Zover ik het weet, haalt hij niet iemand door de war die dik is van spieren of van vet

Hij kostte normaal €20 maar er ging 75% eraf dus kostte die maar €5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Ik ben sinds zondag eindelijk een stuk beter, wel belachelijk schor. Vandaag 3 uur gewandeld met de honden, nog wel altijd slapjes na ziek zijn dus was erna echt helemaal kapot.
Beterschap maliejane, hopelijk gaat het snel de goede kant op!
maliejane schreef:Suliko schreef:Ik ben sinds zondag eindelijk een stuk beter, wel belachelijk schor. Vandaag 3 uur gewandeld met de honden, nog wel altijd slapjes na ziek zijn dus was erna echt helemaal kapot.
Beterschap maliejane, hopelijk gaat het snel de goede kant op!
Dank je, ik hoop ook voor je dat dat zwakkjes zijn snel weg trekt bij je
Hier is trouwens nog een weekend eter xD dat wat ik door de weeks kwijt raak (1 kg) zit er na het weekend vaak weer aan.. bij mij komt het vooral omdat ik door de weeks vaak alleen eet en dus meer controle heb. In de weekenden snoept iedereen om mij heen en eet ik dus snel mee. Als ik eenmaal begin kan ik ook niet meer stoppen. Ik ben daar dus echt nog op zoek naar een balans..
Morgen hoop ik weer echt het trainen op te pakken en ga ik ook weer zwemmen. Op de hoofd en buikpijn na voelde ik me vandaag redelijk goed dus zou morgen weer moeten kunnen. Nu eerst maar lekker slapen xD
Luigi schreef:Ik zie hier veel mensen die geen suikers eten, maar wat mag je allemaal zoal op een dag eten dan? Want er zit toch overal suiker in?