Ik ben transgender

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:49

Ik zit ook met regelmaat op baby sites voor namen voor verhalen. Collega's vroegen al of ik zwanger was _O-

Ik vind zelf jongensenmeisjesnamen.nl een fijne website, met veel filters enzo :')

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-18 19:55

eclair98 schreef:
Ik zit ook met regelmaat op baby sites voor namen voor verhalen. Collega's vroegen al of ik zwanger was _O-

Ik vind zelf jongensenmeisjesnamen.nl een fijne website, met veel filters enzo :')

Ik zat 'vroegah' ook veel op babybytes om namen te verzinnen voor mijn personages. Onze hond is zelfs vernoemd naar één van die personages. :')

Ik heb al rond zitten snuffelen naar Deense namen omdat ik nu Deens aan het leren ben en ik het dan lekker pretentieus vind om mezelf een Deense (of Scandinavische) naam te geven. Ik vind bijvoorbeeld Thure echt de mooiste naam die er is, maar die kan ik niet nemen want:
- Dan heb ik dezelfde initialen als het TT-circuit
- Word ik krankjorum van de alliteraties
- Heb ik dezelfde naam als een acteur die ik best tof vind.

Gilles heb ik trouwens gejat van een gozer die meedeed aan de Vlaamse versie van Wie Is De Mol. Dat seizoen was twee of drie jaar geleden op TV en ik zit dus nog steeds met die naam in mijn hoofd. Even testen dus.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:38

Mijn neef, nu nicht, heeft de naam gebruikt die hij als hij als meisje geboren zou zijn, gekregen zou hebben (zo veel werkwoorden in die zin :D ).

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:41

Als een naam al een paar jaar in je hoofd zit zegt dat op zich wel wat natuurlijk. :) Die van mij komt uit een overlijdensadvertentie. :P

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:54

Ik heb het zelf bedacht. De naam die ik zo krijgen als ik 'gewoon' als jongen geboren was vond ik 3x niks. En ik wou sowieso iets wat wel met de zelfde eerste letter begon, dan bleven m'n initiale hetzelfde. Wel zo makkelijk, als ik dan m'n doosje met medicatie krijg heb ik daar tenminste geen problemen mee. 'T was ook een naam die toen ik geboren werd populair was, en inderdaad ook eerst online geexperimenteerd :D

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-18 21:00

julius_juut schreef:
Die van mij komt uit een overlijdensadvertentie. :P

:oo :') _O-

Als ik als jongen geboren was geweest was ik vernoemd geweest naar m'n opa. Hij heet Arend. Ik wil op mijn paspoort dan ook dat als tweede naam doen. Dan krijg ik wel qua initialen G. A. T. maar daar moet ik maar mee leven. :')

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 21:10

Hiraeth schreef:
julius_juut schreef:

Als ik als jongen geboren was geweest was ik vernoemd geweest naar m'n opa. Hij heet Arend. Ik wil op mijn paspoort dan ook dat als tweede naam doen. Dan krijg ik wel qua initialen G. A. T. maar daar moet ik maar mee leven. :')

Toch nog een herinnering aan vroegah met die mooie initialen :7

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 21:20

Hahaha, wat een geweldig topic is dit toch :')

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 21:22

Oef, Sanet. :') :o _O-

Vernoemen vind ik ook wel erg mooi, leuk om dat er bij te pakken. :)

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-18 21:24

Sanet schreef:

Ik wilde de grap niet maken, dus ik ben blij dat jij 'm maakt. _O- _O-

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 21:26

Hiraeth schreef:
Sanet schreef:

Ik wilde de grap niet maken, dus ik ben blij dat jij 'm maakt. _O- _O-

Ik doe dat gewoon 8-)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 21:28

Hiraeth schreef:
julius_juut schreef:

Het enige wat ik dan denk als ik dat lees is... je wil toch juist van een gat af? :') (dit kan heel lomp klinken, is niet zo bedoeld - ik heb nou eenmaal een raar hoofd)

Ik zou het nog best lastig vinden om een naam uit te zoeken voor mezelf.

Zouden ze die gesprekkenperiode niet expres uitsmeren over een half jaar? Dat je tussendoor kunt nadenken enzo, of heb je dat stukje echt al achter de rug?

Edit: Sanet dacht hetzelfde zie ik :')

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-18 21:33

@ Hilli: Dat klopt. Ze willen dat je ondertussen ook gewoon 'leeft' als een man en je dus op dat gebied blijft ontwikkelen. Alles eigenlijk om het zeker te weten. Ik heb alleen zo weinig geduld. :o

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:49

Meelezer....
Ach, toen ik trouwde werden mijn initialen S.O.A..... dus of je daar nou blij mee moet zijn.... :')

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:57

Wat een geweldig topic. Laatste pagina is echt heel grappig.

Wat gaaf dat je dit deelt TS :) dank, ik leer er een hoop van.
Wat betreft dat je of man of vrouw bent: dat hoeft helemaal niet. Ik ben XXXY (of nog een X, maar een X-je meer of minder doe ik niet moeilijk over :') )

wat betekende dat ik geboren ben met een mannelijke urineleider, en ik heb vrouwelijke primaire en secundaire geslachtskenmerken, alleen mijn vagina is kleiner dan normaal, en mijn clit is heel iets groter. Het is absoluut geen probleem, en valt ook niet op, het is wat het is. Maar ik val er dus ergens tussen, aan de vrouwelijke kant van het spectrum.

Overigens ben ik niet transgender, ik ben super vrouwelijk in wie ik ben. Maar ik heb iets meer testosteron, en mijn periodes duren maar 3 dagen.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:12

IK HEB ‘M HOOR!! *\%/* *\%/* ik mocht ook een andere puberteitsremmer, deze hoef ik maar 1x per 12 week in plaats van 1x in de 4 week, en de Testosteron is 1x per 3 week. Vergelijke met de Decapeptyl(de puberteitsremmer die ik eerst kreeg) voelde het alsof er een vlieg op me landde :)) zo fijn dat er nu eindelijk iets gaat veranderen, we vieren het maar met patat! :D

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:16

Gefeliciteerd en eet smakelijk!

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:24

Gefeliciteerd!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-18 18:38

vikawiek schreef:
IK HEB ‘M HOOR!! *\%/* *\%/* ik mocht ook een andere puberteitsremmer, deze hoef ik maar 1x per 12 week in plaats van 1x in de 4 week, en de Testosteron is 1x per 3 week. Vergelijke met de Decapeptyl(de puberteitsremmer die ik eerst kreeg) voelde het alsof er een vlieg op me landde :)) zo fijn dat er nu eindelijk iets gaat veranderen, we vieren het maar met patat! :D

Gefeliciteerd!!!

En nu heb ik gelijk zin in frituur. :')

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:21

Dank jullie wel :D
Hiraeth schreef:
*knip*

En nu heb ik gelijk zin in frituur. :')

Sorry :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:52

Super! Proficiat.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:53

Gefeliciteerd :D

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 17:46

vikawiek schreef:

Hier kom ik even op terug :')
Je hebt 3 keuzes waar je de Testosterone kan laten zetten: je kont, bovenbeen, of je bovenarm. Een grote spier dus. Ik koos voor het laatste, en nu kan ik m’n arm niet buigen zonder heel veel pijn :')
Dus, ookal doet de prik zelf geen pijn betekent niet dat je er geen last van gaat hebben. Al had ik dat wel moeten bedenken na 6 maand lang elke 4 week één :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 17:51

Gerson?
Gerard?
Godfried?
Gappie?
Gruis?
Guan? (dan kun je steeds de grap maken dat je ouders dyslectisch zijn :P )

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 17:56

vikawiek schreef:
vikawiek schreef:

Hier kom ik even op terug :')
Je hebt 3 keuzes waar je de Testosterone kan laten zetten: je kont, bovenbeen, of je bovenarm. Een grote spier dus. Ik koos voor het laatste, en nu kan ik m’n arm niet buigen zonder heel veel pijn :')
Dus, ookal doet de prik zelf geen pijn betekent niet dat je er geen last van gaat hebben. Al had ik dat wel moeten bedenken na 6 maand lang elke 4 week één :')

Oef, ben ik even blij met m'n smeer-gel. :P