germie schreef:Ik geloof niet zo in je huis op orde. Als je van wat meer gezelligheid houdt, dan helpt juist opruimen maar tijdelijk, maar dan is het niet gezellig en dan laat je het toch weer worden zoals jij wilt leven.
Nu zal er wel een verschil zijn tussen rommelig en rommelig. Er zijn mensen die geheel in de smerige troep leven omdat ze ook niet meer schoonmaken, dat is toch wel wat anders dan een wat rommeliger huis.
Ik heb het programma overigens nooit gezien.
Hier weer een stuk of 20 dingen weggegooid, kwam nog 2 oude actioncams tegen waarvan de accus stuk zijn. Dus 4 accus, 3 onderwaterhuisjes, allerlei bevestigingsstukken en dus 2 actioncams, allemaal weggegooid. De accus in het zakje met andere li-ion batterijen die weggaan.
Ik vind het wel raar om rommelig gelijk te stellen aan gezellig. Mijn huis is super opgeruimd (ik heb een hekel aan troep en 'maar het is practisch' vind ik geen argument om je spullen geen plek te geven) maar mijn huis is wel gezellig. Wat je bij mij ziet staan is bewust gekozen, wat je bij mij niet ziet ligt allemaal op een vaste plek en kan ik met m'n ogen dicht vinden. Rommelige huizen vind ik over het algemeen juist veel minder gezellig.