Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suus___ schreef:Tot wanneer is die actie bij ici?
Intimatable van chanel vind ik ook top maar die is niet online te vinden dus moet echt ff langs..
Retro is echt prachtig! Heb staan twijfelen de vorige keer
_Nelleke_ schreef:Even een korte eerste impressie van de Foreo Luna Mini:
Dinsdagavond besteld, woensdagochtend op de mat. Chapeau voor Douglas! Ik had het apparaatje in de douglas al even in handen gehad en ook de Clarisonic in de Ici Paris getest. Toen ik de Foreo hier thuis ontving was ik eigenlijk een klein beetje teleurgesteld. Het is gewoon een siliconen schoteltje met trilfunctie voor 119,- euro.Het gevoel van dat ik me weer eens heb laten overhalen door verkooppraatjes bekruipt me.
Ik probeer het apparaatje even uit op de rug van m'n hand en het valt me wel op hoe 'zacht' hij aanvoelt, ik vond de Clarisonic, die in de ICI ook op mijn hand is getest, veel ruwer. Nog steeds lichtelijk teleurgesteld breng ik het apparaatje naar de badkamer om 's avonds getest te kunnen worden.
's Avonds wordt hij dan aan de test onderworpen. Ik gebruik hem met een cleanser van Clinique, die ik regelmatig eerder heb gebruikt. Het gebruik voelt niet vervelend, het apparaatje is zacht en de trilling is niet storend, een beetje zoals zo'n elektrische tandenborstel. Echt overtuigd ben ik nog niet. Na 1 minuut (apparaatje geeft even een seintje) zet ik het ding weg en spoel mijn gezicht af...
O.M.G. Volledig overtuigd!!!M'n huid voelt ZOO zacht! Alsof ik net een peeling heb gehad. Ik weet niet wat er precies is gebeurd in die ene minuut, want het apparaat is zo zacht dat er niks exfolierends kan gebeuren, maar m'n huid voelt zo enorm zacht, zoals na een scrubbeurt en masker. Wauw!
Ik zal na een paar weken gebruik nog een nieuwe update plaatsen maar m'n eerste indruk is echt: wauw!
Veseosunce schreef:Suus___ schreef:Tot wanneer is die actie bij ici?
Intimatable van chanel vind ik ook top maar die is niet online te vinden dus moet echt ff langs..
Retro is echt prachtig! Heb staan twijfelen de vorige keer
http://www.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/C ... EkfyEUvJx2![]()
Meh wilde wel wat lipsticks bestellen van MAC. Hopen dat ze nog terug komen.