Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:Ik zou niet weten hoe ik mijn rook zou moeten verwisselen. Ik heb er nog mijn eerste, lange staafje in zitten met kleine balletjes van 2mm. Zou niet weten hoe ik die los moet krijgen.. Laat staan een nieuwe er in krijgen
Binnenkort even voor langs bij de piercer.
_Ekenna schreef:Klis schreef:Same hereik heb dat ding met enorm veel pijn en moeite gewisseld toen ik naar de kaakchirurg ging (ivm foto's). Dat is een mooi klusje voor de piercer inderdaad!
Gewoon een beetje moeilijk over doen en dan mag je je lastige piercings gewoon in houden hoor met foto's
bobje26 schreef:Ah ik zou zo graag een medusa willen maar ik denk dat mijn ouder mij killen haha
Weet ook niet of een smiley + medusa lekker gaan samen, vind ze wel heel mooi bij elkaar!
Klis schreef:Nou ja, er moesten röntgenfoto's (van die rondomfoto's) van mijn hoofd gemaakt worden en ik heb een helix en een rook, dus het leek me zelf ook logischer om ze even te wisselen voor plastic. Al heb ik tijdens het prutsen thuis ook wel een paar keer boos geroepen dat ze maar pech hebben en hij maar mooi moest blijven zitten