Mensen die hun kinderen niet laten vaccineren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:06

Huertecilla schreef:
luxje schreef:
Het vaccineren is maar schijnveiligheid, je gevaccineerde kind kan net zo goed de ziekte nog krijgen, met een aangetast immuunsysteem door alle gifstoffen die ingespoten zijn, kán het zelfs heftig verlopen, van het kinkhoest vaccin is al bekend dat het eigenlijk niet meer werkt.
Het BMR vaccin is levend, dat betekent dat een gevaccineert kind zelfs besmettelijk is..., daar hoor je niemand over.
Laat mijn kind de kinderziektes maar krijgen, dan weet ik zeker dat immuniteit optreedt.

Correct.
Darbij komt dat de groep zogenaamd beschemde kinderen een risico voor zichzelf is omdat DAARin een besmetting toch nog steed voor kan komen en zich snel verspreiden.

Het opdringen van vaccineren is een extreme vorm van vrijheidsbeperking; het opdringen van inspuiten van een NIET veilige substantie.
De vaccinatieindustrie heeft een krachtige lobby en zoals de 'voorlichting' van de massa werkt is het demagogie welke ' democratisch' kinderen in gevaar brengt voor geld.

Lees:

http://brekendnieuws.nl/20-01-16-austra ... F.facebook

http://truthkings.com/2016/01/18/this-w ... -awesome/#

Kom nu eens met wetenschappelijk onderzoek dat op de juiste wijze is uitgevoerd in plaats van die opruiende opinie sites.

dromertje2

Re: Mensen die hun kinderen niet laten vaccineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:07

Ik wil dat mijn kind niet te hard afziet als ze ziek is, dus moest hij toch een ziekte oplopen waarvoor hij is ingeënt, zal dat milder verlopen. Zelfs alleen voor dat zou ik vaccineren.
Ik dacht echt dat het logica zelve was, dat geen één ouder haar kind graag ziet afzien en daar alles voor doet om dat te voorkomen, blijkbaar niet.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:09

Leprycorn schreef:
Dus dan blijft eigenlijk de vraag: wat is het probleem?

Vaccinaties zijn NIET veilig. De potentiele schadelijke gevolgen zijn ZEER erstig.

Risico = kans x ernst gevolgen.

Voor een gezond kind met goed werkend afweersysteem is het risico van kinderziektes heel beperkt en het resultaat een effectieve immuniteit.
Met enten kies je als ouder bewust voor een listig risico.
Hoe groot dit risico echt is weet je eigenlijk helemaal niet door de misdadige misleiding. Dat in het licht van hoogst twijfelachtige baat bij vaccinatie.

De baat bij enten is beperkt, het risico van enten is reeel, niet klein doch hoe groot echt is een vraag.
DAT is het probleem :)*

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:10

Huertecilla schreef:
Leprycorn schreef:
Dus dan blijft eigenlijk de vraag: wat is het probleem?

Vaccinaties zijn NIET veilig. De potentiele schadelijke gevolgen zijn ZEER erstig.

Risico = kans x ernst gevolgen.

Voor een gezond kind met goed werkend afweersysteem is het risico van kinderziektes heel beperkt en het resultaat een effectieve immuniteit.
Met enten kies je als ouder bewust voor een listig risico.
Hoe groot dit risico echt is weet je eigenlijk helemaal niet door de misdadige misleiding. Dat in het licht van hoogst twijfelachtige baat bij vaccinatie.

De baat bij enten is beperkt, het risico van enten is reeel, niet klein doch hoe groot echt is een vraag.
DAT is het probleem :)*

Wat zijn de "potentiële" gevolgen?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:21

janderegelaa schreef:
Kom nu eens met wetenschappelijk onderzoek dat op de juiste wijze is uitgevoerd in plaats van die opruiende opinie sites.

Je bedoeld dat de ' voorlichting' vanuit de industrie geen opruiende misleiding is?

Kijk Jan.
Degenen die hun kind niet willen laten enten, willen de rest niet verplichten het niet te doen.
Het probleem ligt in het opruien van de massa die een verplichting wil opleggen.

Laat gerust jouw kindeneren vaccineren. Bemoei je niet met de vrijheid van anderen hierin.

'Wiens brood ment eet, diens woord ment spreekt' en de vaccinatie-industrie verdient HEEL veel aan het vaccineren van kinderen.

Ik kan me de paniek van de vakensgriep noh geod herinneren. Overheden gaven miljoenen uit aan vaccinaties. Er was serieus spraken van verplichte vaccinatie van belangrijk personeel.
Ik moest ook gevacineerd worden omdat het van kritiek belang was dat ik inzetbaar bleef.
Dat vaccin was van hoogst twijfelachtig nut met een reel risico.
Ik heb op staande voet ontslag genomen.

Het bleek EEN GROTE MISLEIDING waar de overheden miljoenen aan belastinggeld aan weggooid hebben.
Vervolgens geloven we de ' voorlichting' nog steeds...

Nogmaals Jan. Doe wat je wil maar verplicht het een ander niet.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:25

Ben blij dat ik in België woon en dat daar polio verplicht is.

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:28

@HC: De vraag was juist bedoeld aan de mensen die pro-vaccinaties zijn. Die niet willen dat hun kinderen omgaan met kinderen die niet geënt zijn.

Maar ik baal er inderdaad zeker van dat het niet duidelijk ergens beschreven staat (wetenschappelijk bewezen!) wat het risico is van enten en wat het oplevert.
Ik vind het zelf moeilijk om mij goed te kunnen inlezen door alle niet wetenschappelijke sites heen die vanalles blèren. Wat is nou juist en wat is nou uit de duim gezogen.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:45

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:46

chanel1985 schreef:
Ik wil dat mijn kind niet te hard afziet als ze ziek is, dus moest hij toch een ziekte oplopen waarvoor hij is ingeënt, zal dat milder verlopen. Zelfs alleen voor dat zou ik vaccineren.
Ik dacht echt dat het logica zelve was, dat geen één ouder haar kind graag ziet afzien en daar alles voor doet om dat te voorkomen, blijkbaar niet.

Je moet eens aan een moeder van een kind dat zware vaccinatieschade heeft opgelopen vragen hoe afzien het is om haar kind iedere dag te zien lijden terwijl het gezond geboren werd. De wetenschap dat het niet had hoeven gebeuren en het vooruitzicht dat het nooit meer goed zal komen. Bij iedere vaccinatie is er een mogelijkheid dat dat kan gebeuren... En dan is er ook vaak geen weg meer terug.
Niet ieder kind waarbij het fout gaat heeft zoveel geluk als dit kindje, Ryan.

https://vimeo.com/106835235

Niet iedere vaccinatieschade kun je ontstoren.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-01-16 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:46

Maar wie heeft bepaald dat wetenschappelijk bewijs wel ECHT de waarheid is.
Dat kan ook zo makkelijk gemanipuleerd zijn door hogere hand.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:52

En wie zegt dat de bewijzende artikelen van de de niet-vaccinatiegroeperingen wel ECHT de waarheid is??

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:54

Anoniem schreef:
chanel1985 schreef:

Je moet eens aan een moeder van een kind dat zware vaccinatieschade heeft opgelopen vragen hoe afzien het is om haar kind iedere dag te zien lijden terwijl het gezond geboren werd. De wetenschap dat het niet had hoeven gebeuren en het vooruitzicht dat het nooit meer goed zal komen. Bij iedere vaccinatie is er een mogelijkheid dat dat kan gebeuren... En dan is er ook vaak geen weg meer terug.

Dat heb ik al meermaals gevraagd maar daar krijg ik geen antwoord op. En graag dan van eerste hand en niet van een anti- vaccinatie filmke, die duidelijk maar één doelstelling heeft, duidelijk maken dat vaccinatie slecht is.

Als vaccinatie zo gevaarlijk is, waarom is er dan niets mis met mijn zoontje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:05

chanel1985 schreef:
[naam] schreef:

Dat heb ik al meermaals gevraagd maar daar krijg ik geen antwoord op. En graag dan van eerste hand en niet van een anti- vaccinatie filmke, die duidelijk maar één doelstelling heeft, duidelijk maken dat vaccinatie slecht is.

Dat weet jij nog niet, of er niets mis is met jouw zoontje. Dat moet je nog maar afwachten. Niet iedere schade ontwikkelt zich kort na het vaccineren.

Ik denk dat veel ouders van een kind met vaccinatieschade geen zin meer hebben om hierover met pro vaccinatie mensen te praten omdat die laatste vaak alles afdoen met " dat kan niet, dat komt niet door het vaccin, dat was al sluimerend aanwezig voor het vaccin, vaccins kunnen dat niet veroorzaken, bewijs maar eens dat het door het vaccin kwam, zo erg is het niet, beter dat dan een kind dat dood gaat aan een kinderziekte " enz enz.
Het is vaak parels voor de zwijnen gooien en wat je terug krijgt is meestal behoorlijk kwetsend.
Dus ik begrijp het wel dat veel ouders dan denken... Laat maar... Hopelijk voor je kind kom je er nooit achter hoe het is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:14

Kijk daar zeg je het eerste kwetsende al, Chanel1985.
Het filmpje van Ryan is geen anti vaccinatie "filmke" , het is de realiteit van een Nederlands gezin. Iets waar jij je klaarblijkelijk niet in kunt inleven anders zou je er niet zo neerbuigend over doen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:17

Ja, dat is ook zo, Repelsteel
In mijn ogen is het ook nonsens even veel dat jij dat vind van wel vaccineren.

Zolang er niemand met een onafhankelijk onderzoek en bewijs afkomt dat de risico's van vaccineren niet in verhouding staan tegenover de risico's van het niet vaccineren, blijf ik bij mijn standpunt.

Het is voor mij evenzeer kwetsend om te lezen dat ik me maar moet inlezen en blablabla. Terwijl ik dit heb gedaan. Jullie zeggen eigenlijk dat ik door te vaccineren mijn kind in gevaar breng.
Even kwetsend.

edit: Mijn excuses repelsteel, is niet mijn bedoeling. Maar in mijn ogen, belichten ze enkel en alleen wat ze geloven, dat het door de vaccinatie komt, geen andere mogelijke oorzaken.

Mijn zoontje is ook niet helemaal gezond, heeft een beschadigde zenuw aan zijn schouder, waar hij de rest van zijn leven een beperking van heeft.
Hij wordt nu ook getest op neurofibromatose type 1 en 2, want er zijn aanwijzingen dat hij dit heeft. Maar ik geef daar de schuld niet aan de vaccinatie.
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 23-01-16 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:22

Anoniem schreef:
chanel1985 schreef:

Dat weet jij nog niet, of er niets mis is met jouw zoontje. Dat moet je nog maar afwachten. Niet iedere schade ontwikkelt zich kort na het vaccineren.

Ik denk dat veel ouders van een kind met vaccinatieschade geen zin meer hebben om hierover met pro vaccinatie mensen te praten omdat die laatste vaak alles afdoen met " dat kan niet, dat komt niet door het vaccin, dat was al sluimerend aanwezig voor het vaccin, vaccins kunnen dat niet veroorzaken, bewijs maar eens dat het door het vaccin kwam, zo erg is het niet, beter dat dan een kind dat dood gaat aan een kinderziekte " enz enz.
Het is vaak parels voor de zwijnen gooien en wat je terug krijgt is meestal behoorlijk kwetsend.
Dus ik begrijp het wel dat veel ouders dan denken... Laat maar... Hopelijk voor je kind kom je er nooit achter hoe het is.

Beter kan ik vragen: als vaccinatie zo slecht is, waarom is er dan niets mis met mij? :+ Ik ben kerngezond, heb nooit wat, ben sterk en heb geen kwaaltjes. Als vaccinatie zo slecht was zou ik volgens jou nu een of andere enge aandoening hebben.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:22

chanel1985 schreef:
Ja, dat is ook zo, Repelsteel
In mijn ogen is het ook nonsens even veel dat jij dat vind van wel vaccineren.

Zolang er niemand met een onafhankelijk onderzoek en bewijs afkomt dat de risico's van vaccineren niet in verhouding staan tegenover de risico's van het niet vaccineren, blijf ik bij mijn standpunt.

Het is voor mij evenzeer kwetsend om te lezen dat ik me maar moet inlezen en blablabla. Terwijl ik dit heb gedaan. Jullie zeggen eigenlijk dat ik door te vaccineren mijn kind in gevaar breng.
Even kwetsend.

edit: Mijn excuses repelsteel, is niet mijn bedoeling. Maar in mijn ogen, belichten ze enkel en alleen wat ze geloven, dat het door de vaccinatie komt, geen andere mogelijke oorzaken.

ik zeg niet dat je je kind in gevaar breng maar ik zie het nut van vaccineren niet zo. En jammer genoeg zijn er gewoon amper onderzoeken gedaan naar ff de gevolgen net zo als bij de baarmoeder hals mex griep etc.

Omdat die vrij recent zijn geloven mensen eerder dat de gevolgen van de prikken zijn maar de aandere niet omdatdeze al jaren lang worden ggegeven dus zal het wel goed zijn. Ik heb daar me twijfels enorm over en zie dus niet het nut om wel te vaccineren.
Laatst bijgewerkt door StalNollie op 23-01-16 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:24

hihi klinkt nu als een wonder dat niet elk gevaccineerd half dood neervalt erna.

Ik ben benieuwd naar artikelen die aangeven vanaf wanneer een stof 'giftig' is en in hoeveel het verwerkt zit in de inentingen :)

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:26

Gianti schreef:
hihi klinkt nu als een wonder dat niet elk gevaccineerd half dood neervalt erna.

Ik ben benieuwd naar artikelen die aangeven vanaf wanneer een stof 'giftig' is en in hoeveel het verwerkt zit in de inentingen :)

:)) Hier nog iemand die volledig gevaccineerd is, zelden ziek en voel me helemaal prima.

Ik ben benieuwd hoeveel procent van gevaccineerden wel blijvende schade oploopt. In het achterhoofd houdend dat geen enkel geneesmiddel zonder eventuele bijwerkingen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:31

Hier nog een volledig gevaccineerde, die enkel lichamelijke kwalen heeft tgv van oude breuken en oude brandwonden. Ik moet wel toegeven dat ik tot de generatie behoor waarbij voor bof, mazelen en rubella nog niet geënt werd en dat mijn ouders heel opgelucht waren als we die ziektes zonder complicaties doorspartelden. Ben trouwens niet zo happy met het feit dat ik ooit de mazelen had, doordat ik hierdoor levenslang het herpesvirus sluimerend in me heb.

xMoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:37

Op de website van het Lareb kun je precies zien welke bijwerkingen er gemeld zijn na het toedienen van een vaccin. Wellicht interessant om te bekijken.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:41

Ik ben al ruim 2 jaar op zoek naar bewijzen, maar echte neutrale meningen zijn er eigenlijk niet. Zelf vind ik Hans Moolenburgh een fijne man die rationeel overkomt en vanuit zijn ervaring als huisarts veel gezien en meegemaakt heeft. Ik heb gesproken met Door Frankema, CB artsen, huisarts en het wordt je als ouder niet makkelijk gemaakt de juiste keus te maken.

Persoonlijk heb ik veel moeite met mensen die niet vaccinerende ouders wegzetten als misdadig, mishandelend of slechte ouders. We willen allemaal het beste voor onze kinderen alleen de manier waarop we dat doen is anders.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:49

Inderdaad elkaars keuze respecteren en elkaar niet afschilderen.
Dat geld dan ook voor iedereen.

Ik vind dat nonsens allemaal, het enige wat ik dan naar mijn oren krijg dat "als" ik me had ingelezen, ik dat anders zou vinden.
Ik heb mij ingelezen en in eer en geweten en met kennis voor de nodige bijwerkingen laat ik mijn kind volledig vaccineren.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:53

chanel1985 schreef:
Ik heb mij ingelezen en in eer en geweten en met kennis voor de nodige bijwerkingen laat ik mijn kind volledig vaccineren.

En dat is prima, maar als iemand anders zich ingelezen heeft en besluit zijn/haar kind niet te vaccineren, moet dat ook gerespecteerd worden en daar ontbreekt het vaak aan helaas.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 13:55

zonnebloem18 schreef:
chanel1985 schreef:

En dat is prima, maar als iemand anders zich ingelezen heeft en besluit zijn/haar kind niet te vaccineren, moet dat ook gerespecteerd worden en daar ontbreekt het vaak aan helaas.

Naar beide kanten ontbreekt dat respect en dat is ook soms te zien in dit topic.