Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 13:51

Ik neem mn Godiva morgen mee naar Lowlands. Nu al zin in een naar jasmijn ruikende Pipowagen *\o/* *\o/* *\o/*

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 17:13

Ik laat mijn shampoobars op/in een klein handdoekje drogen op de rand van het bad.

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 18:01

Slimme ideetjes! Bedankt. Misschien dat dat handiger is, op een doekje op de wastafel.
Aan de douchestang boven de douchekop haha. Wij hebben hem altijd halverwege hangen. :o

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 15:12

Ik heb weer lekker besteld vandaag! We gaan twee nachtjes naar het tropische Texel en hebben een hotel met bad, dus daar moet natuurlijk een bath bomb in! En natuurlijk kon het niet bij die 2 bath bombs blijven, haha :o
Iemand toevallig ervaring met de deo's van Lush? Heb er nu een besteld waar bijna alleen maar positieve reviews van waren, dus ben heel benieuwd!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 15:33

Geen ervaring met de deo's maar dat komt omdat ik verslaafd ben aan die van Rituals :)

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 07:59

Yeey, ik heb 5 lege potten, na laaaang sparen :D
Welk masker vinden jullie leuk?

@xswanheart; jammergeneog vond ik de deo's 10x niks;onhandig in gebruik. (ik had wel een blok)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 16:02

Ik ben weer gelushed :D
In de winkel door het personeel besmeurd met een massage bar en daarna gepoederd voor de zon!
The comforter douchegel, Five o'clock voor mij en m'n vader meegenomen, silky underwear powder en montalbano shampoo bar voor mij en dan nog een bath bomb en een douchegel voor een vriendin meegenomen

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 17:34

Aah heerlijk Tica_81!
Ik stond vanmorgen onder de douche nog te denken.. of ik alweer iets nodig had :o

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 19:03

Hoi! Ik heb een vraagje over de lush shampoobars. Ze zien er leuk uit en ruiken lekker vind ik, de kwaliteit zal ook wel prima zijn. Maar wast het wel fijn als je vloeibare gewend bent? Of hoe werkt dat precies?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 19:14

Vond de 'overstap' van vloeibaar naar vast echt niks voorstellen. Het enige verschil is dat je de shampoo nu niet uit een fles knijpt, maar direct op je haar wrijft. Ze schuimen ook behoorlijk! Verder heel vergelijkbaar, behalve dat mijn haar na gebruik wat minder zacht aanvoelt. Maar dat is over zodra mijn haar is opgedroogd en het is een stuk steviger geworden :j Ik gebruik Seanik trouwens!

Ik heb vandaag mijn pakketje binnen gekregen met The Experimenter, Lava Lamp, T for Toes, King of Skin en die deo waarvan ik de naam steeds vergeet :') En een testertje van I Love Juicy, dus ben benieuwd! :)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 19:32

xSwanHeart schreef:
Vond de 'overstap' van vloeibaar naar vast echt niks voorstellen. Het enige verschil is dat je de shampoo nu niet uit een fles knijpt, maar direct op je haar wrijft. Ze schuimen ook behoorlijk! Verder heel vergelijkbaar, behalve dat mijn haar na gebruik wat minder zacht aanvoelt. Maar dat is over zodra mijn haar is opgedroogd en het is een stuk steviger geworden :j Ik gebruik Seanik trouwens!

Dat inderdaad. Mijn haar wordt er onder de douche altijd een beetje stroef van. Maar eenmaal droog heb ik echt stevige krullen, terwijl het anders zo maar half-half is...
Ik vind het juist heel makkelijk in gebruik. Goed te verdelen. Ipv zo'n kwakje uit de bus in je hand en dan op je hoofd, kun je met de bar gewoon even rond je hoofd en dan je lokken even bestrijken en dan schuimen maar!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 08:33

Hier nog een shampoo bar fan. Heb er ook al heel veel gehad! Net de montalbano gekocht. Heerlijk!! En nannoukie voor een onzuivere huid kan ik echt catastrophe cosmetic aanraden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 08:36

Ik vind de shampoo bars ook heerlijk! Wat betreft hoeveelheid werk is het gelijk aan vloeibare shampoo. Maar heb wel het idee dat ik langer met een bar doe. Ongeveer drie per jaar? Met twee personen. Flessen shampoo gingen er hier wel meer door. Mijn haar blijft trouwens langer schoon, het voelt misschien iets minder zacht maar blijft zeker langer fris.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 13:33

Ik ben ook heel blij met de shampoobars! Mijn haar wordt minder snel vet, valt mooier en ze gaan super lang mee. Ik gebruik seanik.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 13:35

Dan ga ik er binnenkort zeker eentje aanschaffen! :D

Mnon1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:58

Ik ga straks weer een bestelling plaatsen. Ik ga in oktober op vakantie en weer hebben een bad. *\o/*

Iemand nog goede tips??

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:18

Ik had op vakantie The Experimenter en die vond ik echt geweldig! Wel zoet, dus daar moet je van houden. Ruikt heerlijk naar vanille :j

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 23:29

Ik ga binnenkort ook weer naar de winkel! Mijn stash begint behoorlijk op te raken.

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:29

Mnon1994 schreef:
Ik ga straks weer een bestelling plaatsen. Ik ga in oktober op vakantie en weer hebben een bad. *\o/*

Iemand nog goede tips??

Ik kan Intergalactic echt aanraden! Ruikt super lekker en je bad kleur donkerblauw met glittertjes! :D
Twilight vind ik ook altijd heel lekker!

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:44

Ik vond Karma in bad heel erg lekker, heb hem wel 3 keer kunnen gebruiken zonder zuinig te doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 14:48

Heerlijk die montalbano shampoo bar, mijn haar wordt er echt schoon en mijn krullen voller van. Het is alleen wel even wennen om stukjes citroen of olijf uit je haar te plukken........
De silky underwear werkt echt super tegen schurende bovenbenen en scheerirritatie overigens.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 12:00

Iemand ervaring met scheercrème Prince? Mijn huidje wordt er wel lekker zacht van, maar de crème blijft met alle haartjes in mijn scheermes vast plakken. Krijg dat er ook niet uitgespoeld, dus na 1 keer scheren kan ik mijn messen al weggooien, terwijl ik eerder wel zo'n 4-5 keer met een wegwerpmesje kon doen. Iemand tips hiervoor of andere ervaringen?

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:03

Unseen schreef:
Iemand ervaring met scheercrème Prince? Mijn huidje wordt er wel lekker zacht van, maar de crème blijft met alle haartjes in mijn scheermes vast plakken. Krijg dat er ook niet uitgespoeld, dus na 1 keer scheren kan ik mijn messen al weggooien, terwijl ik eerder wel zo'n 4-5 keer met een wegwerpmesje kon doen. Iemand tips hiervoor of andere ervaringen?

Ja ik heb hetzelfde! ik vind de creme zelf echt super goed, krijg overal altijd rode geïrriteerde benen van behalve als ik met deze creme scheer.
Maar het blijft inderdaad in het mesje plakken, ik heb vorige keer telkens het er meteen uit proberen te spoelen met warm water en dat ging wel goed.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:44

Goed warm/heet water wil idd wel helpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 19:54

Bij mij helpt even verkeerd om over m'n bovenbeen vegen en dan onder de kraan houden om het mesje weer schoon te maken.