Voor en na foto’s make up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jojoju

Re: Voor en na foto’s make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:46

Als ik valse wimpers opplak zie ik echt geen verschil.. gelukkig lange wimpers van mezelf :D

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:52

Ik verf m'n wenkbrauwen ook. Van zichzelf zijn ze zo lichtblond dat je ze niet ziet (terwijl mijn eigen haar wel echt as/donker blond is). Ziet er heel vreemd uit, heel kaal, en alsof je een enorm voorhoofd hebt.
Gelukkig is mijn eigen vorm wel mooi en ik verf gewoon de haartjes waarvan ik wil dat je ze ziet, de kleine haartjes daarnaast valt toch niemand op, aangezien ze doorzichtig zijn. Zal zo eens een foto zoeken van mij zonder en met geverfde wenkbrauwen.

Edit: beide foto's dus make-up loos (op een paar restjes na :9 ), enige verschil zijn de geverfde wenkbrauwen.
Ps. op de wenkbrauwfoto heb ik mijn nieuwe bitje in tegen het tandenknarsen (vandaar het pijltje), kon zo snel niet een make-up loze foto vinden met geverfde wenkbrauwen :')

Afbeelding Afbeelding

lotteenjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 11:38

Zonder

Afbeelding

Met

Afbeelding

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 11:42

Wat een leuk topic!

Als ik make up op doe kom ik nooit verder dan dit :+ . Mascara, klein beetje donkerbruin lijntje op ooglid en klein beetje witte oogschaduw. Plus wallen weggewerkt met wat spul. Maar ik voel me prima zonder make up :) Heb ook behoorlijk wat sproeten en die vallen dan minder op vind ik.

Afbeelding
Afbeelding

Sproeten met make up
Afbeelding

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 11:50

Dat is een groot verschil borstnoot.Ziet er ook heel natuurlijk uit.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 12:01

Ik vbind dit echt een leuk topic! Dus ik show ook ff m'n voor- & nafoto's :o Ik laat m'n wenkbrauwen wel eens verven, maar houd het niet goed bij, haha! Zou heel graag willen leren om ze mooier te plaatsen, maar het moet maar zo :P
Afbeelding

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 12:04

Ik ben blij dat ik geen nepwimpers/extensions hoef te gebruiken, ik heb van mijzelf al hele lange wimpers. Ik zou vandaag of morgen eens een foto maken ervan :)

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 12:04

Haha Iselda Jaa te leuk!
En bedankt ook velvetblack , leuk om te horen,
Wauw woepsie jaloers op jou volle wenkbrauwen
@ jaan mooi natuurlijke make up , laat echt je ogen stralen

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 12:06

Ik heb echt totaal geen lange wimpers en tot overmaat van ramp zijn ze ook nog eens blond. Maar met een goede mascara kom ik wel een heel eind. Vind nep wimpers dan niet eens meer nodig :) Volgens mij zie je t wel op de foto's die ik eerder plaatste.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 12:07

Oeh jaan! Mooie wenkbrauwen!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 12:11

wiebke schreef:
Oeh jaan! Mooie wenkbrauwen!

Dank u!

Vroeger ging ik echt zonder make-up de deur niet uit, maar sinds een aantal jaar geef ik er geen drol eer om. Hebben een boerderij, dus iedere dag om 5u eerst gaan opmaken....Neh, dan liever 10min extra slapen haha!

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 12:18

Ik kleur ook mijn wenkbrauwen bij, heb mijn haar op het moment zwart/donkerbruin geverfd, dan zijn mijn lichtbruine wenkbrauwen veel te licht!
Als mijn haar weer wat lichter van kleur is vind ik het minder belangrijk, als moet ik ze wel netjes epileren, anders zijn het echt een paar lelijke bosjes.
Ik ga vanavond naar een concert dus zal dan nog even mijn before en after foto's maken. :D

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 12:22

velvetblack schreef:
Supertje omg dat kapsel!!! Ik HOU van die vintage style. Ik zou het liefste altijd zulke kapsels willen, maar ik ben echt geeen haar mens. Word daar zo sjaggie van als het niet lukt. Ik zou zo graag die style van kapsel willen en dan gemengd met mijn wat stoerdere eigen style

Maar het is echt niet moeilijk, zeker niet wat ik op die foto heb, dat is namelijk de hele snelle versie van mijn kapsel.
Dé truc is om die schuimrollers in bijna droog haar te zetten en er dan gewoon mee te gaan slapen. Kost je dan in de ochtend amper tijd en blijft gegarandeerd de hele dag zitten. Twee dagen ook.
Een vriendin van mij kan niet slapen met de plastic klemmen die aan die rollers zitten, die heeft ze eruit gehaald en de klemmen vervangen door repen stof. Oprollen, vastknopen, klaar.
Met een krultang zoiets proberen gaat gewoon niet is mijn ervaring, en duurt veel te lang. Zakt te snel uit ook.

Wbt dat wimperserum van de Kruidvat, die wil ik ook gaan proberen. Ik heb namelijk nog geen valse wimpers gevonden die bij mij een beetje zitten.... mijn eigen wimpers krullen heel erg, zo erg dat ze mijn huid raken (leuk joh, wachten tot je mascara droog is :') ), en neppers worden dus helemaal naar achter gedrukt.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 12:30

Ik vind dit ook echt een super leuk topic en heel gaaf om iedereen met en zonder make up te zien!

Zelf heb ik een tijdje wimperextensions gehad, maar ben sinds 2 weken ermee gestopt. Het werd voor mij een te duur grapje, ik betaalde ongeveer €70 per maand... als je dat narekend voor een halfjaar dan vind ik het echt zonde geld! Al mis ik ze wel een beetje. Ook ben ik obsessed met wenkbrouwen, ik doe niet vaak make up op, maar als ik make up op doe dan moeten mijn wenkbrauwen perfecf zitten.

Ik zal even voor en na foto's laten zien met en zonder wimperextensions. Het voordeel van wimperextensions vond ik dat je altijd met mooi opgemaakte ogen opstond en ik geen mascara meer hoefde te gebruiken.

Dit zijn de foto's voor en na toen ik nog geen wimperextensions had

Voor
Afbeelding

Na alleen wenkbrauwen
Afbeelding

Met make up als ik alles heb gedaan
Afbeelding

Met volume wimperextensions
Voor
Afbeelding

Feestje
Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 12:59

Ik vind de vintagestyle ook echt fantastisch! Heb een workshop bij Sugercoated in Rotterdam gehad, ge-wel-dig!!! Was vrijgezellenfeest van mn vriendin. ;)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 08:19

Zonder, inclusief pukkel :D
Afbeelding

En op een normale schooldag ziet het er dan zo uit:

Afbeelding

In ander licht, nog steeds met pukkel :') :

Afbeelding

Beetje slechte snapchat kwaliteit, maar de normale camera filterd mijn huid helemaal netjes en dan ziet het er nogal nep uit :+

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:14

Ik ben zelf niet zo’n make uppert, ben er gewoon niet zo handig in, aanbrengen lukt wel maar dan zit t na n uur al niet mooi meer, enkel wenkbrauwen en mascara gebruik ik en zo nu en dan n bb cream.

Ik heb wel gisteren mijn wenkbrauwen geverfd, ze zijn anders net zo blond als mijn haar en ik vind dat t toch wel veel met je gezicht doet wanneer ze wel zichtbaar zijn.
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:25

Kenyada ik wil jouw sproetjes! Die op je borst vooral <3

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:26

Je mag er wel wat hebben, ik heb er wel miljoen!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:33

Kenyada schreef:
Ik ben zelf niet zo’n make uppert, ben er gewoon niet zo handig in, aanbrengen lukt wel maar dan zit t na n uur al niet mooi meer, enkel wenkbrauwen en mascara gebruik ik en zo nu en dan n bb cream.

Ik heb wel gisteren mijn wenkbrauwen geverfd, ze zijn anders net zo blond als mijn haar en ik vind dat t toch wel veel met je gezicht doet wanneer ze wel zichtbaar zijn.
[ [url=m/wG5zgc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat heb jij ontzettend mooi haar zeg :oo

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:39

Wow... Dit topic gaat snel! Al even niet meer gereageerd hier!

Ik zie veel mooie looks voorbij komen en dames die naturel net zo mooi zijn als met make up!
Ach weetje, make up gaat er voor mij om dat je er plezier in hebt en dat je het er zelf tof uit vind zien en wat de rest van de wereld vindt, moeten ze zelf weten toch? :+

Wat betreft wallen... Ik heb ze zelf ook. Niet alleen verkleuring, maar ook de "puffiness" zeg maar. Ik probeer de verkleuring (blauwig/paarsig/roodachtig) altijd een beetje te verbergen met kleurcorrigeren en daarna een beetje concealer voor onder de ogen. Als ik een "normale" concealer gebruik dan lijkt het net of onder mijn ogen een krokodil zijn huid verloren heeft :') (Ja,ja, er zit verschil in concealer voor onder je ogen en concealer om andere dingen te verbergen, na lang zoeken eindelijk een gevonden die werkt *\o/* )

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:42

Frummels schreef:
Kenyada schreef:

[ [url=m/wG5zgc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat heb jij ontzettend mooi haar zeg :oo

Ah thnx! Ben er ook zeer blij mee!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 12:29

wat veel knappe koppen komen er voorbij zeg!
Zelf gebruik ik niets of weinig.
Maar als je ooit begint met zoveel kun je je volgens mij ook niet meer zonder vertonen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 12:31

Jawel hoor knakker, anders zou ik best genaaid zijn :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 12:34

Afbeelding
Zonder

Afbeelding
Normale dagelijkse toestand (maar ga ook vaak genoeg zonder iets de deur uit)