[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suliko

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:17

Erg zonde, was toch wel een hele fijne en kundige plek. :\

Nu weet ik niet meer zo goed waar ik de volgende keren heen zal moeten haha. :+
Weet er iemand misschien een goede shop in Arnhem of omstreken, een eindje reizen heb ik er best voor over? :D

L'extremiste heb ik te veel slechte verhalen over gehoord, dus die haakt sowieso al af.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:19

Tom van Oudenaarden in Utrecht. Mijn vaste piercer. Zeer goed te lopen vanaf CS. :j
Hij is ook een van de weinige in Nederland (of misschien zelfs de enige) die de NFC chips mag plaatsen. Wordt regelmatig gevraagd voor demonstraties/beurzen in binnen- en buitenland.
http://www.piercingutrecht.nl

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:28

Thanks! Dat ziet er wel goed uit, die ga ik onthouden. +:)+

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:28

Ik ben ook bij Tom geweest :D Erg fijne, kundige man :j Zou er zo weer heen gaan voor mijn volgende piercing :o

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:35

De studio zelf ziet er nu veel beter uit. Hij is recent bezig geweest met verbouwen. :D
Ik heb 8 piercings bij hem laten zetten en één bij een andere shop, maar ik blijf toch trouw bij Tom. Heb he-le-maal niks over hem te klagen. :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 16:17

Ik wilde meer het punt maken dat men er rekening mee houd dat kraakbeen nooit meer dichtgroeit. :)

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 17:15

_Ekenna schreef:
Lous schreef:
Je huid groeit gewoon weer dicht,maar kraakbeen zelf kan nooit meer dichtgroeien.

Dat is niet altijd zo. Mijn oorbelgaatjes zullen bijvoorbeeld nooit meer dichtgroeien, die zitten er al te lang in.
Het verschilt per persoon/per piercing of de huid weer dichtgroeit.

Ja mijn oorbelgaatjes groeien idd ook echt niet dicht. Ik denk dat ik binnenkort even langs de piercer ga om advies te vragen want het ziet er ook niet zo goed uit, vaak is het toch wat dik en bijna altijd wel gevoelig.

Dank voor jullie advies!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 18:35

Ik ben idd ook bij Tom geweest voor mn tepel. Erg fijne plek :)

De rest van mn piercings komen een beetje overal en nergens vandaan (ook buitenland) maar mocht ik hier in NL weer wat nieuws willen (of mn andere tepel ook) ga ik zeker naar hem toe :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 18:38

Nou, ik zat mij vanmiddag te vervelen en dacht: mooie dag om eens iets nieuws te laten prikken. Forward helix laten zetten. Wederom voor 17,50 weer een mooi gaatje rijker, al is mn oor behoorlijk boos nu :P

Sanguine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:13

Ik wil graag een piercing in mijn onderlip laten zetten. Ik woon in Leeuwarden en ik vroeg mij af of er mensen zijn die een goede shop weten in de buurt van Leeuwarden. Body Care is mij al meerdere keren afgeraden. Daar ga ik dus ook niet naartoe. Iemand een idee? Ook van de prijs?

SanneFK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:22

ik heb een helix en tong piercing ik wil er nog 2 forward helixen bij hebben :)

SanneFK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:23

Sanguine schreef:
Ik wil graag een piercing in mijn onderlip laten zetten. Ik woon in Leeuwarden en ik vroeg mij af of er mensen zijn die een goede shop weten in de buurt van Leeuwarden. Body Care is mij al meerdere keren afgeraden. Daar ga ik dus ook niet naartoe. Iemand een idee? Ook van de prijs?

he an je kan naar tattoo richard gaan daar kan je ook piercings laten zetten prijs geen idee even op de site kijken misschien?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:26

Nooo niet Paradigm :( Daar gaat mijn plan van venom bites want een ander vertrouw ik daar echt niet mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:46

Mars, goede reden! :P Heb je een foto? :) Hoe vond jij het piercen?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:55

Of heel snel nog er naartoe gaan Lotte :P

Ik kwam er net achter dat ik geen 1.2mm balletje heb -O- Dus nu moet ik alsnog zo'n balletje gaan kopen, haha. Mijn oor was net wel flink boos toen ik de bioplast erdoorheen wilde doen. Kreeg hem er niet goed doorheen ivm een vochtbultje en toen begon hij te bloeden. Dus even aan stiefmams gevraagd of zij hem erdoorheen kon doen. Dat ging een heel stuk makkelijker dan zelf aan blijven klooien. Hebben jullie nog goede tips voor het verwisselen van piercings?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 20:08

Spruitjee schreef:
Mars, goede reden! :P Heb je een foto? :) Hoe vond jij het piercen?

Vond ik ook, en ja foto heb ik wel :j Zit nu nog een lelijk lang staafje in haha, maar das om de eerste zwelling op te vangen.

Afbeelding

Piercen vond ik echt peanuts, maar ik heb er sowieso niet zoveel van, totaal geen angst voor pijn/piercen etc. Mn tragus en helixen vond ik overigens gevoeliger dan deze, mn inner conch is eigenlijk de enige waarbij ik even zoiets had van 'kút!' := Maar verschilt ook van persoon tot persoon denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 21:55

Mijn eerste FH vond ik ook best meevallen :j de tweede was gemener en bij de derde dacht ik echt 'ik wil niet meer!' :') maar blij dat ik die toch wel heb laten zetten :=

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 22:02

Heeft iemand hier ook een industrial? Kan je daar in plaats van een staafje ook een keer knopjes in doen of zo? Of moet er altijd een staafje in?

Bij mijn tragus hebben ze trouwens helemaal geen langere staafje er in gedaan, doen ze dit nooit bij een tragus?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 22:11

Hij staat goed Mars! Het geen angst hebben voor piercen ken ik, maar mijn rook was toch eventjes heel gemeen!

Is je oor nog steeds boos of issie nu alleen wat chagrijnig? :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 22:16

Oor is weer goed te snarsen op het moment, vermoedelijk slaap ik er vannacht gewoon weer op :j :P
Ik heb vrij lieve oortjes, zolang ik de boel met rust laat geneest het allemaal vaak vlot en netjes. Mn helixen zijn de enigen die heel lang gebitcht hebben (maar goed, 12 jaar geleden werden die geschoten dus achteraf ook heel fout).

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 22:18

anniekasaur schreef:
Heeft iemand hier ook een industrial? Kan je daar in plaats van een staafje ook een keer knopjes in doen of zo? Of moet er altijd een staafje in?

Bij mijn tragus hebben ze trouwens helemaal geen langere staafje er in gedaan, doen ze dit nooit bij een tragus?

Bij mij wel, namelijk een 9mm. Ik kan er nu makkelijk een 8 en misschien zelfs een 7mm in doen.
Bij de inner conch had ze een 16mm gedaan, maar daar zit na een 10mm nu een 9mm in en daar kan zelfs nog een 8 in. M'n helix is 8mm bij het zetten geweest en daar kan nu een 7mm in. Maar dat verschilt dus per persoon.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:20

Leuk een piercing topic.

Ik heb er zelf 3. Laatste veertien dagen terug laten zetten samen met een vriendin.
Wil graag een ander sieraad erin, maar dat hadden ze niet, dus nu maar even wachten.

Afbeelding

Verder heb ik de alom afgezaagde navelpiercing haha. En een dermal op mijn pols. :D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:48

Staat mooi hoor! Groeit je dermal niet snel uit daar op je pols?

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:05

Kwal schreef:
Staat mooi hoor! Groeit je dermal niet snel uit daar op je pols?

Hij zit er nu al ongeveer *denk denk* plusminus vier jaar. Ben dr nog steeds enorm blij mee!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:13

Mooi Shivatjuh01! Ik vind de plek van de helixen ook goed gekozen. Vind ze niet altijd even mooi zitten maar bij jullie zeker.