Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Kleding kan echt hopeloos zijn. Mijn favoriete korte broekje begint ineens op te kruipen. Echt.. Hoe dan. Moet ik dus weer zoeken naar een nieuwe... En dat was al zo lastig#firstworldproblems
AmoorM schreef:2 uur van te voren niks eten en drinken is idd erg lang. Ik denk dat het daardoor komt in combinatie met de warmte.
Supervixen schreef:De veluwezoomtrail. Dat is de maximale afstand toch?
Ik heb gisteren een camelbak besteld, de camelbak marathoner. In het roze. Een vriend van mij had hem in het blauw en die heb ik gepast.
[ [url=m/nHRMF4.png]Afbeelding[/url] ]
Piekosjj schreef:AmoorM schreef:2 uur van te voren niks eten en drinken is idd erg lang. Ik denk dat het daardoor komt in combinatie met de warmte.
Hoe lang van tevoren eet jij (& de rest) dan nog wat? Mijn maag raakt vaak erg overstuur tijdens het hardlopen, niet misselijkheid oid maar gewoon oncomfortabel door de 'beweging' in de maag en ik vind 't erg lastig hoe en wat en wanneer ik van te voren moet eten. Het liefst loop ik op een zo goed als lege maag, maar als je weet dat je 2.5 uur door het bos gaat struinen vind ik dat toch altijd een beetje tricky. Hetzelfde geld voor water ook, kan zo ontzettend naar worden van dat geklots