A.s. woensdag meetrainen met OA en dan maar eens een keuze maken denk ik!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ienie mini vereniging momenteel. Loopt ook niet veel in in de weinige jeugd die we nog hebben + 3e (voorgaand jaar 1e jaars A, maar liepen er 2 in die al wel 18 waren, dus ze moesten over naar de senioren). Ben momenteel veruit de meest scorende dame bij ons met gemiddeld 3 a 4 doelpunten per wedstrijd, dus die gaan ze wel voelen ben ik bang...

arjaaaaa schreef:Hoe gaat het nu met je? Zwelling verminderd?
Woensdag zijn wij dik ingemaakt, door de ongeslagen kampioen. Was ondanks het grote verlies een erg leuke pot! Wel twee dagen spierpijn, had al lang niet zo fanatiek gespeeld!

Morgen terug naar ziekenhuis naar orthopeed, hopelijk verder geen schade dan alleen kneuzing 
                                                         arjaaaaa schreef:Wow! Das nog steeds niet erg best! Fijn dat er niets meer van de wedstrijd af hing, anders was t niet te doen geweest voor je, denk ik...
We moesten tegen korbis, weet niet wat ze spelen, waren allemaal eind 20 ofzo. Goed op elkaar ingespeeld erg mooi om te zien. Helaas zijn veel tegenstanders nogal lichamelijk, maar zij totaal niet... maar goed das ook niet nodig als je zo veel raak schiet natuurlijk!

)