Draagdoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaritB

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 17:02

/welke omgeving woon je? Je mag de mijne wel proberen.. Woon omgeving Gouda

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 17:11

Corelli schreef:
_Siri schreef:
[ [url=m/4XKblQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben ook een nieuwe liefde!

Mooi, welke is dit?

Pinknova Polaris Awakening :D

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 18:19

MaritB schreef:
/welke omgeving woon je? Je mag de mijne wel proberen.. Woon omgeving Gouda

Lief aangeboden, maar dat is anderhalf uur rijden voor mij (kom bij Breda vandaan). Ik zal het retourbeleid vooraf sowieso wel goed nakijken.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 18:35

De groepsaankoop van Greyse is echt net geweest... -O-

Ik draag een ruime maat 38 en een 34 was inmiddels echt te klein geworden. Omdat ik er ook graag een dikke trui onder wil kunnen dragen heb ik nu voor de zekerheid maar een 40 besteld. Hoop dat die niet veel te groot gaat zijn :=

De maattabel van de website is wel heel nauwkeurig, dus als je die volgt moet het goedkomen. Met de jas is het grootste struikelpunt de omtrek rond de heupen, voor de meeste dames. Die moet je wel even goed opmeten dan.

Ik vind hem warm zat met een lekkere trui er onder. Maar ik wil hem dan ook vooral gebruiken voor wandelen in het bos en lopend boodschappen doen, dus als je flink beweegt scheelt dat toch al in warmte.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 19:01

Oh, dat is jammer. Is hij dan veel goedkoper of zo? En dan ga ik mezelf maar eens opmeten. Geen hele brede heupen, dus wie weet. Hier vooral voor naar het bos enzo. Lopend boodschappen ga ik met de wagen, want anders is het te ver om zowel kind als boodschappen te dragen. Met de wagen kunnen die onderin.

Ik moet ook echt even langs een consulent om een rugknoop aan te leren. Ik heb een doek maat 6. Zijn daar ook rugknopen voor? Vind het zo zonde om een nieuwe doek te moeten kopen. Geen idee hoe lang ik hem nog kan gebruiken. Knopen op de buik is geen succes meer. In de draagzak wil ze wel op de buik. Heeft ze meer vrijheid. Maar op de rug zitten ze hoger dacht ik. En dan kan ze meer zien.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 19:37

Ja op een gegeven moment willen ze meer van de wereld zien idd, dan is rugdragen wel zo fijn. Met een 6 kun je vrijwel de meeste rugknopen doen. De eerste knoop om te oefenen is eigenlijk altijd de ruck. Daarna kun je eens kijken of de double hammock lukt, die is wat minder zwaar op de schouders.

Doe je haar in de zak wel op de rug?

De groepsaankoop scheelde wel wat idd, maar was niet zo wereldschokkend veel hoor. Ze worden tweedehands ook nog best ooit aangeboden, eventueel.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 19:38

Je diso is mooi!!! Die roze pinknova is ook mooi trouwens.

Dit zijn mijn doeken op dit moment:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En we hebben de tula frg maar die wordt vooral door manlief gebruikt.

Een draagjas staat hier ook nog hoog op het lijstje.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 19:47

Oh Leo! Vind jij die fijn?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 19:57

MaritB schreef:
Oh Leo! Vind jij die fijn?

Hij is wat stugger dan ik had verwacht, maar zit als een huis. En ik vind hem prachtig.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 20:10

Oh stug ook wel. Jammer!

Vind 'm ook erg mooi!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 20:11

Het is binnenkort ook nog black friday, dus misschien de moeite waard om die kortingen nog even af te wachten (voor de dames die een draagjas willen aanschaffen). Zag dat Von Va Voom bijvoorbeeld meedoet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 20:57

Oh wouw Dianta, hele mooie doeken. Vooral de Leopard! <3

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:26

Ja die Leopard en die paars/witte heb ik dus gewonnen. Zijn ze nog leuker :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:40

Aah dat is inderdaad helemaal leuk! Ik heb nu met 1 doek meegedaan maar niet gewonnen en er staan er nog 2 in de wachtrij om goedgekeurd te worden. Het is best verslavend moet ik zeggen. Hoe vaak doen jullie ongeveer mee?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:48

Ben bang dat je bij VVV niet uit hoeft te gaan van enorme kortingsacties, die zijn meestal niet zo scheutig met kortingen :=

Ik dip alleen nog maar op dingen die ik écht heel leuk vind en waarbij ik de winkans voor mezelf kan verantwoorden, zeg maar.

Mijn Leopard gaat ook in de dip binnenkort. Ik ben gewoon geen katoenliefhebber, tenzij hij heeeel zacht van zn reisje terug komt, maar ik ben er bang voor -O-
Iemand hier nog interesse in een (verkoop)reisje van Leopard is a neutral 6? Is degene die Dianta op de foto heeft staan.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 09:09

Is die erg stug Britt, of wel te gebruiken met een kleinere baby? Ik ben wel benieuwd naar AP, of dat nou echt die prijs waard is.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 09:14

Koop een PN <3

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 11:52

+3 maanden, zou ik zeggen. Wil je hem uitproberen Dani? Stuur me even een pb’tje, dan zet ik je op de lijst :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:45

VVV geeft volgens mij altijd 10% korting, maar de prijzen liggen volgens mij ook hoger dan bij andere shops :=

Britt, wat zou je verkoopprijs van de AP zijn? Klinkt verleidelijk om mee te doen met het reisje, alleen ben ik bang dat ik hem te duur ga vinden :P

Pink Nova staat ook nog op mijn lijstje! De Ravishing Kiss, Polaris Moon en Polaris Umber vind ik erg mooi maar Umber en Moon waarschijnlijk ook ligt sowieso boven budget..

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:52

Ik ben heel erg benieuwd naar Leo! En zacht maken is altijd leuk :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:22

Eerste doek besteld! Een pure baby love in royal blue, 2nd grade dus voor de helft van de prijs!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:49

Die argus is blijft ook prachtig!

Ik kan ook eindelijk mijn doek gebruiken! Ons meisje is 18 oktober (van de 365 mogelijke dagen, nog op mijn verjaardag ook) geboren!

Afbeelding

Ik blijf ook even meelezen over draagjassen. Zal er toch een moeten komen voor de winter

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 15:05

Gefeliciteerd Kaygee!! Staat jullie heel mooi :)

Ik stuur je even een pb’tje Ashley

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 16:49

Gefeliciteerd!!

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:12

Corelli schreef:
Nieuweling meldt zich! :wave:

Mijn zoontje is vandaag 4 weken oud en ik wil graag een draagdoek aanschaffen. Ben al bij een consulente geweest voor het onder de knie krijgen van een knoop en heb daar ontdekt dat ik liever geen hele dikke doek wil en wel 1 die zacht is.

Ik heb er een paar op het oog, willen jullie eens mee kijken? En ik hoor het graag als er een doek bij zit die erg dik of stug is :) Andere ervaringen en tips natuurlijk ook welkom!

Ik heb de volgende op het oog:

https://www.musjes.com/dragen/draagdoek ... 82481.html

https://www.slingomama.nl/nl/yaro/3560- ... erald.html

https://littlefrog.shop/product-eng-387 ... ize-6.html

https://littlefrog.shop/product-eng-260 ... ize-6.html

Gefeliciteerd!!

Wellicht voor jou een optie om bij Von Va Voom te gaan kijken? Die hebben inloopmomenten en daar kun je het eea proberen en vragen stellen. Het lastige van online kopen is dat je het stofje niet even kunt voelen. Ik heb Oscha, Didymos en Little Frog en ze zijn zo enorm verschillend.