Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
), enige verschil zijn de geverfde wenkbrauwen.

. Mascara, klein beetje donkerbruin lijntje op ooglid en klein beetje witte oogschaduw. Plus wallen weggewerkt met wat spul. Maar ik voel me prima zonder make up
Heb ook behoorlijk wat sproeten en die vallen dan minder op vind ik.

Ik laat m'n wenkbrauwen wel eens verven, maar houd het niet goed bij, haha! Zou heel graag willen leren om ze mooier te plaatsen, maar het moet maar zo 
Volgens mij zie je t wel op de foto's die ik eerder plaatste.
velvetblack schreef:Supertje omg dat kapsel!!! Ik HOU van die vintage style. Ik zou het liefste altijd zulke kapsels willen, maar ik ben echt geeen haar mens. Word daar zo sjaggie van als het niet lukt. Ik zou zo graag die style van kapsel willen en dan gemengd met mijn wat stoerdere eigen style
), en neppers worden dus helemaal naar achter gedrukt. 

Kenyada schreef:Ik ben zelf niet zo’n make uppert, ben er gewoon niet zo handig in, aanbrengen lukt wel maar dan zit t na n uur al niet mooi meer, enkel wenkbrauwen en mascara gebruik ik en zo nu en dan n bb cream.
Ik heb wel gisteren mijn wenkbrauwen geverfd, ze zijn anders net zo blond als mijn haar en ik vind dat t toch wel veel met je gezicht doet wanneer ze wel zichtbaar zijn.
[ [url=m/wG5zgc.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Ja,ja, er zit verschil in concealer voor onder je ogen en concealer om andere dingen te verbergen, na lang zoeken eindelijk een gevonden die werkt
) Frummels schreef:Kenyada schreef:Ik ben zelf niet zo’n make uppert, ben er gewoon niet zo handig in, aanbrengen lukt wel maar dan zit t na n uur al niet mooi meer, enkel wenkbrauwen en mascara gebruik ik en zo nu en dan n bb cream.
Ik heb wel gisteren mijn wenkbrauwen geverfd, ze zijn anders net zo blond als mijn haar en ik vind dat t toch wel veel met je gezicht doet wanneer ze wel zichtbaar zijn.
[ [url=m/wG5zgc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat heb jij ontzettend mooi haar zeg