Ik vind zelf jongensenmeisjesnamen.nl een fijne website, met veel filters enzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eclair98 schreef:Ik zit ook met regelmaat op baby sites voor namen voor verhalen. Collega's vroegen al of ik zwanger was![]()
Ik vind zelf jongensenmeisjesnamen.nl een fijne website, met veel filters enzo
Hiraeth schreef:julius_juut schreef:Die van mij komt uit een overlijdensadvertentie.
![]()
![]()
Als ik als jongen geboren was geweest was ik vernoemd geweest naar m'n opa. Hij heet Arend. Ik wil op mijn paspoort dan ook dat als tweede naam doen. Dan krijg ik wel qua initialen G. A. T. maar daar moet ik maar mee leven.
Hiraeth schreef:julius_juut schreef:Die van mij komt uit een overlijdensadvertentie.
![]()
![]()
Als ik als jongen geboren was geweest was ik vernoemd geweest naar m'n opa. Hij heet Arend. Ik wil op mijn paspoort dan ook dat als tweede naam doen. Dan krijg ik wel qua initialen G. A. T. maar daar moet ik maar mee leven.
vikawiek schreef:IK HEB ‘M HOOR!!![]()
ik mocht ook een andere puberteitsremmer, deze hoef ik maar 1x per 12 week in plaats van 1x in de 4 week, en de Testosteron is 1x per 3 week. Vergelijke met de Decapeptyl(de puberteitsremmer die ik eerst kreeg) voelde het alsof er een vlieg op me landde
zo fijn dat er nu eindelijk iets gaat veranderen, we vieren het maar met patat!
vikawiek schreef:IK HEB ‘M HOOR!!![]()
ik mocht ook een andere puberteitsremmer, deze hoef ik maar 1x per 12 week in plaats van 1x in de 4 week, en de Testosteron is 1x per 3 week. Vergelijke met de Decapeptyl(de puberteitsremmer die ik eerst kreeg) voelde het alsof er een vlieg op me landde
vikawiek schreef:vikawiek schreef:IK HEB ‘M HOOR!!![]()
Hier kom ik even op terug![]()
Je hebt 3 keuzes waar je de Testosterone kan laten zetten: je kont, bovenbeen, of je bovenarm. Een grote spier dus. Ik koos voor het laatste, en nu kan ik m’n arm niet buigen zonder heel veel pijn![]()
Dus, ookal doet de prik zelf geen pijn betekent niet dat je er geen last van gaat hebben. Al had ik dat wel moeten bedenken na 6 maand lang elke 4 week één