Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cocodox schreef:Kan iemand verklaren waarom ik vanochtend zelfs 1,5 kg (weer een halve kg erbij dus) meer weeg dan de eerste meting, en dat terwijl m'n vetpercentage blijkbaar wel verlaagd is? Ik vind het maar vreemdben bang dat dit straks een stijgende lijn blijft, terwijl dat nooit spiermassa kan zijn. Ben ook niet in m'n periode ofzo.
Cocodox schreef:phormicola schreef:Inderdaad. Vooral als je ineens meer koolhydraten gaat eten. Afhankelijk van het verschil kun je zomaar 4kg zwaarder zijn.
Door een verhoging van koolhydraten? Want dat zal het best eens kunnen zijn. Uit zich dat dan in extra vocht?
Tova schreef:xdniesje schreef:Macro's bijhouden lijkt mij ook heel erg lastig en vervelend worden na een tijdje. Je moet dan zo bewust zijn wat en hoeveel je eet. Dan vind ik een schema toch een stukje fijner.
Loez, er zijn inderdaad weken die even minder goed gaan. Wat doet het met je motivatie? Bootcampen is wel heel erg leuk!
Ik ben net terug van een midweekje Centerparcs samen met mijn vriend. Normaal proppen wij ons helemaal vol tijdens onze vakantie. Koekje hier, frietje daar, pizza erbij, ijsjes toe, nog meer koekjes en chips, toastjes... Nu streng aan het dieet + sporten. Zo moeilijk! Maar het eten is gelukt, sporten niet..
Heb jij al wel een wedstrijd op het oog, Tova?
Als het haalbaar is de Atlascup in oktober, maar eerst op zoek naar een coach en daarmee overleggen wat haalbaar is etc.
MoonWencke schreef:Ik kwam vandaag deze hier tegen: http://m.bodymass.nl/nl/331757/bodymass-whey-protein/
Iemand die er een beetje verstand van heeft en dit kan aanbevelen? Ik ben meerdere lekkere recepten tegengekomen, waarbij ook whey (vanille) gebruikt wordt, dus dan zou ik deze eventueel kunnen halen.
Liedje schreef:MoonWencke schreef:Ik kwam vandaag deze hier tegen: http://m.bodymass.nl/nl/331757/bodymass-whey-protein/
Iemand die er een beetje verstand van heeft en dit kan aanbevelen? Ik ben meerdere lekkere recepten tegengekomen, waarbij ook whey (vanille) gebruikt wordt, dus dan zou ik deze eventueel kunnen halen.
Ik ken die specifieke niet, maar wel al meerdere merken whey vanille gehad. Bevalt prima! Ik maak er inderdaad ook van alles mee of drink het gewoon als shake, als makkelijke eiwitten.