Kelly schreef:mijn kleine nabla bestelling is ook binnen nu
Fahrenheit (de rode) en Daphne N2
[ [url=m/QZUasq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er goed uit. 
Drunksheep schreef:Deze bestelling is naar mij onderweg van Colourpop, duurt nog even voor 'ie er is, maar ik ben nu al excited!
[ [url=m/8600Vi.png]Afbeelding[/url] ]
Ben vooral zó nieuwsgierig naar Come And Get It, elke swatch die ik tegenkom vind ik zo gaaf:
[ [url=m/kUzlof.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben zo benieuwd! En dan wil ik een look met Come And Get It en Flitter. 
Snoraly schreef:Ik wil me ook graag melden. Ik heb nooit interesse gehad in make-up, tot ik het een jaar geleden ontdekte.
Foto met make-up:
[ [url=m/GIvNuh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geen idee of jullie interesse hebben in m'n huidige makeup stash, maar ik kan morgen gerust even een fotootje maken. Heb in een jaar tijd toch wat bij elkaar kunnnen rapen hahaha.
Ik ben trouwens Doraly en ik ben 20 jaartjes jong.

Make up stashes zijn altijd leuk, en welkom!
Rena100 schreef:Ik had laatst via een grouporder een paar lippies van de hello kitty lijn besteld. Mimmy is errug donker bij mij, dus loop ik er zo bij vandaag, mijn collega's zullen wel denken haha. Foto's zijn van een rare hoek en geen daglicht, maar vind de lipstick erg donker, niet echt iets voor mij denk ik.
[ [url=m/QYKex3.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de huls is ie veel lichter.
[ [url=m/upj0Ki.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ookal is hij inderdaad stukken donkerder dan verwacht kan je hem heel goed hebben! Ben ik me toch een partij blij dat ik 'm niet heb besteld, precies zo'n kleur die ik niet kan hebben.

Yasmine, ik vind je papagaaienlook leuk hoor. Lekker kleurrijk, I love it!
Rena100 schreef:Thx ladies, moet er zelf maar even aan wennen. Nadeel van donkere lipsticks vind ik, dat ik vaak niet zo netjes eet enz. en daardoor alles overal heb zitten en als je er dan niet op tijd bij bent, zit je een hele dag met vlekken op je gezicht haha...
En elke, gefeliciteerd!
Oh en vooral met de Ultra Mattes van CP..... zit er ineens een halve lip op m'n kin.
Fenrir schreef:Ik vind dat je dat felle roze goed kan hebben Mondy!
Vanavond hopelijk even goed bijlezen hier, heb helaas niet zo heel veel tijd voor het topic momenteel (of make-up in het algemeen). Toch nog even een lookje van gisteren, bruin/goud op de ogen en CP Daydream op de lippen:
[
Afbeelding ]
Jij. Bent. Zo. Knap. Echt, verliefd. En Daydream staat je zoooooo 
marlonFloris schreef:Heel mooi mondy die kleuren!
En fenrir die lipkleur is prachtig!
Ik verveelde me net en ben even wezen prusten maar met kunstlicht is het niet mooi in beeld te brengen, is in het echt een heel stuk donkerder bijna zwart en echt witte glitter.
Een oog met eyeliner en een oog zonder.
Ik vind je gezicht en ogen zoveel sprekender zo zonder die eyeliner, echt heel mooi!
Snoraly schreef:Valt net even een real techniques kwast uit elkaar van mij. Top. Die haal ik dus ook niet meer

Oh wow, even mailtje sturen anders? Heb mijne al vrij lang en niks aan de hand. 
Naomi_Haffie schreef:Ik was jullie kwijt
Ik kwam net deze tegen op fb
[ [url=m/cPpCiy.png]Afbeelding[/url] ]

WHAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Die 2e van de 1e rij, 2e van de 2e rij en 2e en 5e van de 3e rij.
Ik zou willen dat ik alle kleurtjes op die foto kon hebben maar helaas.
ElineS schreef:Dat is toch niet draagbaar

Leuke gimmick, maar echt om veel te dragen, nee. Is het veel te duur voor ook.
Juist wel draagbaar! Zit genoeg tussen wat dagelijks kan. Oranje en rood en roze blijven tinten die sowieso al dagelijks gedragen worden, die bruintinten al helemaal. Ja, er zitten wat kleurtjes bij waar je misschien niet dagelijks naar zou grijpen als je niet met make up bezig bent op je werk wellicht (zoals blauw of groen - ik kan me voorstellen dat mijn baas dit ook niet kan waarderen) - maar 16 van de 28 vind ik toch best draagbaar voor dagelijks gebruik. 
Ik zit een beetje in een make-up dip de laatste tijd. Enorm vervelend aangezien make-up echt mijn 'happy place' is en ik er heel gelukkig van kan worden als ik mijn make-up doe en er ook echt wat mee wil gaan doen later (na cursussen etc
) maar lijk nu gewoon vast te zitten.
Vind mijn looks telkens allemaal maar meh (en post ze daarom ook maar niet want vind ze niet bokt-waardig), dus hoop dat dat gevoel snel weer weg zal gaan. Als ik ook terugkijk naar foto's van vorig jaar deed ik lekker wat ik wilde en combineerde ik welke kleuren ik wilde en ik zie heel erg terug nu dat ik bijna alleen maar nude kleurtjes op de lippen draag omdat het moet 'matchen' met mijn ooglook dus denk dat ik dat ook maar ga doorbreken. Misschien is dat hetgeen wat me ook een beetje treuriger maken kan. Vond het stukken leuker toen ik lekker mismatchte en een vrolijk villa kakelbont gezichtje had.
Lekker bont en lekker veel kleur. 
Wel deze week twee keer een look gedaan. Deze was gister, lekker roze, goud en groen:

En vandaag, bruintinten met Lumière 2 op de lippen.

Morgen heb ik vanuit Elke de uitdaging om geel en roze te doen en heb er weer zin in.