw prachtige kindjes, jouw gezin en jouw tijd.
Huil, wees boos, uit je frustraties... Lach, geniet en vecht.
appelflap quera Geen woorden verder voor. Heel veel sterkte en kracht gewenst in deze moeilijke tijd!
Chocopasta
Geplaatst: 24-12-18 20:08
Tranen in mijn ogen en pijn in mijn buik. Ik vind dit zó erg voor jullie. Ben even oud en heb een dochter van 3. Dat deze diagnose al in deze levensfase gesteld kan worden is nog nooit zo hard binnengekomen...
Héél veel sterkte..
Getup
Geplaatst: 24-12-18 20:08
Wil je heel veel kracht en sterkte wensen. Heb je helemaal niets aan, maar heb er geen woorden voor. Verschrikkelijk,en zo oneerlijk....
Pff zo sprakeloos. Er zijn geen woorden om dit te beschrijven. Heel erg veel sterkte voor jou en je familie
PureSG
Geplaatst: 24-12-18 20:12
Verdomme Quera, wat een vreselijk klote nieuws Woorden schieten te kort, ik kan jou, en je naasten, alleen maar heel veel kracht, sterkte en hoop toewensen.