Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
velvetblack schreef:Supertje omg dat kapsel!!! Ik HOU van die vintage style. Ik zou het liefste altijd zulke kapsels willen, maar ik ben echt geeen haar mens. Word daar zo sjaggie van als het niet lukt. Ik zou zo graag die style van kapsel willen en dan gemengd met mijn wat stoerdere eigen style
Kenyada schreef:Ik ben zelf niet zo’n make uppert, ben er gewoon niet zo handig in, aanbrengen lukt wel maar dan zit t na n uur al niet mooi meer, enkel wenkbrauwen en mascara gebruik ik en zo nu en dan n bb cream.
Ik heb wel gisteren mijn wenkbrauwen geverfd, ze zijn anders net zo blond als mijn haar en ik vind dat t toch wel veel met je gezicht doet wanneer ze wel zichtbaar zijn.
[ [url=m/wG5zgc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Frummels schreef:Kenyada schreef:Ik ben zelf niet zo’n make uppert, ben er gewoon niet zo handig in, aanbrengen lukt wel maar dan zit t na n uur al niet mooi meer, enkel wenkbrauwen en mascara gebruik ik en zo nu en dan n bb cream.
Ik heb wel gisteren mijn wenkbrauwen geverfd, ze zijn anders net zo blond als mijn haar en ik vind dat t toch wel veel met je gezicht doet wanneer ze wel zichtbaar zijn.
[ [url=m/wG5zgc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat heb jij ontzettend mooi haar zeg