Dit heeft ze gedaan en dat was het volgens haar dus niet. De darmen waren soepel en actief. Mijn buik is nu wel wat soepelr naar meerdere bezoekjes aan het toilet maar zooo pijnlijk
Ja kan psyllium proberen. Dat helpt bij verstopping én bij diarree. Wel heel vies, maar helpt soms wel. Gewoon bij kruidvat te krijgen (heet dan darmreiniger of iets).
Gewoon laxeermiddel zou ik nog niet doen. Niet prettig als je niet verstopt bent.
Ow, jah... dat klopt We zijn inmiddels weer samen Lang verhaal Het gaat iig beter dan ooit
Tja, eigenlijk goed nieuws, de scan was namelijk helemaal in orde. En toch voelde ik frustratie Ik heb pijn en weet nog steeds niet waarom. Gelukkig nam de arts het serieus en is er een breed bloedbeeld geprikt voor o.a. gluten en moet ik 3 weken alle melkproducten laten staan. 30 september heb ik een bel afspraak, dan krijg ik de uitslagen en zal blijken of het melk weg laten iets gedaan heeft. Komt daar niets uit wil ze weer verder zoeken. Stapje voor stapje zei ze.
Ik ben hier wel blij mee, ze neemt het serieus. Maar kan het niet helpen dan flink te balen dat er nog steeds geen duidelijkheid is
Voor de klachten in de onderbuik, die sinds de operatie nog steeds aanwezig zijn, en een ontsteking in het kleine bekken uit te sluiten mag ik volgende week weer naar de gynaecoloog.
Fijn dat alles van binnen in elk geval goed lijkt te zijn, maar ik snap dat je het gewoon graag verklaard wil hebben. Nog even geduld hebben dus, wel fijn dat je het gevoel hebt serieus genomen te worden.
Het is inderdaad mega dubbel voor je. Maar fijn dat de arts verder gaat uitzoeken.
Ik weet niet hoe dol je op melk en zo bent. Maar het heeft mij wel erg geholpen.
Liselot
Geplaatst: 28-08-15 19:43
bowena_84 schreef:
Nja moet eerst die 3 weken melk vrij leven en dan weer verder kijken
Mocht dat niet helpen zou je eens kunnen kijken naar het FODMAP dieet. Moet wel onder begeleiding van een dietist en het is in het begin ontzettend streng. Maar het schijnt ook heel goed te werken.